Анализ на потребителско изживяване UX
Всеки солиден съвет за това как да подобрите уебсайта си винаги ще подчертава колко е важно да осигурите положително изживяване за посетителите на уебсайта. Фразата „потребителско изживяване“ се отнася до цялостното изживяване, което посетителят има, когато навигира из вашия уебсайт. Колкото по-високо е качеството на потребителското изживяване, толкова по-голяма е вероятността потребителят да продължи да го посещава и да се връща в бъдеще. Ако някой от посетителите на уебсайта ви не показва заинтригуваност или не извършва конверсии, вие ще сте пропуснали значителна възможност, загубили сте потенциален клиент, което е скъпа грешка, като се има предвид количеството съперничество, което има за вниманието на клиентите, предвид количеството конкуренти на пазара.
Защо да направиш анализ на потребителско изживяване UX?
Анализ на потребителско изживяване UX
Ако искате да увеличите вероятността посетител да продължи да разглежда уебсайта ви, да посещава други страници и да следва желан път на реализация, вместо да го търси другаде, трябва да концентрирате усилията си върху предоставянето на фантастично потребителско изживяване. Това ще ви помогне да увеличите вероятността посетителят да не напусне уебсайта ви и ще ви даде следните допълнителни възможности:
Поддържате вниманието на аудиторията си с помощта на потребителски интерфейс, който е удобен за мобилни устройства.
Преди хората търсеха в интернет с настолните си компютри, но сега мобилните устройства превземат интернет пространството, следователно, вие наистина трябва да преработите своята онлайн наличност, като използвате техники за изграждане на адаптивни уебсайтове. За всяка компания е от съществено значение да има адаптивен UX на уебсайта, за да предостави на клиентите същото изживяване на мобилните си устройства, както на техните настолни компютри и лаптопи.
Изключителното потребителско изживяване е много важно, тъй като търсачките използват данни, за да оценят как хората взаимодействат с уебсайтовете. Тези данни предлагат на търсачките добър индикатор за качеството на уебсайтовете, което от своя страна информира алгоритмите за класиране при търсене, които търсачките използват. Казано по-просто, търсачките ще предоставят по-висок ранг на страниците на уебсайтове, които имат по-високо общо качество. Тъй като търсачките са в състояние да открият как хората взаимодействат с уебсайтове, те са в състояние да изведат от тези данни какъв вид изживяване предоставят уебсайтовете на своите посетители. Ако значителен брой посетители на напуснат определен уебсайт за кратко време, това може да е индикация, че съдържанието му не е подходящо, че сайтът не е приятен за потребителя или че продуктът като цяло е от нисък клас. Ако сте в състояние да предоставите страхотно изживяване на посетителите си, те ще бъдат по-склонни да се свържат с вашия сайт, да го споделят с други, да се връщат често и да прекарват повече време в него.
Уебсайт с високо ниво на потребителско изживяване може да доведе до повишена ангажираност на клиентите. Оптималното потребителско изживяване е това, при което потребителят е напълно наясно къде да разглежда в страниците, за да задоволи своите изисквания и да няма никакви проблеми как да продължат до желаната дестинация. Един уебсайт може да бъде оформен по такъв начин чрез добър дизайн на потребителското изживяване. Представете конкретна информация, която е свързана с въведените ключови думи за търсене, не бива дори да си правите труда да се опитвате да класирате по ключови думи, ако уебсайтът ви няма подходящо съдържание, което да отговаря на тях. Имайте предвид, че целта на търсачките е да предоставят най-подходящите резултати на потребителите в зависимост от заявките, които задават. Ефективността на вашия уебсайт ще пострада, ако не предоставите уместност на посетителите си чрез анализ на потребителско изживяване UX.
Крайната цифра, която се депозира в банката, трябва да бъде основният фокус на всяка фирма. Значението на потребителското изживяване често се пренебрегва, въпреки факта, че то безспорно трябва да бъде основен въпрос за всяка компания. Без капка съмнение материалите на вашия сайт трябва да са полезни за посетителите и да им дават отговорите, които търсят.
Да кажем, че уебсайт за електронна търговия с по-малко функции или неуспешно потребителско изживяване може да доведе до несигурност сред вашите клиенти, което от своя страна води до неуспешни продажби на клиенти. Процентът на реализация, както и способността ви да създавате потенциални клиенти и продажби, са пряко повлияни от репутацията на вашия бизнес.
Когато конкретна информация е поставена в сайта на оптималното място и потребителите са информирани, че са пристигнали на правилното място, добре проектираното потребителско изживяване може да помогне на потребителите да разберат информацията и да намерят съдържанието, което те търсят. Когато потребителят е по средата на извършване на някаква дейност, наличието на алтернативи за избор му помага да реши кое действие трябва да предприеме.
Дайте на посетителите на вашия сайт нещо, което няма да намерят в уебсайтовете на вашите конкуренти. Ние от Digitalplus ще създадем най-добрия онлайн UX дизайн за вашия уебсайт, който ще ви помогне да се разграничите от други фирми, работещи в същата индустрия, което в крайна сметка ще доведе до увеличаване на продажбите.
Методите за оптимизация за търсачки (SEO) включват няколко аспекта на потребителското изживяване. UX и SEO са допълващи се практики, защото имат подобни цели, а именно целта да помогнат на потребителите да постигнат целите си, като им предоставят информация, която е подходяща за тези цели. След като потребителят стигне до уеб страницата, SEO ще го насочи към материала, който търси, а UX ще отговори на всички въпроси, които имат. Няма съмнение, че потребителското изживяване е едно от най-важните неща, които трябва да имате предвид, когато става въпрос за класирането на вашия уебсайт на страниците с резултати на търсачките. Ще трябва да съпоставите своята UX стратегия със SEO стратегия, за да увеличите максимално вашето онлайн присъствие, което в крайна сметка ще повиши процента ви на реализация. Когато става въпрос за процеса на оптимизиране на уебсайт, тенденциите в дизайна на потребителското изживяване (UX) и как те влияят върху оптимизацията за търсачки (SEO) са очевидно сред най-важните аспекти, които трябва да се вземат под внимание.
Привличате клиенти от всички точки на света
Когато проектирате уебсайт, който поддържа различни езици, има много допълнителни детайли, на които трябва да се обърне внимание. Имената на уеб сървърите, структурата на URL адресите, оформлението на страниците и много други аспекти трябва да бъдат прегледани. Създаването на потребителско изживяване за уебсайт, който е съвместим с няколко езика, има потенциала да намали степента на отпадане. Важно е да се гарантира, че посетителите на сайта, идващи от всички части на света, нямат право да напускат, докато не се убедят в стойността на уебсайта.
Естетически приятните части на уебсайта са тези, които първи привличат вниманието на посетителите на уебсайта, не простият текст, колкото и интересен или полезен да е той. UI/UX дизайнерът има потенциала да изведе потребителското изживяване на уебсайт до невъобразима досега степен. Използвайки техническите решения, предоставени от Digitalplus, можете да направите потребителския интерфейс на вашия уебсайт да изглежда невероятно.
Заключение
Дизайнът на потребителското изживяване е фокусиран изцяло върху реакциите, чувствата и взаимоотношенията, които клиентите имат, когато използват стоките на компанията. Той засяга различни теми, но основната му цел е да подобри начина, по който взаимодействате с уебсайта, гарантирайки, че членовете на вашата целева аудитория имат реакцията, която искате да имат към вашите продукти/услуги. Това е жизненоважен компонент от дейността на вашата компания. Успешното потребителско изживяване (UX) може да доведе до различни предимства, включително увеличение на приходите, нива на клиентско щастие и обща производителност. Както вече споменахме, ние от digitalplus имаме 11 годишен опит в разработването на стратегии за потребителското изживявание и можем да се похвалим с множество завръшени проекти, които може да разгледате в нашето портфолио.
Ценови Листи
Планове за анализ на потребителско изживяване UX
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет Автоматизация и Оптимизация
В нашата агенция за дигитален маркетинг предлагаме експертни услуги за автоматизация и оптимизация, за да ви помогнем да увеличите максимално ефективността на вашите кампании. Ние разбираме важността на автоматизацията и оптимизацията в дигиталния маркетинг, поради което отделяме време, за да анализираме вашите кампании и да разработим стратегии, които са съобразени с вашите специфични нужди.