Социални мрежи
Трябва ли вашият бизнес да наблегне на маркетинга в социалните медии, когато има толкова много други маркетингови канали? Ако продавате нещо чрез уебсайта си, отговорът на този въпрос е – да. Що се отнася до бизнеса, да бъдеш активен в социалните медии е от полза на всяко ниво, от най-малките магазини до най-големите многоканални индустриални гиганти.
Всеки сайт има отделна аудитория. Тези аудитории могат да бъдат насочени от компании, които след това могат да сегментират тези аудитории въз основа на няколко конкретни демографски данни и интереси. Това е формата на реклама, която осигурява най-голяма възвращаемост на инвестициите за компаниите. Социалните медии обаче са много повече от инструмент за правене на бизнес. Той служи като основен канал за комуникация между организацията и нейната клиентела.
Защо да Създадеш Реклама в Социалните Мрежи?
Социални Мрежи
Ако се колебаете дали да отделите време и пари за маркетинг в социалните медии (SMM), ето няколко основни причини да спрете да се чудите:
Повишена разпознаваемост на марката
Знаете ли, че над деветдесет процента от хората, които имат акаунти в социални медии, са ги използвали, за да се ангажират директно с компании? Увеличаването на експозицията и разпознаемостта на вашата марка може да бъде постигнато чрез включване на стратегия за социални медии във вашия маркетингов план. Това е идеалният шанс да комуникирате директно с вашата целева аудитория за най-новите събития във вашата компания, както и за всички промени свързани с вашите продукти. За разлика от имейла, вашето съобщение не се филтрира. Вашият материал е изложен пред повече хора - както потенциалните нови клиенти, така и съществуващите потребители, да се запознават с развитието вашата марка. Тази по-голяма експозиция помага да се спечели доверието им, което от своя страна може да увеличи вероятността те да направят последваща покупка.
59% от потребителите влизат в поне една социална мрежа на дневна база, а от тях 31% влизат в акаунтите си повече от пет пъти на ден. Когато става въпрос за потенциални клиенти, компания, която актуализира редовно, става по-ангажираща. Съществуването на повече от 800 социални платформи улеснява търговците да съсредоточат усилията си върху подходящата демография. Например, жените съставляват 68% от потребителската база на Pinterest, докато мъжете са само 32%. Потребителите в LinkedIn са поне на 35 години, а марката с най-много последователи в Instagram е Nike. Когато имате добро разбиране на вашата целева демографска група, ще можете да се фокусирате върху видовете социални настройки, към които те гравитират. Най-доброто място за всяка компания да започне своя маркетинг в социалните медии все още е сред първите шест медии, които са както следва: Facebook , YouTube, WhatsApp, Messenger, WeChat и Instagram. Тези уебсайтове имат милиарди месечни активни потребители (MAU) и този брой само нараства. Маркетолозите са в състояние да се фокусират върху определени демографски данни въз основа на фактори като пол, възраст, география, хобита, предпочитани марки и произволен брой други специализирани интереси.
Като клиенти, единственото нещо, което всички искаме, е да пазаруваме на място, където продавачите наистина обръщат внимание на това, което имаме да кажем. Това е просто част от това да си човек. Същата е ситуацията и при тези, които купуват онлайн. По-вероятно е клиентите да останат лоялни към дадена марка, ако компанията се включи в разговор с тях и предостави отговори на техните запитвания. Можете да пренасочите клиенти, които са изоставили количките си за пазаруване, като се ангажирате с партньор за пренасочване, за да предоставите реклами на тези клиенти в социалната мрежа по техен избор. Facebook и Instagram са две отлични илюстрации за това. Вашият партньор за пренасочване непрекъснато ще подобрява, чрез използването на машинно обучение, способността си да представя персонализирани реклами на подходящото лице, като по този начин минимизира броя на изоставените колички. Това е друга друга техника, за да демонстрирате, че следите за изискванията на вашите клиенти.
Една от най-икономичните. Като пример, данните по-долу предоставят кратко междуканално проучване на CPM (цена на хиляда импресии) на няколко типа реклама. Цената на базата на хиляда импресии: Изпращане по пощата - $57, Разходите за телевизионно излъчване са както следва: $28 за списания, $16 за вестници, $10 за радио, $5 за билбордове и $2,50 за социални медии. Използването на социални медии в маркетинга помага за намаляване на разходите, без да компрометира резултатите. Най-важната инвестиция е времето, което се влага в производството и публикуването на съдържание, както и ангажирането в диалог с потребителите. Според проучването на HubSpot 84% от търговците са успели да увеличат трафика само със седмични усилия от 6 часа.
Повишената осведоменост за пазара, която платформите за социални медии предоставят, е едно от най-значимите предимства за търговците. Разбирането на особеностите на пазара изисква познаването му. Това е като да водите индивидуални разговори със стотици клиенти и да получавате техните индивидуални перспективи и гледни точки. Може да научите нещо за интересите и перспективите на клиентите, което иначе не бихте знаели. Вие също имате способността да реагирате на проблемите веднага щом възникнат, вместо да ги оставяте да тлеят.
Клиентите очакват високи нива на надеждност и превъзходно обслужване от марките, които поддържат, така че търсят тези качества в бизнеса, който покровителстват. Един от най-ефективните методи за един бизнес да демонстрира, че цени и уважава своите потребители, е да отговори на тяхната обратна връзка с персонализиран отговор. Това включва предоставяне на бързи отговори на конструктивна критика. Това показва, че фирмата се грижи за своите клиенти и е заинтересована да прави бизнес с тях. Според скорошно проучване 88% от потребителите смятат, че са по-малко склонни да купуват от бизнес, който не отговаря на коментарите или оплакванията на клиентите. Добре изразходвано време е да реагирате на всяко запитване с ясно и конкретно послание, съобразено с индивида.
Клиентите, които купуват онлайн, обикновено са подозрителни към почти всичко. Поради това 93 процента от потребителите са съгласни, че офертите в интернет имат ефект върху решенията им за покупка. Като демонстрират надеждността и авторитета на компанията, положителните оценки премахват част от присъщия риск, свързан с вземането на избор при покупка. Колкото повече една фирма изгражда своята база от фенове в платформи за социални медии като Facebook и Twitter, толкова по-голям авторитет придобива марката на компанията. Утвърждаването ви като експерт в социалните канали изисква последователно публикуване на висококачествена информация. Всичко е свързано с поддържането на редовен контакт с потребителите. Колкото по-приложима е информацията към вашата област, толкова повече възможности има да покажете знанията си.
Увеличаването на трафика на уебсайта е още едно предимство, което може да се спечели чрез прилагане на стратегия за социални медии. Когато предоставяте полезен материал в социалните медии, вие давате на клиентите връзки, които отиват направо към вашия уебсайт. Колкото повече материали и връзки можете да предоставите, толкова повече трафик ще получите и толкова повече възможности ще имате да конвертирате тези посетители. Потребителите ще имат причина да отидат на вашия уебсайт, ако има интересно съдържание. Преобразуването на вашите най-добри материали за социални потребители, като съвети, видеоклипове или инфографики, може да помогне за засилване на взаимодействието и да върне посетителите обратно на вашия сайт. 74% от клиентите споделят видео материали от бизнеси, които са видели. Когато пускате видеоклип или друг вид съдържание по-често, вие увеличавате броя на възможностите, които имате, за да ангажирате нови потенциални клиенти и да ги превърнете в плащащи и купуващи такива.
Подобрени позиции, постигнати чрез SEO
Въпреки че заявената позиция на Google е, че социалните медии не влияят върху класирането на уебсайта, различни маркетингови опити показват, че обратното е вярно. Доклади от различни източници показват, че има връзка между ранга на даден уебсайт и средния брой споделяния, коментари и харесвания, които уебсайтът получава в социалните мрежи. Социалният профил на една корпорация има класиране в търсачките. Ако извършите търсене в Google за фирмата "Chanel", например, първата страница с резултати от търсачката (SERP), която видите, ще включва връзки към профилите на марката в социалните медии в Twitter, Facebook и Instagram. Всяка успешна марка има активно и редовно присъствие в социалните медии, което може да послужи като сигнал за търсачките, че марката е ценена, надеждна и има авторитет. Въпреки че елементите, които определят класирането, винаги се актуализират, можете да сте сигурни, че поддържането на активно социално присъствие ще ви помогне да подобрите ранга си.
Проучихме как постоянното създаване на висококачествено съдържание може да позиционира вашата организация като експерт в своята област и да създаде взаимоотношения с вашата аудитория. Води ли обаче до увеличаване на реализациите? Наример, BigCommerce генерира три по-кратки видео рекламни кампании за Facebook от едно по-дълго видео. Констатациите показват трикратно увеличение на броя на клиентите, които са се регистрирали за безплатни пробни версии в сравнение с последната кампания. Защо резултатите от използването на социални медии изглеждат много по-добри? Това е способността да придадете на комуникациите на вашата марка по-личен тон. Хората споделят информация един с друг чрез използването на социални мрежи.
Заключение
Клиентите имат повече вяра в компаниите, които се ангажират с тях в социалните медии. Според констатациите на едно проучване 95 процента от всички интернет купувачи на възраст между 18 и 34 години следват фирми в съответните им сайтове за социални мрежи. За повечето организации опознаването на клиентите им чрез социални платформи е най-ефективният метод за това. Маркетолозите могат да получат представа какво мотивира потребителите, като се свързват с потребителите в социалните медии.
Има няколко предимства от поставянето на маркетинга в социалните медии на първо място в списъка с приоритети на вашата компания, включително по-големи реализации, лоялност на клиентите, познаваемост на марката и ефективност на разходите. Той предоставя изобилие от опции за наблюдение на реализациите и други показатели, за да определи дали възвръщаемостта на инвестицията си заслужава или не.
Все още има над 3,2 милиарда души, които използват сайтове за социални мрежи ежедневно. Това представлява 42% от общото население на планетата. Няма по-добър момент да започнете да използвате социалните медии, ако все още не сте разработили план за използването им. Свържете се с нас сега и ние от Digital Plus можем да ви помогнем с изграждането на успешна стратегия за реклама и развитие на вашият бранд.
Ценови Листи
Планове за Социални Мрежи
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за социални мрежи:
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.