LinkedIn Реклама
В сравнение с други социални платформи като Facebook и Instagram, LinkedIn все още е неизследвана златна мина за много търговци. Въпреки своите 660 милиона потребители, много организации все още се питат дали има смисъл да рекламират в LinkedIn?
Нека разясним някои от основните фактори, които правят този социален канал толкова ефективен и отличителен, особено за организации в B2B пазара, тоест бизнес предлагащ услуги/стоки към друг бизнес.
Защо да рекламираш във LinkedIn?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от LinkedIn реклама.
LinkedIn - Един уникален начин за онлайн рекалама
Много организации могат да спечелят от рекламирането в LinkedIn, тъй като той предоставя уникални критерии за насочване, цялостни възможности за пренасочване и привлекателни рекламни оформления.
Въпреки че LinkedIn рекаламата може да е сравнително скъпа, със средна цена на клик от $5,26, тя често генерират по-високи проценти на реализация от други платформи, което я прави отлични за генериране на потенциални клиенти.
И нека всъщност да разясним причините малко по-подробно
Уникално насочване
Първата причина, поради която трябва да рекламирате в LinkedIn, е, че предоставя уникални функции за сегментиране, които не могат да бъдат получени в други рекламни платформи. Всяка рекламна платформа събира своя собствена и уникална колекция от данни. Например Google притежава информация, с която Facebook не разполага, като например история на търсене на потребители по милиони теми. Или какво се надяват да придобият в следващите часове или дни. От друга страна, Facebook събира данни, които Google не събира. Например кое е вашето семейство и приятели, как общувате с тях, какви игри играете или къде живеете. Той дори знае дали имате куче!
Защо да рекламирате в LinkedIn? Ами нека да започнем с уникалните параметри за насочване, за да достигнете до вашата целева аудитория Въпросът е, че информацията, която различните платформи придобиват от своите потребители, в крайна сметка ще бъде използвана за рекламиране, за да може да достигнат до идеалната си целева аудитория.
Тъй като LinkedIn е професионална мрежа, а не типична мрежа за ангажиране със семейството и приятелите, тя ви позволява да работите с много повече професионални данни. В действителност LinkedIn рекламата ви позволява да се насочвате по силно ограничени параметри, които няма да намерите никъде другаде, като например:
✓Имена на компании - в кои фирми работи вашата аудитория ✓Темп на растеж на компанията – за да можете да се свържете с бързо развиващи се фирми
✓Степени на образование - какво е образованието на вашата целева аудитория ✓Сегментиране по училища – къде точно са учили желаните потребители
✓Професионален стаж — искате да достигнете до стажанти или ръководители от най-високо ниво
✓Длъжности – за да можете да се насочите към конкретната длъжност, която искате да достигнете
✓Сегментация по таланти – намерете хора със специфични умения или сертификати
✓Сегментация по групи - целеви лица в рамките на определени индустриални групи
✓И много други. Платформата събира тези данни, като ги събира от профилите на LinkedIn на своите потребители, групирайки ги в подходящи, анонимни клъстери, които търговците могат да използват по-късно в своите маркетингови кампании. С тези данни фирмите имат достъп до повече от 90 милиона влиятелни лица, 60 милиона потребители, вземащи решения, и 10 милиона членове на C-suite. Което е нещо, което никоя друга рекламна платформа не може да даде.
Вторият аргумент за приемането на тази платформа като ваш следващ маркетингов канал е поради нейните силни функции за пренасочване и ремаркетинг. Всъщност те предлагат 8 вида съвпадащи аудитории, които можете да използвате, за да въздействате отново на аудиторията си, след като се свържат с вашият бранд. Това ви позволява да им въздействате отново с второ, по-персонализирано съобщение, въз основа на етапа на фунията, в който се намират по време на маркетинговото отсяване. Някои от тези аудитории включват:
✓Ретаргетиране на уебсайтове
✓Повторното насочване към потребителите на уебсайта ви позволява да събирате бисквитки от хора, които посещават уебсайта ви чрез вашите LinkedIn реклама. По този начин можете отново да ангажирате тези посетители по-късно, за да ги насърчите да минат в следващият етап на продажбената ви фуния.
Това обикновено е доста успешно за много фирми. Все пак имайте предвид, че имате нужда от обем от поне 300 бисквитки, преди да ви бъде разрешено да започнете кампанията си за пренасочване.
✓Насочване към контакти.
С насочването на контакти ще можете да качите текущата си база данни с имейл адреси на потенциални или редовни клиенти. Тази база данни в крайна сметка ще съвпадне с информацията на LinkedIn, така че да имате достъп до тези връзки в LinkedIn.
✓Насочване към акаунта.
Насочването на акаунти работи по същия начин като насочването на контакти, с изключение на това, че този път предоставяте списък с акаунти (имена на фирми), които да съответстват на базата данни на LinkedIn. Това ви позволява да се насочите към стотици фирми едновременно. Като алтернатива можете да използвате характерното име на фирмата в сегментирането на вашата кампания, но това ви позволява да добавите само 100 имена. Ако искате да се насочите към повече от 100 фирми, вместо това използвайте насочване към акаунт.
✓Сходна аудитория.
С тази опция LinkedIn ще използва вашите съществуващи данни, за да развие нови аудитории, сравними с настоящите ви. Можете да генерирате сходни аудитории въз основа на вашите списъци с контакти, корпоративни списъци или аудитории на уебсайтове, наред с други възможности.
✓Пренасочване на аудитория за събития.
Друг вариант, който имате, е пренасочването на аудиторията на събития – това е средство за повторно въздействие върху лица, които са отбелязали като „посещаващи“ събития на в LinkedIn. Това е сравнително нова, но отлична опция! По този начин вие използвате както потенциала на събитията на живо, така и въздействате отново на участниците след това.
✓Пренасочване на Lead Gen форма.
Друга нова, но невероятно ефективна технология за пренасочване, която имате на разположение, е пренасочването на форми на Lead Gen. Ако не сте запознати с идеята, Lead Generation формулярите са форми на LinkedIn, които автоматично изтеглят данни от потребителските профили. По този начин потребителите не трябва да посещават вашия уебсайт и могат лесно да попълнят формуляр с техните данни, без да се налага да попълват практически никакви данни ръчно.
От спонсорирано съдържание до спонсорирана поща, LinkedIn предоставя редица ангажиращи рекламни опции, така че да можете да се насочите към съответните лица, вземащи решения. По-голямата част от другите рекламни мрежи не дават толкова много алтернативи, за да разберете какво работи за вашата аудитория.Нека представим част от уникалните реклами, до които може да се докоснете с тази платформа
✓Спонсорирано съдържание или реклама с единична картинка се показва в емисията на потребителя като нормална публикация, пасваща безпроблемно към заобикалящата среда. Това е високоефективен и ненатрапчив формат.
✓Каруселните реклами са чудесни за привличане на вниманието на потребителите с нещо необичайно и нестандартно. Те “разбиват” монотонността на ежедневието в платформата.
✓Видеорекламите са идеални за повишаване на разпознаваемостта на марката и за привличане на вниманието на вашата аудитория.
✓Текстовите реклами са по-основен и срамежлив стил, който се показва в горната част на емисията или от дясната му страна. Те предоставят по-малко „недвижимо пространство“ в сравнение с други форми.
✓Spotlight рекламите са компонент на така наречените LinkedIn Dynamic ads, които включват Spotlight, Follower и Content реклами. Те са доста уникални за LinkedIn.
✓Реклами със съобщения – както вече отбелязахме, рекламите със съобщения, първоначално известни като Sponsored InMail, изпращат съобщения направо във входящата кутия на потребителите.
✓Рекламиране на разговор – и не на последно място, рекламите на разговор са нов формат, който LinkedIn тества, въпреки че в момента е в бета версия. Позволява ви да проведете дискусия с вашата публика.
Едно от основните предимства, които LinkedIn рекламата предоставя на B2B фирмите, е потенциалът за създаване на висококачествени потенциални клиенти. В B2B бизнеса достъпът до правилните лица, вземащи решения, е още по-критичен, отколкото в B2C. Те са по-малко на брой, а времето за избор – значително по-дълго. Поради тази причина е изключително важно организациите да намерят мястото, където „живеят“ техните лица, вземащи решения в интернет и каква е целта им при достъп до даден уебсайт или социална медийна платформа. И нека бъдем честни, дори изпълнителният директор на голяма фирма да прекарва свободното си време във Facebook, той вероятно не е там с цел да направи важен избор. Обикновено той е там, за да общува с приятелите и семейството си или да изпрати изображения от най-новите си приключения. Въпреки това, когато същият главен изпълнителен директор отиде в LinkedIn, той изведнъж се оказва в по-професионална обстановка. Което показва, че той е по-„предразположен“ да учи за нови продукти и услуги за своята организация. Но също така да разгледа оферти, предложения за продажби и да отговаря на подходящи реклами, които дават отговорите, които той търси. Поради тази причина е изключително важно не само да откриете целевата си аудитория, но и да се обърнете към нея навреме. И това е една от най-важните причини да рекламирате в LinkedIn – така че можете да създадете висококачествени потенциални клиенти, които имат правилното нагласа за бъдеща покупка.
По-голямата част от рекламните мрежи могат да осигурят генериране на потенциални клиенти само чрез целева страница. Facebook също предоставя Lead Gen, но включва редица допълнителни етапи, увеличавайки възможността потребителят да се “спаси”, преди да попълни формуляра. Lead Generation формите са формуляри, които фирмите могат да конструират, вместо да препращат посетителя към целева страница. Тези формуляри събират основните данни автоматично от профилите на потребителите в LinkedIn, което означава, че те ще трябва да попълнят само няколко области ръчно. Това повишава количеството на изпратените формуляри и също така намалява цената за потенциален клиент. Но също така е полезно за потребителите, тъй като те не трябва да напускат LinkedIn, за да отидат на уебсайт на трета страна, и не трябва да попълват толкова информация, колкото на целевата страница. Което, макар и важно, може да бъде невероятно досадно.
LinkedIn е страхотен инструмент за организации, които се занимават с маркетинг, базиран на акаунти, тъй като предоставя голям набор от параметри за насочване към определени акаунти или клиенти, които много други търговци не предоставят. Също така, освен да избирате от готови качества като имена на компании, можете също да качите свой собствен списък с акаунти. Това означава, че ще можете да се насочите към ключови лица, вземащи решения във фирмите, с удивителна прецизност, тъй като имате достъп до значително количество професионална информация. Възможностите на LinkedIn за маркетинг, базиран на акаунт, ще ви помогнат да настроите кампаниите си по начин, който фирмите да могат да резонират с тях. Което е невероятно ефективно за постигане на по-добри резултати и подобряване на вашите приходи.
В допълнение, огромните демографски и професионални характеристики, с които можете да прецизирате вашата целева аудитория, ви предоставят чудесната възможност да персонализирате рекламите си. По начин, който не можете с много други реклами. Например, възможността да се насочвате към талантите на членовете може да ви позволи да предложите конкретни ресурси, които могат да им помогнат да продължат да развиват своите способности. Помислете за човек, който вече е завършил счетоводство, благодарение на сегментацията в LinkedIn рекламата, може да му предложите счетоводен софтуер, които да му спести много време в изчисление на сметки. По подобен начин възможността за насочване по фирмени индустрии също може да ви помогне да персонализирате рекламите си. Например, ако се насочвате към организации във финансовата индустрия, можете да персонализирате рекламата си с уникално финансово послание. Дори и да е само нещо като „Вие сте фирма за финансови услуги и се опитвате да увеличите продажбите си?…“ Персонализирането винаги е ефективна техника за свързване на хората с вашето съобщение. А LinkedIn предоставя редица инструменти за сегментиране, за да направите това, така че имаме още повече причини да рекламирате в LinkedIn!
Заключение
Когато се използва инструментът за проследяване на реализациите, LinkedIn рекламата предлага по-високи проценти на ангажираност, проценти на реализации и 13,5% по-ниска цена на придобиване. LinkedIn рекламата трябва да бъде част от цялостния ви маркетингов план за онлайн позициониране, защото дава по-добри резултати и е по-евтина.
Ценови Листи
Месечни Планове за LinkedIn Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- +200лв. Създаване на бизнес и рекламен профили
- До 1000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 3 рекламни поста
- Таргетиране на подходяща целева аудитория
- Месечен отчет
План Про
План Про
- +200лв. Създаване на бизнес и рекламен профили
- До 2000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 15 рекламни поста
- Таргетиране на подходяща целева аудитория
- Ремаркетинг
- Листване в бизнес страници
- Седмичен отчет
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Популярни Пакетни Услуги
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.
Пакет : Изграждане на Сайт + Facebook Рекламa
С Пакет Изграждане на Сайт + Facebook Рекламa ти си готов напълно да дадеш много силен старт на твоя бизнес в интернет пространството. Нека твоя бизнес достигне нови върхове! Ние ще сме до теб и ще контролираме и поддържаме изцяло рекламните кампании и съдържанието на твоя нов сайт. Довери ни се и стани част от хилядите хора които вече успяха да постигнат завидни резултати.