Performance маркетинг
Размерът на финансите, изразходвани за дигитална реклама, расте в глобален мащаб и почти сигурно тази тенденция ще продължи и през следващите години. Всяка компания премества маркетинговите си усилия онлайн, за да разшири обхвата на собствените си марки. Платената реклама и маркетингът на марката са двата стълба, които изграждат маркетинга на ефективността. Това е термин, който се отнася до рекламни кампании, в които филиалите и маркетинговите компании получават възстановяване само когато желаното действие, като завършен потенциален клиент, продажба, резервация или изтегляне, е извършено от фирмата. Например може да е завършен потенциален клиент, продажба, резервация или изтегляне на файл. Тъй като този вид реклама създава сценарий, при който печелят всички участващи страни, нарастващ брой компании го приемат.
При маркетинга на ефективността компаниите плащат на доставчиците на маркетингови услуги само след като техните бизнес цели са били постигнати или след като са извършени определени действия, като например кликване, продажба или потенциална оферта.
Защо да използваш Performance Маркетинг?
Performance Маркетинг
Възвръщаемостта на инвестицията е отличителният атрибут на performance маркетинга. По време на маркетинговата кампания всяко извършено действие се проследява и сравнява с определени ключови показатели за ефективност (KPI), като цена на брой посетители, видели рекламата (CPM), цена на клик (CPC) и цена на действие ( CPA). Тези ключови показатели за ефективност (KPI) подпомагат разбирането на ефективността на кампанията и определянето как кампанията може да бъде променена, за да се подобри ефективността и.
Маркетингът за ефективност, за разлика от много други традиционни маркетингови тактики, ви позволява да оцените ефективността на вашите дейности и да представите данни в реално време. Това ви дава предимство пред вашите конкуренти. Той помага на компанията да създаде преценки въз основа на гореспоменатите факти и числа.
Комбинирането на маркетинг за ефективност с дигитален маркетинг може да помогне на фирмата да създаде маркетингов план, който е едновременно задълбочен и фокусиран и който също така води до положителни резултати.
Има ниска обща цена
Performance Маркетингът изисква значително по-малко финансови инвестиции в сравнение с много други маркетингови тактики. Точните разходи ще се променят в зависимост от това, което правите, но като цяло финансите похарчени за реклама ще бъдат по-ниски, отколкото за други видове реклама. Освен това се плаща само в зависимост от ефективността на кампанията, което ще ви спести пари, които иначе бихте похарчили за ненужни и дори непроследими маркетингови разходи.
Ефективността му може да бъде измерена по всякакъв начин. Тъй като избраният от вас партньорски софтуер или мрежа поддържа запис на анализите на вашата кампания, вие ще можете да определите дали вашите партньори доставят трафик с лошо качество, както и кога трафикът се преобразува добре. През платформите, също така потребителите могат да наблюдават дейностите на своите клиенти и да комуникират с тях. Можете да запазите запис на рекламите и информацията, които клиентът е видял точно преди да направи покупка от вас. Това показва най-ефективните маркетингови методи, което ви позволява да промените и подобрите стратегията си въз основа на това, което сте научили.
Друго предимство на този тип маркетинг, че той предлага висока възвръщаемост на инвестициите (ROI), което намалява риска, свързан с даден бизнес. От компаниите се изисква да плащат само за услугите, които наистина използват. Установяването на маржа на печалбата за филиалите позволява на бизнеса точно да го прогнозира и да избегне всякакви разочарования в резултат на неточни прогнози. Освен това предприятията могат да съсредоточат вниманието си върху задачите, които изпълняват най-ефективно, вместо да ги разделят в няколко инициативи.
С помощта на ефективна маркетингова стратегия ще бъдете в състояние да комуникирате с аудитории, които са не само по-разнообразни, но и по-трудни за достъп. Бизнесът може да се възползва от предимствата на различни маркетингови тактики, като имейл маркетинг, блогове и банерни реклами, когато използват маркетинг за ефективност. Взаимодействието се постига и чрез използване на продуктови рецензии, PPC маркетинг, групи във Facebook и видеоклипове в YouTube. В резултат на използването на всички тези разнообразни методи ще бъде достигната по-широка аудитория.
В сравнение с други видове маркетингови разходи, маркетингът за ефективност носи много по-ниско ниво на риск. Тъй като разходите се изплащат само след като е извършена продажба или преобразуване. Специалистите по маркетинг на ефективността сме умели в управлението на рекламни кампании и сме в състояние да ги наблюдаваме на всяко ниво, като извършваме промени, ако кампаниите изглеждат застрашени от провал.
Дори никога да не сте гледали или да сте участвали във видео предаване на живо, има голям шанс да попаднете на няколко от тях тук-там. Този иновативен метод за влизане в директен контакт с аудитория набира популярност сред известни марки и маркетинг специалисти. Можете да станете свидетели на значими и влиятелни личности, които редовно използват стратегията за видео на живо, за да подобрят своите показатели за ангажираност на аудиторията и да повишат своята осведоменост. Видеоклиповете на живо, от друга страна, вдъхновяват невероятна преданост сред вашата аудитория и са удоволствие за търговците, които желаят да се насладят на взаимодействието лице в лице със своите зрители/клиенти.
Маркетингът на успеха е силно управляван от данни, което означава, че всяко отделно действие има конотация, която има ефект върху цялостното представяне на кампанията. Тъй като този тип маркетинг е толкова зависим от данните, всяко действие оказва влияние върху това колко добре се провежда кампанията. Основната цел на performance маркетинга е да повиши ефективността на различни фирмени цели, като например броя харесвания, кликвания, потенциални клиенти и продажби, наред с много други. Възможно е да ги наблюдавате и насочвате като показатели, за да увеличите ефективността на кампанията си. Можете също да наблюдавате и правите промени в кампаниите си в реално време. Маркетолозите са в крак с всяко взаимодействие, което техните бъдещи потребители имат, благодарение на маркетинговите анализи за ефективността. Това прави много по-лесно да определите дали целите на вашата компания са постигнати или не.
Най-често срещаните видове маркетингови показатели за ефективност са квалифицирани потенциални клиенти, продажби, изтегляния на мобилни приложения, трафик на уебсайтове, повторни посещения на сайта и ангажираност (напр. харесвания, коментари и споделяния). Маркетингът за ефективност използва редица различни измервателни показатели, някои от които са цена на брой посетители, видели рекламата (CPM), цена на действие (CPA) и цена на клик (CPC), наред с други. Методите на плащане от своя страна се определят от тези характеристики, които от своя страна определят мащаба на разходите. Възможно е вашите клиенти да трябва да се регистрират, за да може вашата компания да постигне целите си. Следователно ще трябва да платите в зависимост от CPA, в резултат на това се използват различни методи на плащане за различни параметри на измерване.
Вие просто плащате за резултатите, които получавате
За разлика от други маркетингови стратегии, които изискват пълното плащане да бъде извършено предварително, маркетингът за ефективност изисква плащане само след като планираните бизнес цели или действия са изпълнени. Ще бъдете таксувани само за резултатите и плащането ще бъде обработено от търговеца в съответствие с избрания начин на плащане. Това гарантира, че търговецът на дребно е получил стойност за парите и времето, които е инвестирал в маркетинга, с измерими ефекти, които ще служат само за увеличаване на печалбите в дългосрочен план.
Заключение
Подход, известен като Performance Маркетинг, е този, който може да разшири обхвата и разпространението на вашата реклама, като същевременно култивира връзки за сътрудничество с филиали и агенции. Тъй като повече пари се влагат в онлайн маркетинга, ще има по-голяма нужда от по-точни данни и по-добра възвръщаемост на инвестициите (ROI).
Пандемията оказа огромно влияние върху растежа на дигиталния маркетинг и в резултат на това все по-голям брой области от ежедневния живот се преместват онлайн. Ние от digitalplus използваме подход, който се основава на ефективността, и помага на клиентите да увеличат обхвата си, както и възвръщаемостта на инвестициите. Компаниите, които се интересуват от разрастване на своя бизнес чрез цифрови канали, трябва да помислят малко за използването на този инструмент за реклама, тъй като това е един от начините за установяване на силно присъствие онлайн.
Ценови Листи
Планове за Performance Маркетинг
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за performance маркетинг:
Пакет: Реклама в Интернет
Нашият пакет за интернет реклама предлага цялостно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез онлайн реклама. Нашият екип ще създава и управлява целеви рекламни кампании в множество онлайн платформи, включително търсачки и социални медии, за да увеличи представянето на марката и да привлече квалифицирани клиенти.