Имейл маркетинг
Имейл маркетингът е форма на дигитален маркетинг, която включва съобщаване на подходяща информация на вашата целева аудитория, като например бизнес новини, продажби, промоции, потвърждения, купони, актуализации и друга полезна информация, посредством имейли. Имейл маркетинг кампаниите могат да бъдат разделени на няколко различни категории, включително следното:
- Продажби и промоционални имейли
- Бюлетини
- Имейл за повторно ангажиране
- Транзакционни имейли
- Имейли подканващи потенциални клиенти
Защо да използваш Имейл Маркетинг?
Имейл Маркетинг
Всяка рекламна кампания трябва да бъде пригодена за използване както на настолни компютри, така и на мобилни устройства. Когато се разработва имейла маркетингова кампания, е важно да се вземат под внимание аспекти като вида на кампанията, целевата аудитория и сегментирането на пазара.
Какви са ползите от използването на имейл маркетинг за бизнеса?
Имейл маркетингът бързо се превръща в един от най-разпространените и успешни методи за компаниите да комуникират със своите потребители, а ако все още не сте решили да включите имейл маркетинга във вашия план за дигитален маркетинг, следните ползи за вашият бизнес ще ви убедят да го направите:
Върши отлична работа за генериране на продажби
Имейл маркетингът е много ефективен метод за привличане на нови потребители и убеждаване на съществуващите да правят повече покупки. Според няколко проучвания, клиентите, които получават целеви имейли, имат по-голяма вероятност да направят последващи покупки. Можете да увеличите броя на посетителите на уебсайта си чрез използването на маркетингови имейли, което от своя страна въвежда клиенти във вашата продажбена фуния.
Имейл маркетингът е един от най-рентабилните начини за комуникация, които сега са достъпни за малкия бизнес. Освен това, той предлага една от най-големите възможни възвръщаемости на инвестициите за фирми от всякакъв размер. С мейл маркетинга имате предимството да можете да включите същите функции като при директната поща, включително нейното прекъсващо въздействие с оптимизиране на времето за изпращане, но без разходите, свързани с отпечатването и изпращането на пощата. Цената за изпращане на имейл до целият ви мейллист е по-ниска от сумата, която харчите за една вечеря.
Според проучване, проведено от компания за маркетингови анализи, с която си партнираме, скоростта, с която получателите четат имейли, се увеличава с 2,6%, когато темата включва лична препратка към получателя. Използването на ефективен ред за тема в имейл е просто първата стъпка към това да накарате получателя да се почувства така, сякаш получава лично съобщение, а не спам.
Когато става въпрос за маркетинг чрез имейл, едно от многото предимства е лекотата, с която човек може да създаде сегментирани списъци, за да изпраща писма до определени лица. Тези имейл списъци с контакти могат да бъдат генерирани въз основа на критерии като местоположение или ниво на участие и те са отличен инструмент за гарантиране, че комуникирате с аудиторията си по начин, който е подходящ за разглежданата тема. Имейлите, които са сегментирани, не само правят комуникацията да изглежда по-лична и подходяща за получателите, но също така увеличават процента на получателите, които отварят вашия уебсайт.
Когато човек вярва, че има някакъв вид лична инвестиция в продукт или услуга, той е по-склонен да направи покупка на този артикул. Започвате процеса на инвестиране, като карате хората да кликват върху връзките в имейлите. Следващият етап по пътя към преобразуването им в конверсия е подканването на получателя на имейла да направи още един клик, след като приключи с четенето му, с които дава своята оценка. Продължаващото изпращане на имейли на заинтересовани абонати създава капкова кампания, което увеличава вероятността за краен успех на кампанията.
Ако искате вашият имейл маркетинг да бъде наистина ефективен, в допълнение към предоставянето на стойност за вас под формата на потенциални клиенти, той трябва също така да предоставя стойност на аудиторията, към която се насочвате. Наред с търговските имейли, които предоставят информация за нов продукт или услуга е желателно да бъдат включени и информационни такива, които не подтикват крайният клиент към конкретно действие, а просто го информират за ползите от даден продукт или услуга.
В съвременната икономика разпознаването на бранда е един от най-важните фактори, които определят успеха. Нужно е разработената от вас марка да бъде разпозната от вашите идеални клиенти. Според проучване, проведено от D&M Association, 96% от клиентите четат имейлите си ежедневно, следователно трябва да се възползвате от този факт. Вашето присъствие и познаваемост като марка ще се подобрят с течение на времето, ако се появите във входящите кутии на вашите потребители с подходяща информация.
През последните няколко години използването на мобилни устройства рязко нарасна, а имейл маркетингът ви предоставя механизъм за свързване с хора, независимо къде се намират и какво устройство използват. Резултатите от проучване, проведено от digitalplus, показват, че мобилните потребители са отговорни за 59,3% от всички отваряния на имейли. Имейл маркетингът е толкова важен компонент от плана за растеж точно поради тази причина, той поставя вашето съобщение на точното място, където са вашите потенциални клиенти.
Можете да анкетирате вашите клиенти
Проучванията по имейл са доста полезни за много различни видове компании. Можете да събирате информация от клиенти, като създадете имейл кампания, която разпространява анкети и пита за тяхното мнение. Получаването на обратна връзка от клиента за това кое е успешно и кое не може да се постигне бързо и лесно чрез използването на проучвания. Може да ви помогне да адаптирате вашите стоки, услуги и бъдещи маркетингови инициативи към предпочитанията на вашата целева аудитория.
С имейл маркетинга, от друга страна, можете да получите количествено измерими резултати, за разлика от други видове маркетинг. Възможно е да се определи кои кампании са успешни и кои не. Можете дори да изпробвате няколко различни стратегии за достигане по имейл, за да видите коя има потенциала да има най-значителен ефект.
Заключение
Има много алтернативни платени маркетингови методи, повечето от които са по-скъпи и не дават тези предимства. Имейл маркетингът предлага редица предимства, едно от най-значимите от които е възможността за персонализиране на комуникацията с клиентите и големият процент на възвращаемост на инвестициите. Ние от digitalplus препоръчваме имейл маркетинга за всеки тип бизнес, защото е изключително успешен при използването на правилният подход.
Ценови Листи
Планове за Имейл Маркетинг
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за имейл маркетинг:
Пакет: Имейл Маркетинг
Нашият пакет за имейл маркетинг ви предлага рентабилно и силно насочено решение за достигане до вашата аудитория и стимулиране на реализациите. Екипът ни ще проектира и изпълнява целенасочени имейл кампании, използвайки най-новите най-добри практики и технологии, за да насърчи взаимоотношенията с абонатите, да повиши осведомеността за марката и да генерира повече продажби.