Създаване на съдържание за социални мрежи
Има много предимства от поддържането на последователен график за публикуване във всички ваши платформи за социални медии. Използването на социални мрежи може да бъде чудесно място за поддържане на контакт с близки, включително семейство и приятели, както и с клиенти и покровители на вашия бизнес. Особено когато публикувате актуализации на вашите продукти, правите съобщения за вашата фирма и взаимодействате с вашите потребители чрез вашата марка.
Множество социални медийни мрежи се утвърдиха като ефективни канали в течение на няколко години, както за задържане на настоящи потребители, така и за привличане на нови. Можете да поддържате комуникация или да рекламирате чрез използването на социални платформи като LinkedIn, TikTok, Twitter, Facebook и Instagram, като същевременно набирате нови потенциални клиенти, култивирате тези перспективи и ги превръщате в клиенти.
Защо да създадеш съдържание за социални мрежи?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от съдържание за социални мрежи.
Създаване на съдържание за социални мрежи
Разработването на стратегия за вашата маркетингова кампания в социалните медии и следенето на нейното представяне, както е в случая с всеки друг вид маркетингово начинание, е отлично място да започнете или да пренастроите усилията си. Имайте предвид, че се препоръчва всяко действие, свързано с маркетинга в социалните мрежи, да бъде включено като част от маркетингов план с по-дългосрочен фокус. Въпреки това огромният потенциал на този вид маркетинг се крие в големия брой хора, които сега са ангажирани в социалните медии.
Ето само някои от предимствата от поддържането на редовен график за публикуване на съдържание, което не само ще ви помогне да използвате социалните медии, но и ще привлече нови клиенти.
Обърнете внимание на изискванията на вашите клиенти
Тъй като винаги присъствате в социалните си мрежи, поддържането на връзки е по-лесно, когато публикувате често в тях. За да може вашето съдържание да се свърже с вашата аудитория, трябва да инвестирате време за слушане. Това ще ви позволи да разберете изискванията, целите и притесненията на вашите клиенти, което е от решаващо значение при определянето на това как най-добре можете да ги обслужвате. Възможно е обаче невинаги да намерите най-полезната информация в различните си социални канали. Най-доброто ви предимство е да разширите обхвата на вашето внимание, за да откриете проблемите, които представляват интерес за хората, които биха могли да станат ваши клиенти. Тъй като трябва да сте наясно за какво говорят хората в момента във вашата индустрия, трябва да започнете да следите важните ключови думи.
Аудиторията ви вероятно мрази да й се четат лекции, вместо това предпочита да водите дискусии с нея. Следователно стратегия за социални медии, която се състои само от популяризиране и осъществяване на продажби, няма много вероятност да бъде успешна. Най-ефективната стратегия е да вземете активно участие в процеса чрез рутинно създаване на постове с материал, който е мотивиращ, насочен към общността, информативен и забавен. В допълнение, непрекъснатото предоставяне на съдържание с висока стойност ви позволява да инициирате и участвате в дискусии чрез действия като харесване и коментиране на публикации на други потребители и споделяне на информацията, която създавате. Обръщането на внимание на диалога може да ви помогне при планирането и стартирането на вашата маркетингова стратегия за социални медии. Наблюдението на по-широкия разговор ще ви даде възможност да се свържете с хора, които може все още да не са запознати с вашата марка. Също така ще ви предостави възможността да се ангажирате отново с клиенти, които вече са пазарували от вас в миналото.
Можете да подобрите взаимодействието с аудиторията си, дори ако имате само малко последователи, като пренасочите старо и ново съдържание, което сте създали, и като инвестирате в реклами в социалните медии. Всички мощни социални медийни канали, налични днес, предоставят опции за реклама, които са едновременно силно насочени и много ефективни. Рекламите с директен отговор обаче не винаги са най-ефективната техника за привличане на нов бизнес. Вероятно ще откриете, че ще бъде по-полезно да привлечете хора към вашата фуния за продажби, като популяризирате продукти, които осигуряват стойност, като безплатни или специални сделки, електронни книги и ръководства, това е така, защото хората са по-склонни да се интересуват от неща, които добавят стойност към живота им.
Искате присъствието ви в социалните медии да бъде разпознато от възможно най-много хора, едно от многобройните предимства на честото предоставяне на материали е, че ви дава възможност да създадете личност, която е в съответствие с вашата марка. Ще имате възможността да поддържате същия външен вид и усещане във всички канали, включително вашия уебсайт, акаунти в социални медии и имейли, ако развиете навикът за често публикуване. Освен това ще можете да запазите същия стил и тон при комуникацията. Хората ще прочетат свежия ви материал веднага щом го видят, ако харесват стила ви на писане.
Няма гаранция, че хората със социално влияние биха искали огромни суми пари в замяна на споменаването на компания. Има голям шанс във вашата специализирана област да има влиятелни хора, които имат малко, но добре насочени последователи и които биха се радвали да си сътрудничат с вашата компания. Всъщност значителен брой хора вярват по-високо в социалните влиятелни личности, които не са знаменитости, отколкото в знаменитостите. Можете да привлечете определени партньорства, които са изгодни и за двете страни, ако демонстрирате, че вашата компания е активна в социалните медии и участва във всички платформи. Можете да стимулирате социални влиятелни лица, като сключите споразумения, които включват кръстосано популяризиране, предоставянете им на безплатни артикули (giveaway кампания) или им давате промоционални кодове, които те могат да споделят със своите последователи - всичко това представлява инфлуенсър маркетинга. Докато продуктът е подходящ за нишата на инфлуенсъра, същите инфлуенсъри също ще се радват да прегледат вашите артикули, ако им предложите проба или им дадете мостра.
Използването на социално валидиране като маркетингова тактика е доста ефективно. Когато потребителите възприемат, че други хора, които споделят техните ценности и вярвания, предлагат продукт, те са по-склонни сами да направят същото. Следователно, едно от предимствата на постоянното създаване на материали във вашите социални медийни канали е естественото развитие, което е насърчаването на социално споделяне и препоръки на вашите стоки и услуги в социалните медии.
Имайте предвид, че вашата компания е член на общността и хората, които са активни участници в общностите, рядко рекламират само себе си. Ако открито споделяте материалите на други хора и споделяте съдържанието на други, това най-вероятно ще доведе до споделяне на вашето съдържание, което ще доведе до по-голямо доверие във вашата марка. Друг дългосрочен метод за привличане на нови клиенти чрез социалните медии е популяризирането на материалите, създадени от други хора. Естествено, не искате да започнете да рекламирате продукти, които са в пряка конкуренция с вашите собствени, въпреки това, потребителите са по-склонни да вярват на мненията на колегите си, отколкото на компаниите. Ще създадете приятели във вашата специалност, ако сте щедри с акциите, които предоставяте, и тези приятели впоследствие могат да станат защитници на вашата компания.
С честото създаване на полезно съдържание, хората ще се научат да ви вярват, а хората, които вярват на вашата марка, са много по-склонни да купуват от вас. Ето защо е важно да се въздържате от искане на каквото и да било в замяна на всяка част от информацията, която предоставяте. Ако предоставяте изтегляния, например, не трябва да изисквате имейл адреси в замяна на тези изтегляния. Трябва открито да допринасяте за онлайн дискусионни форуми и социални медийни платформи, както и да пишете и разпространявате материали, които са полезни на вашия сайт Ако дадете възможност на хората да ви опознаят и да ви се доверят първоначално, за тях ще бъде много по-лесно да ви дадат своя имейл адрес или да направят покупка по-късно.
Прави преживяването на потребителя по-лесно и приятно
Всяко едно от гореспоменатите съображения е насочено към установяване на доверчиви бизнес партньорства. Крайната цел обаче е да увеличите броя на хората, които ви следват, посещават уебсайта ви и се абонират за мейл листа ви, за да привлечете нови клиенти. Не трябва да се опитвате да правите трудни продажби в социалните медии, тъй като това не е най-добрият дългосрочен подход. Все пак трябва да улесните хората да купуват от вас или да се регистрират за вашия newsletter. Улеснете клиентите да правят покупки направо от емисиите ви в социалните медии, когато това е възможно. Всичко това, става осъществимо, когато предоставяте материали на вашите социални медийни платформи в последователна основа.
Заключение
За да обобщим, повечето хора използват платформите за социални мрежи за ангажираност, а не за пазаруване. От друга страна, същите хора, които са там, за да си взаимодействат, също са перспективи за продажби и защитници на марката.
Следователно има две различни предимства за поддържане на последователен график за публикуване на съдържание. Като начало, това ви дава способността да слушате, да споделяте знания открито и да участвате в по-широка дискусия. Второ, вие ще спечелите крайното предимство, че вашият бизнес ще стане доверен член на общността и хората ще купуват от компании, на които имат доверие. Можете да направите това, като създавате ново съдържание на последователна основа. Ние от digitalplus сме експерти в създаването на дългосрочни стратегии за съдържание в социалните мреци и винаги сме насреща за консултация.
Ценови Листи
Планове за създаване на съдържание за социални мрежи
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- 7 поста на седмица
- Висококачествено и увлекателно съдържание за различни социални медийни платформи
- Опции за персонализиране за уникално брандиране и съобщения
- Интегриране със съществуващи брандиращи и маркетингови материали
- Възможност за различни стилове на съдържание (напр. графики, видеоклипове, снимки, текстове)
- Опция за различни формати на съдържание (напр. сторита, публикации, реклами)
- Бързо време за изпълнение и ревизии до удовлетворение
- Подходящ за различни социални медийни платформи (напр. Facebook, Instagram, Twitter)
План Про
План Про
- 15 поста на седмица
- Висококачествено и увлекателно съдържание за различни социални медийни платформи
- Опции за персонализиране за уникално брандиране и съобщения
- Интегриране със съществуващи брандиращи и маркетингови материали
- Възможност за различни стилове на съдържание (напр. графики, видеоклипове, снимки, текстове)
- Опция за различни формати на съдържание (напр. сторита, публикации, реклами)
- Бързо време за изпълнение и ревизии до удовлетворение
- Подходящ за различни социални медийни платформи (напр. Facebook, Instagram, Twitter)
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет SEO Оптимизация + Цялостен Маркетинг
Нашият пакет за SEO оптимизация и цялостен маркетинг предоставя цялостно решение за фирми, които искат да подобрят своята онлайн видимост и да установят силно присъствие на марката. Нашият екип ще приложи доказани SEO стратегии за повишаване на класирането в търсачките и привличане на трафик, като същевременно изпълнява цялостен маркетингов план, който обхваща всички аспекти на онлайн и офлайн маркетинга.