SEO оптимизация
SEO е първото нещо, от което компаниите се нуждаят, тъй като това е методът, който е едновременно най-осъществимият и рентабилен подход с който потребителите могат да разберат за вас и за комуникация с тях във важни моменти.
Дори най-конвенционалните бизнеси са стигнали до осъзнаването, че трябва да ускорят прехода си към цифрови платформи в резултат на нарастващата миграция на клиенти към онлайн бизнесите. Оптимизацията за търсачки е най-осъществимата и рентабилна техника за разбиране на потребителите, както и за комуникация с тях в решаващи моменти. Много компании и марки са наясно или поне вярват, че са наясно, че се нуждаят от SEO за своите цифрови активи.
Защо да Оптимизираш Твоя Сайт?
SEO Oптимизация
Тези 15 причини трябва да дадат известна яснота защо компаниите се нуждаят от SEO, за да издигнат марката си на следващото ниво, независимо от сектора или от размера на фирмата.
През по-голямата част от времето органичното търсене е основният източник на трафик към уебсайтове.
Органичното търсене играе важна роля в ефективността на уебсайтовете на повечето организации. Освен това е съществен компонент от фунията на купувача и в крайна сметка за насърчаване на потребителите да направят реализация или да се свържат с марката. Маркетолозите са наясно, че Google контролира значително по-голям дял от пазара за търсене от своите конкуренти, които включват Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo и голям брой други опции. Това обаче не означава, че всички търсачки играят роля в увеличаването навидимостта на марката. Причината за това е просто защото Google има значителен дял от целия пазар за търсачки. Въпреки това, той е безспорен лидер и като такъв неговите препоръки трябва да се спазват стриктно. Това е особено вярно за фирми, работещи в специализирани ниши, където гласовите, визуалните и вертикалните търсачки играят важна роля. Случи се така, че Google, който има повече от един милиард потребители и е уебсайтът, който получава най-много посетители като цяло и особено в Съединените щати, е и компанията, която служи като най-популярната услуга за електронна поща в световен мащаб. Над два милиарда души по света използват YouTube на месечна база, което го прави втората най-популярна търсачка след Google. Наясно сме, че огромното мнозинство от хората по света, които имат достъп до интернет, посещават Google поне веднъж всеки ден, за да получат информация. Едно нещо, което винаги ще работи в полза на дадена марка, е ако Google и другите търсачки я виждат като силно видим и надежден ресурс. Марките стигат дотам благодарение на страхотната оптимизация за търсачки и солиден уебсайт.
Целта на всеки опитен SEO е да създаде здрава основа за красив уебсайт с чисто, ефективно потребителско изживяване, което лесно се открива при търсене, благодарение на доверието и надеждността на марката и нейните дигитални свойства. Това може да се постигне чрез създаване на здрава основа за уебсайта. Установяването на нечий авторитет по отношение на търсачки като Google включва много различни фактори. Въпросът е, че е трудно бързо да се създаде доверие – точно както е трудно да се направи това в реалния живот. Печеленето и утвърждаването на авторитет отнема време и усилия. Необходими са време, работа и отдаденост, за да се утвърди марката като авторитет. Това може да бъде постигнато чрез предоставяне на потребителите на стойностни и висококачествени стоки или услуги, което от своя страна вдъхва доверие на клиентите в марката.
SEO ни помага да разберем какво искат и от какво се нуждаят потребителите, като предоставя информация за всичко - от мащабни пазарни развития до най-дребните нюанси на потребителските намерения. Получаваме недвусмислени признаци за цел и потребителско поведение от данните и форматите, използвани за SEO, независимо дали са устни или писмени.
Доверието е изключително важен компонент от динамиката на съвременния маркетинг. Единственото, което потенциалният купувач трябва да направи, е просто да надникне в показателите за доверие на вашата марка, за да реши дали да премине към сделка или не. Изграждането на връзка с вашата аудитория е първата значителна стъпка в развитието на вашата марка, а брандираните видеоклипове ви дават възможност да постигнете точно това. Наличието на видеоклипове на сесии с въпроси и отговори, уроци с инструкции и истории на марката може значително да подобри качеството на взаимодействието на вашата аудитория с вас и да ги направи по-продуктивни. Видеоклиповете могат да осигурят по-лицевиден тон на вашата марка. Когато член на аудиторията се запознае с лице, той веднага свързва това лице с въпросния продукт или услуга, когато дойде време да направят избор за покупка. Ето защо, ако искате да популяризирате марката си, трябва да включите значими видеоклипове във вашия видеомаркетингов подход. Това е абсолютно Цялостното качество на потребителското изживяване бързо се издигна до върха на списъка с приоритети за търговците. Всеки се стреми към по-високи органични класации и възможно най-голяма експозиция. Въпреки това, много малко хора са наясно, че предоставянето на възможно най-доброто изживяване за потребителите е значителен принос за постигане на целта. Google придоби способността да разпознава дали даден потребител е имал приятно и доброто потребителско изживяване се превърна в съществен компонент за успеха на уебсайт. Като част от постоянните усилия на Google за подобряване на качеството на потребителското изживяване, компанията наскоро пусна актуализация на своя продукт Page Experience, който изисква съответствие от търговците във всички сектори. Клиентите са наясно какво желаят. В случай, че не могат да го намерят, ще има проблем. И производителността ще бъде отрицателно засегната. Целта е да се предостави на хората желаната от тях информация по начин, който е не само бърз и прост, но и изисква по-малко кликвания. Добрата SEO стратегия взема предвид удовлетворението на крайния потребител и поставя това удовлетворение да работи за марката.
Локалното търсене се превърна в основен компонент на успеха на малките и средни предприятия в резултат на разпространението и нарастващото господство на мобилния трафик. Целта на оптимизацията за локални търсачки (SEO) е да оптимизира вашите цифрови свойства за конкретно местоположение, което улеснява потребителите в тази област да ви намерят и ги приближават много по-близо до извършване на покупка. Местните оптимизации предлагат възможна среда за комуникациите на марката на местно ниво, като се концентрират върху определени квартали, градове, региони и дори щати като техни целеви области на внимание. Този процес на оптимизация може да включва добавяне на местни цитати и обратни връзки, както и локализирани списъци, които са подходящи за географията и индустрията, към която принадлежи марката. Панелът Knowledge Graph, страницата Google My Business и профилите на компанията в социалните медии трябва първо да бъдат оптимизирани от SEO специалисти, за да се стимулира участието в местната общност.
Изследванията стават все по-важна част от SEO, а изследванията в реално време стават все по-важен компонент. Ще промени играта, ако използвате SEO стратегии, за да предадете съобщението си за ценни сделки, новаторски артикули и услуги, както и значимостта и надеждността на това, което предоставяте на клиентите. Когато се направи правилно, това безспорно ще има благоприятно влияние върху цикъла на покупки. За да бъдат създадени значими връзки, е необходимо марките да бъдат достъпни, където и да е тяхната целева аудитория. Тази експозиция се увеличава чрез местно SEO, което също така дава възможност на потенциалните клиенти да идентифицират компаниите, които предоставят отговорите на техните въпроси.
За една компания е много полезно да използва SEO стратегии във всички свои цифрови активи, включително уебсайта си. Въпреки това, ако това е краткосрочен ангажимент (поради бюджетни ограничения, например) и сайтът не се преоценява редовно с течение на времето, той ще достигне точка, в която вече не може да напредва поради други фактори които му пречат да го направи. Поради естеството на развитието на индустрията за търсене (което се определя най-вече от Google), е необходимо да се извършва непрекъснато наблюдение за промени, за да останете пред конкуренцията и в идеалния случай - на първа страница. Да бъдеш проактивен и да следиш за значителни актуализации на алгоритъма почти сигурно ще доведе до положителни резултати за компаниите, които предприемат тези стъпки. Общоизвестно е, че алгоритъмът за търсене на Google претърпява стотици актуализации всяка година. Ако изостанете твърде много, ще бъде доста трудно да наваксате. Именно професионалистите в SEO гарантират, че това няма да се случи.
Като се има предвид, че World Wide Web е среда, която винаги претърпява трансформация, може да е трудно да се справим с промените, които се случват. За да поддържа доминираща позиция в SEO, човек трябва да бъде в крак със значителните развития, които се случват в индустрията за търсене. Обикновено е в полза на марката да има задълбочено разбиране на средата в мрежата, включително стратегиите, използвани от други местни компании, организации с подобни предложения и конкуренти.
Оптимизацията за търсачки не е скъпа и има висока възвръщаемост на инвестицията
В голямата схема на маркетинга, оптимизацията за търсачки (SEO) е доста достъпна и наградата най-вероятно ще бъде голяма от гледна точка на предимството, което една компания получава в крайния резултат. Това не е разход, свързан с маркетинг. По-скоро това е действителна инвестиция, направена от бизнеса. Една изключителна стратегия за внедряване на SEO ще продължи да бъде актуална за много години напред.
Дългосрочният капитал на вашата марка може да бъде укрепен с помощта на SEO. Профилът на вашата марка може да бъде повишен с помощта на висок ранг и подходящо разположение. Хората винаги търсят последните новини и друга подходяща информация, така че наличието на солиден план за SEO и PR гарантира, че вашият бизнес ще бъде забелязан. Когато посетителите на вашия уебсайт имат положителен опит, това увеличава вероятността техните нужди да бъдат удовлетворени и те да закупят вашите стоки или услуги. Тъй като SEO вече не е самостоятелен канал, комбинирането му със съдържание и връзки с обществеността (PR) допринася за увеличаване на обхвата и разпознаването на марката в допълнение към други положителни резултати.
Това е стратегия за дългосрочен план
Възможно е SEO да има значително влияние през първата година от извършването на дейности и в идеалния случай това е така. Освен това много от тези действия ще имат ефект, който продължава повече от няколко години. Да, важно е да сте в крак с тенденциите и промените, тъй като пазарът продължава да се развива с течение на времето. Въпреки това, дори уебсайт, който не е имал голям брой внедрени интензивни предложения за SEO, би се възползвал от прилагането на фундаментални или най-добри практики за SEO на уебсайт. И колкото повече време, усилия и пари един уебсайт отделя за оптимизиране на своите резултати от търсачките, толкова по-добър и по-дълъг е потенциала да бъде надежден конкурент на своя пазар.
SEO е измеримо. Въпреки че SEO може да не осигури възвръщаемост на инвестициите, която е толкова лесна за изчисляване като спонсорираното търсене, с правилното наблюдение и анализ можете да измерите практически всичко. Важно е да се разбере как определени действия са предназначени да повлияят на представянето и развитието и човек може само да се надява, че това е така. Тъй като тези подобрения ще бъдат в центъра на всяка ефективна SEO стратегия, събирането на парчетата заедно не би трябвало да е трудно. Освен това брандовете искат да знаят и разберат къде са били, къде са и накъде се насочват по отношение на дигиталното си представяне, особено за SEO, когато имат човек или фирма, на която се плаща да изпълнява от нейно име. Няма друг метод, който да е по-ефективен за демонстриране на ефикасността на SEO. От друга страна, добре е да се знае, че числата никога не лъжат.
Бонус:
- Използването на SEO помага за откриването на нови възможности
Добрата стратегия за оптимизиране на търсачките постоянно ще намира начин да идентифицира и капитализира нови шансове за компаниите, позволявайки им не само да бъдат намерени, но и да блеснат.
Същото важи и за SEO (оптимизация за търсачки).
Има много различни начини, по които могат да възникнат нови шансове благодарение на SEO в наши дни, включително предоставяне на съдържание, цифрови и социални възможности, както и помощ при продажби, продукти и инициативи за обслужване на клиенти.
- Ако не сте на първата страница от резултатите от търсенето на Google, няма да спечелите клика, особено когато става дума за резултати с нулево кликване.
Тъй като SERP с нулево щракване показва решението направо в горната част на резултатите от търсенето с Google, оптимизацията за търсачки се превръща в игра с нулева сума.
Очакванията на потребителя за търсенето са изпълнени и не е необходимо да кликват върху връзки с реални резултати от търсенето.
В областта на оптимизацията за търсачки (SEO) е общоизвестно, че ако уебсайтът ви не е на страница 1, най-вероятно не доминирате в играта за органично търсене.
Според изследване, публикувано не много отдавна, резултатите от първите три позиции в класирането при органично търсене представляват повече от половината от всички кликвания и само тридесет процента от всички резултати на първа страница се разпределеят из между останалите сайтове.
- Никога няма да има край на SEO.
Клиентите винаги ще се интересуват от закупуването на стоки и услуги онлайн, следователно фирмите ще продължат да търсят най-ефективните и икономични методи за задоволяване на тази нужда.
Въпреки че функцията на SEO може да се промени с течение на времето и могат да се използват различни техники, непрекъснато се появяват нови врати чрез различни точки за достъп, включително гласово търсене, интерфейси на приложения, преносими технологии и Интернет на нещата (IoT).
Заключение
Функцията за оптимизация за търсачки (SEO) става все по-важна през последните години.
По-специално, SEO помага на клиентите, когато са в нужда, и приемането на цялостно, висококачествено SEO на уебсайта на компанията и други цифрови активи ще бъде от полза както за бизнеса, така и за маркетинговите усилия на всеки бранд.
Съществуват трудности, свързани със SEO, но шансовете, които то предоставя, подпомагат бъдещия успех на всяка организация. Тези възможности са от съществено значение за дигиталното присъствие на една марка както днес, така и в бъдеще. Свържете се с нас сега и ние ще изградим нашето уеб присъствие по най-професионалния начин.
Ценови Листи
Планове за SEO Oптимизация
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за SEO оптимизация:
Пакет: Пакет SEO Оптимизация + Цялостен Маркетинг
Нашият пакет за SEO оптимизация и цялостен маркетинг предоставя цялостно решение за фирми, които искат да подобрят своята онлайн видимост и да установят силно присъствие на марката. Нашият екип ще приложи доказани SEO стратегии за повишаване на класирането в търсачките и привличане на трафик, като същевременно изпълнява цялостен маркетингов план, който обхваща всички аспекти на онлайн и офлайн маркетинга.