SEO одит
Професионалният одит е важен не само за вашият уебсайт, но и за вашият бранд като цяло.
След направата му ще ви бъде много по-лесно да подобрите сайта си и да създадете ефективен маркетингов план. Ако наемете професионалист, той ще отдели необходимото време за фина настройка на уебсайта ви и дори ще коригира всички проблеми, които могат да възникнат, за да подобри цялостната му ефективност.
Защо да правиш SEO одит?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от SEO одит.
SEO одит
Ще представим само няколко от нещата, които ще се подобрят незабавно:
Подобрена видимост в резултатите от органичното търсене
За да подобрите класирането си в търсачките, първо трябва да имате ясна представа за ключовите думи и фрази, за които бихте искали да бъдете намерени. Ефективната стратегия за ключови думи е в основата на висока позиция в резултатите от органичното търсене. Ще можете да проектирате SEO код на страницата на уебсайта на вашата компания, след като разберете по-задълбочено както индустрията, така и вашите конкуренти на този пазар. Техническото SEO на страницата и съдържанието на вашия уебсайт са двата основни фактора, които ще повлияят на това колко добре се представя сайтът ви в резултатите от търсенето в търсачки като Google. Одитът включва идентифициране на нови ключови думи и извършване на задълбочено проучване, като и двете след това ще бъдат включени в SEO на вашата страница и може би дори във вашата интернет реклама извън сайта.
Вашата креативност и способностите на вашия SEO персонал са единствените неща, които могат да ограничат функционалността и външния вид на вашия уебсайт. Не е от полза нито за вас, нито за сайта да имате изключително сложен дизайн, да имате прекалено много съдържание или да имате натоварени страници. Посетителите на вашия сайт ще го изоставят набързо, ако той не им предаде по кратък и разбираем начин, че са пристигнали на подходящото място. Компонентите на вашия уебсайт, които може да се нуждаят от известно рационализиране, могат да бъдат идентифицирани с помощта на одит на уебсайт. По този начин вие ще можете да идентифицирате съдържанието, функцията и структурата, които са оптимални за вашите потребители.
По време на технически одит на сайта ще бъдат анализирани важни показатели като степен на отпадане, посещения на страници, средно време, прекарано на сайта и много други. Това са най-важните области, които трябва да бъдат подобрени, за да се осигури по-добро индексиране от търсачките. Вашият уебсайт получава постоянно количество трафик както от хора, така и от търсачки, поради високото качество на материала, който предоставяте. Чрез одитиране на вашето съдържание може да разберете по-добре видовете материали, на които вашата аудитория се радва, и начините, по които те обичат да го виждат, като например чрез видео, снимки или текст. Ще ви бъде много по-лесно да формулирате стабилна стратегия за съдържанието на вашия уебсайт и блог, ако първо извършите одит. Посетителите на вашия сайт ще имат достъп до информация, която е едновременно забавна и полезна, което в крайна сметка ще доведе до по-висока органична позиция в търсачките.
Повишаването на конверсията е нещо, което трябва да бъде приоритет за всяка компания. По време на одит на уебсайт вашите основни целеви страници, заедно с тяхното съдържание, дизайн и дори призиви за действие, ще бъдат подложени на задълбочен анализ, за да се гарантира, че те са оптимизирани да произвеждат най-много реализации. Това не е лесен процес и може да отнеме седмици или дори месеци, преди да откриете какво наистина работи най-добре за вас. SEO одитът за вашия уебсайт, от друга страна, ще повиши възвръщаемостта на инвестициите (ROI), ако е придружен от стратегическо планиране, анализ и тестване.
Последните години доведоха до значителни промени в практиките за оптимизиране на търсачките. Например всяка година Google прави най-малко 500 различни корекции на своя алгоритъм за търсене. Поради това стратегиите, които са успешни в момента, вероятно ще бъдат значително различни от тези, които са успешни следващия месец или може би следващата година. За да имате ефективна оптимизация за търсачки за вашия уебсайт, вашият първи акцент трябва да бъде върху предоставянето на възможно най-доброто потребителско изживяване, последвано от обслужване на нуждите на търсачките. Ако съсредоточите усилията си върху хората, които използват сайта ви - няма да ви се налага да прекарвате толкова много време в оценка на всеки аспект от вашата оптимизация за търсачки. Освен това търсачките се стремят да осигурят по-високо класиране на най-полезните уебсайтове. По време на одита ще бъде оценена оптимизацията за търсачките (SEO) на вашия сайт и експертите (ние) ще определим как това се отразява на потребителското изживяване на вашия уебсайт. След това ще предложим методи, които да задоволят както нуждите на вашите потребители, така и тези на търсачките.
Уебсайтовете, които използват същите ключови думи като вас, имат потенциала да станат бъдещи влиятелни лица или бъдещи партньори, с които можете да създадете партньорство. Можете да научите за сайтове, които имат много доказани потенциални клиенти, като направите анализ на цитатите на тяхната онлайн кампания. Можете също така да научите за блогъри, които редовно се свързват с вашия материал. Анализът на вашия уебсайт може да доведе до откриването на потенциално печеливши шансове, които ще ви помогнат да издигнете профила на вашия бизнес.
Цялостният SEO одит ще ви предостави редица важни и мигновени прозрения, едно от най-важните от които е тенденцията в трафика. Възможно е да се наблюдават пикове и спадове в трафика на почасова, седмична или дори месечна база. Това е от съществено значение, тъй като ще ви помогне да развиете по-добри познания за поведението на вашите клиенти. Като разпространявате материали по този начин, като нови стоки, имейл маркетинг и публикации в блогове, чрез подходящите канали, вие ще постигнете стратегическите си цели за разпространение на съдържание.
В миналото корпорациите можеха лесно да манипулират резултатите от търсенето чрез прекомерна употреба на определени ключови думи, използвайки техника, известна като „препълване на ключови думи“. От друга страна, актуализацията на Penguin 4.0 на Google успя да намали спама и дублирания материал, който се появява в резултатите от търсенето. Използването на ключови думи по методичен и органичен начин е най-ефективната стратегия за повишаване на рейтинга на уебсайт в органичните страници с резултати от търсачките (SERP). Дори ако търсачките няма да накажат вашия уебсайт или отделни страници за много висока честота на ключови думи, все още рискувате да бъдете маркирани, което ще доведе до намаляване на авторитета на вашия домейн.
Намиране и коригиране на проблеми
Изчерпателният одит на уебсайт може да ви помогне да идентифицирате всякакви проблеми, независимо дали се намират извън или на място, които причиняват отклоняване на трафика на вашия уебсайт. Има редица потенциални проблеми, като спам, скрито съдържание, обратни връзки и неприятни URL адреси, които може да карат посетителите да напускат вашия уебсайт. Тези трудности може да окажат влияние върху общия трафик, който посещава вашия уебсайт, което от своя страна може да окаже влияние върху броя на реализациите. От изключително значение е отстраняването на тези проблеми, преди нещата да излязат извън контрол и да имате наказания или спад в трафика.
Ако материалът на вашия уебсайт не е лесно достъпен за вашите потребители, наличието на убедително и четливо съдържание на вашия уебсайт не е от полза по никакъв начин. Трябва да сте сигурни, че използваните от вас аналитични данни са приложими и уместни, за да може вашият материал да бъде лесно откриваем както от вашите зрители, така и от търсачките. С помощта на SEO одит на уебсайтът ви - ние ще открием елементи от сайтът ви, които трябва да бъдат модифицирани, за да се увеличи количеството трафик и да се подобри неговото класиране. Ще можете да предоставите своя материал по начин, който не само има смисъл за вашата аудитория, но и привлича именно подходящата такава.
Заключение
Най-малко три пъти годишно трябва да правите периодични одити на уебсайта си. Това е най-добрата практика, която никога не трябва да се пренебрегва. Можете да избегнете загубата на позиции пред настоящи или нови съперници, корекции на алгоритъма или промяна на пазарните тенденции, като сте проактивни и органично изграждате трафик на уебсайта, увеличавате експозицията и набирате инерция чрез последователност. Ще видите подобрение в ранга на органичното търсене на вашия уебсайт, както и увеличаване на количеството трафик, който вашият уебсайт получава, и увеличение на броя на продажбите, които вашата компания прави.
Ценови Листи
Планове за SEO одит
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Цялостна SEO Оптимизация
Нашият пакет „Цялостна SEO оптимизация“ е решение за фирми, които искат да подобрят своето класиране и видимост в търсачките. Нашият екип от SEO експерти ще извърши задълбочен одит на вашия уебсайт, за да идентифицира всички области за подобрение и след това ще приложи набор от техники за оптимизация, за да повиши неговото класиране и видимост.