Facebook Реклама
Социалните медии трябва да бъдат част от плана за дигитален маркетинг на всеки бизнес. Това е критичен метод за разпространение на материали, създаване на връзки и насърчаване на взаимодействието. Въпреки това, вие губите пълния потенциал на социалните мрежи, ако просто ги използвате за органичен трафик, понеже достигате до много малка аудитория.
Социалните реклами, от друга страна ви позволяват да достигнете до още по-голяма част от вашата потенциална аудитория, обикновено на минимална цена. След това можете да превърнете тези лица в последователи и да продължите да ги ангажирате с полезно за тях съдържание.
Защо да рекламираш във Facebook?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Facebook реклама.
Facebook - Един от най-добрите методи за онлайн рекалама
Ако желаете да развивате социалните си медии правилно, има една по-специфично социална платформа, където трябва да използвате реклами, а именно – Facebook.
Facebook е най-популярното място за маркетинг в социалните медии. Той е изключително популярен за локална и дори глобална реклама и в момента се използва от 62% от бизнесите, рекламиращи в интернет, за което си има няколко основателни причини.
Нека разгледаме няколко причини защо толкова много фирми рекламират във Facebook и защо вие също трябва да рекламирате.
Facebook рекламите са достъпни
Facebook рекламата може да струва колкото искате. Вие определяте бюджета си от самото начало и Facebook спира да показва вашата реклама, когато постигнете тази сума. Колкото по-големи са вашите разходи, толкова повече потенциални потребители ще видят вашата реклама.
Проучване на световната агенция за проучвания в дигиталният свят eMarketer показва, че 96% от рекламодателите в социалните медии смятат Facebook за най-добрия канал за реклама с възвръщаемост на инвестициите. Това важи както за B2C (рекламата от бизнес към краен клиент), така и за B2B (реклама от бизнес за друг бизнес).
Facebook има изобилие от информация за своите потребители. Можете да спечелите от това, като се насочите само към хората, които е най-вероятно да станат ваши клиенти. Платформата ви позволява да задавате параметри като възраст, пол, местоположение, длъжност, индустрия, семейно положение, интереси и хобита. Освен това имате възможност да филтрирате по връзки (например приятели на хора, които вече харесват страницата ви) и поведение, което включва скорошни покупки и събития в живота, като покупка на ново жилище, новородено дете, рожден ден в близкият месец и т.н. Друг метод за насочване на рекламите е използването на сходни аудитории. Те са съставени от потребители, с много сходни интереси на тези, които вече са реагирали на ваша реклама, публикация или просто ви следят страницата, така че няма нужда да използвате демографски данни, ако случайно ви липсва тази информация.
Друга техника за контакт с правилните потребители е чрез пренасочване. Това ви позволява да насочвате към клиенти, които преди това са посетили уебсайта ви, използвали са вашето мобилно приложение или са ви предоставили своя имейл. Тъй като клиентите вече са запознати с вашата марка, те са по-склонни да извършат зададената от вас крайна цел като да направят покупка, да се ангажират с конректно съдъжание или да посетят новият ви магазин.
Рекламирането във Facebook ви помага да се свържете с хора, когато може да не са в състояние на покупка за момента. Това по-скоро може да е възможност отколкото ограничение, разчетено по правилният начин. Въпреки че вашата Facebook реклама може да е безполезна за подтикване към продажба, тези потребители може да са страхотни за изграждане на разпознаваемост на марката и придобиване на потенциални клиенти за в бъдеще когато им е нужен продуктът/услугата.
Например, в допълнение към статистиката относно импресиите, обхвата и честотата на рекламата, получавате информация за харесвания, споделяния, коментари, харесвания на страници и честота на кликване. Всички тези анализи са в реално време, което ви позволява да правите модификации на вашите реклами според нуждите. Може да преглеждате потребители от какъв пол, възраст, град реагират на рекламата ви и в последствие да я промените във ваша полза.
Повечето форми на дигитална реклама съдържат CTA бутон, който води до целева страница на уебсайта на бизнеса. Това може да е от полза, когато потребителите искат повече информация, преди да са готови да направят избор. Не винаги, обаче хората действително желаят да ви предоставят своята информация за контакт. С рекламиране във Facebook можете да насочите зрителите към уебсайта си, но имате и други възможности за избор. Бутоните CTA включват Кандидатствайте сега, Резервирайте сега, Свържете се с нас, Изтеглете, Регистрирайте се и Научете повече и д.р.
Facebook предлага видео реклами
Несъмнено сте забелязали, че по-голямата част от публикациите във вашия канал за новини във Facebook са видеоклипове. Това е така, защото повечето хора предпочитат да гледат видеоклипове, отколкото да четат материали. Facebook ви позволява да правите видеореклами, за да привлечете още повече внимание.
Плащането за обхват на рекламите може да допълни вашия органичен подход, особено когато плащате за разпознаваемост на бранда. Това е най-успешно, когато планирате внимателно публикациите, които в последствие ще превърнете в Facebook реклама. Например, рекламите ви предоставят перфектната възможност да се насочите към определени читатели, които ще намерят дадено съдържание за свръхуместно. Възможно е някои от тези хора да споделят статията, което означава, че вашият материал ще стане достъпен за допълнителни потребители, без да се налага да плащате за обхват. Друг подход за използване на реклами е да достигнете до лица, които могат да се възползват от следването на вашата страница. За целта трябва да популяризирате своето най-ефективно съдържание. Разбира се, целта на една рекламна кампания никога не трябва да бъде просто да получите повече харесвания за вашата страница. Въпреки това, ако се насочите към подходящи демографски данни, ще спечелите харесвания от хора, които ще продължат да взаимодействат с вашето съдържание. Поредната възможност, която предоставя рекламирането в Facebook е да разгласите за дадено събитие. Чрез подсилване обхвата на публикацията за планирано събитие чрез реклама във Facebook, то ще се показва в емисиите с новини на повече потребители, ако някои изберат да отидат, вашето събитие ще се появи на и техните приятели напълни безплатно.
Заключение
Рекламирането във Facebook е жизненоважна стратегия за увеличаване на обхвата ви в социалния свят. В допълнение, Facebook рекламата играе роля в цялостния ви дигитален маркетинг, като генерира експозиция за вашата компания, привлича потенциални клиенти и понякога дори превръща потребителите в клиенти.
Ценови Листи
Месечни Планове за Facebook Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- +200лв. Създаване на бизнес и рекламен профили
- До 1000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 3 рекламни поста
- Таргетиране на подходяща целева аудитория
- Месечен отчет
План Про
План Про
- +200лв. Създаване на бизнес и рекламен профили
- До 2000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 15 рекламни поста
- Таргетиране на подходяща целева аудитория
- Ремаркетинг
- Динамични реклами
- Седмичен отчет
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.