CRO – Conversion Rate Optimization
Практиката за увеличаване на дела на продажбите, направени чрез вашето мобилно приложение или онлайн магазин, се нарича оптимизиране на процента на реализация, съкратено като CRO за простота. Концепцията за оптимизиране на процента на преобразуване (CRO) включва формулиране на идеи за аспекти на вашия онлайн магазин, които могат да бъдат подобрени, последвано от валидиране на тези идеи чрез разделно и многовариантно тестване.
Полезно е да имате обща представа как изглежда една реализация, за да разберете по-добре значението на оптимизирането на процента на реализация.
Защо се Нуждаеш от CRO – Conversion Rate Optimization или оптимизиране на процента на реализация?
CRO – Conversion Rate Optimization
Типичното преобразуване за повечето уебсайтове за електронна търговия се състои от извършване на продажба, клиенти, добавящи стоки към своите списъци с желания или продукти към своите колички за пазаруване, имейл регистрации, споделяния в социални медии и всеки друг ключов показател за ефективност (KPI), който смятате за подходящ.
Когато се вземат предвид всички тези фактори, процентът на реализация може да се определи като съотношението посетители на сайта, които посещават вашия онлайн магазин и завършват предвидената дейност, което може да бъде всеки един от вашите ключови показатели за ефективност (KPI).
Въпреки че много собственици на компании и търговци имат склонност да изтласкват задържането и придобиването на клиенти (CRO) настрана, това е единствената най-критична дейност, която трябва да се прилага към техните компании.
Тази публикация ще обясни 12 причини, поради които оптимизацията на процента на реализация е жизненоважна за онлайн търговците на дребно, за да можете да подобрите потребителското изживяване на уебсайта си и да увеличите броя на реализациите, които генерира той.
Внася постоянен поток от нетаксувани клиенти
Коефициентите на реализация на вашия съществуващ трафик на уебсайта могат да бъдат увеличени с помощта на CRO, без да е необходимо да увеличавате разходите си за реклама. CRO ви дава възможност да грабнете парите, които се намират на масата и които можете да създадете от постоянния онлайн трафик. В резултат на това CRO намалява разходите за придобиване на нови клиенти, като същевременно увеличава както продажбите, така и приходите.
Когато подобрите процента си на реализация, вие не само намалявате разходите за придобиване на клиенти, но също така започвате да получавате клиенти безплатно, което предотвратява необходимостта от увеличаване на рекламния ви бюджет. Като следствие от всичко това ще видите увеличение на броя на посетителите, както и увеличение на печалбите ви. Това ще ви позволи да пускате реклами, които са съобразени с вашата целева демографска група, което ви позволява да надминете конкурентите си. Когато започнете да правите инвестиции и да прилагате нови CRO техники на уебсайта си, вие започвате цикъл на растеж. Това води до снежна топка върху нивата на трафика ви, броя на хората, които конвертират, и печалбата която правите. Освен това, когато към списъка се добавят нови компании за електронна търговия, става все по-трудно да се конкурирате за потребителите, тъй като има толкова много магазини, от които клиентите да избират. Тъй като изглежда, че определени големи търговци изяждат пазарния дял на по-малките, ще ви трябва план, за да се конкурирате успешно.
По-високият процент на реализация няма да доведе до допълнителни финансови разходи от ваша страна. Всъщност, когато започнете да подобрявате различните компоненти на уебсайта си, вашите постоянни разходи и реклама ще продължат да бъдат същите. Когато извадите променливи разходи като: допълнителен персонал, допълнително разпределение и други, вие освобождавате още повече капитал, който може да се използва за разширяване на вашата компания. Разходите за реклами с плащане на клик (PPC) и/или дигитални маркетингови дейности, които биха били необходими за подобряване на уебсайта ви, се елиминират, когато използвате оптимизация на процента на реализация (CRO). Ще откриете, че генерирате повече пари като цяло, докато харчите по-малко пари за всеки отделен потребител.
Ще можете да откриете още повече за вашите потребители и посетители, докато продължавате да прилагате допълнителни CRO методи във вашия онлайн бизнес. Основата на оптимизирането на процента на реализация (CRO) е информацията, която събирате за навиците на вашата аудитория, като например защо посещават уебсайта ви, от какво имат нужда и какво желаят.
Превръщането на посетителите на уебсайта в клиенти е цел, към която трябва да се стремите, след като имате постоянен поток от хора към сайта си. Можете да впрегнете текущи активи, като например трафик, за да предвидите какво правят хората, когато дойдат на сайта ви чрез процес, известен като хакване на растежа. Този подход, който може да бъде подпомогнат от редица инструменти, е достъпен за вас. Един такъв инструмент е Google Analytics, който освен всичко друго ви предоставя информация за демографските данни на вашите потребители, устройствата, които използват, сесиите, които имат, и показванията на страници, които правят. При този метод няма да се налага да плащате никакви пари, за да разберете кои аспекти на уебсайта ви трябва да бъдат подобрени, за да привлечете повече посетители.
Според проучване, публикувано в Harvard Business Review, разходите за набиране на нови потребители може да бъдат от пет до двадесет и пет пъти повече от разходите за задържане на съществуващ клиент. Това демонстрира колко важна е жизнената стойност на клиента, поради което искате да харчите възможно най-малко пари, за да получите нови клиенти, което е нещо, което CRO ви помага да направите. CRO гарантира, че сте в състояние да предоставите на потребителите си това, което искат, и позиционира вашата марка на пазара, като прави вашето съдържание по-ефективно и придава на вашата марка по-ясен дизайн. Освен това ще имате възможност да достигнете до правилните перспективи, като същевременно се радвате на растеж, който е устойчив, повторяем и постоянен.
Тъй като клиентите често търсят информация за компания или продукт в интернет, преди да вземат решение за покупка, оптимизацията за търсачки е от съществено значение за много компании. Ако търсачките не могат да намерят уебсайта ви, ще бъде трудно да увеличите броя на потребителите, които имате, както и продажбите и печалбите си. Концентрирайте се върху оптимизирането на страниците на вашия уебсайт, както и върху неговите основни ключови думи, за да получите по-добро класиране на страниците с резултати от търсачките (SERP).
Не искате да оставяте нищо на късмета или предположенията, когато става въпрос за управление на успешна компания и за реализиране на печалба. Искате да сте много сигурни, че действията, които правите, са подкрепени с доказателства и че ще бъдат успешни. CRO гарантира, че получавате реални данни за вашата аудитория и ги използвате, за да направите по-добър избор, като например промяна на различни аспекти на вашия сайт за подобрена производителност и доходност. CRO също гарантира, че получавате фактите за вашата аудитория.
Позволява ви да се ангажирате с поемане на разумни рискове
CRO ви позволява да разберете по-добре както вашите потребители, така и вашата компания, както сме виждали преди. Вие сте в състояние да поемате пресметнати рискове, ако разполагате с подходящите данни и подходящите тактики. Това е така, защото сте по-сигурни относно това, върху което можете да експериментирате, в резултат на постоянния поток от трафик и нарастващия доход. В крайна сметка поемането на пресметнати рискове е критичен компонент на успешната компания.
Ще можете да подобрите резултатите от усилията си за генериране на потенциални клиенти и да повишите процента на реализация, ако оптимизирате различните части на уебсайта си. Това ви позволява да събирате повече информация за вашата аудитория и посетители, така че да можете да рекламирате конкретно пред тях. Веднага щом потенциалните клиенти пристигнат във вашия магазин за електронна търговия, трябва да сте сигурни, че те могат незабавно да започнат да правят покупки. В зависимост от естеството на вашия продукт и стъпките, включени в процеса на продажба, това може да изисква директен разговор с търговски представител. Насърчавайте посетители с високо ниво на цел да изпълняват определени задачи. Това им позволява бързо да се превърнат в потенциални клиенти и да предприемат действия, като използват редица страници, които са внимателно създадени, имат език, който е едновременно ясен и завладяващ и има проницателни призиви за действие.
Разработете рекламни усилия, които са по-целенасочени и по-доходоносни
CRO се свързва с увеличен растеж на компанията, повече трафик и увеличена рентабилност, всички от които вероятно ще ви вдъхновят да увеличите рекламните си усилия, така че да спечелите повече. По-конкретно, рекламите в социалните мрежи са доста полезни за предприятията за електронна търговия, тъй като осигуряват повече потенциални клиенти и посетители и в резултат на това ви помагат да съберете жизненоважни данни, които можете да използвате за разработване на фокусирани платени рекламни кампании и поддържане на цикъла на успех. В допълнение, рекламата с плащане на клик (PPC) става все по-скъпа с времето, въпреки факта, че може да доведе до много клиенти. PPC, от друга страна, са луксозна стратегия за онлайн магазини, работещи в по-малък мащаб. PPC може да ви помогне да спечелите внимание, но става все по-малко важно, тъй като не всички кликвания се превръщат в покупки. Този факт прави CRO още по-привлекателна опция, защото ви позволява да създадете своя марка без допълнителни разходи. Не само рекламата с плащане на щракване увеличава разходите в интернет. Цената на дигиталния маркетинг като цяло, както и цената на традиционните форми на маркетинг като печат и телевизия, се очаква да нараснат постоянно. CRO е най-достъпният и ефективен начин за увеличаване на броя на посетителите на страницата и реализациите, като същевременно се борите с нарастващите разходи за дигитална реклама и маркетинг. Основната цел на маркетинга е да насочи потребителите към вашия магазин за електронна търговия, но ако нямате бюджет за това, CRO е следващото най-добро нещо.
Ако нямате доверие, няма да можете да спечелите парите, които бихте искали да направите в това начинание. Клиентите научават повече за вашата компания и стават по-наясно какво да очакват като следствие от редовния маркетинг, през което време вие трябва да направите всичко по силите си никога да не пропуснете да отговорите на техните очаквания. Това доверие може да бъде изградено с помощта на CRO, тъй като ви позволява да определите кога и как да насочите клиентите си към подходящите оферти, като използвате данни, които вече съществуват в резултат на инициативи, свързани с CRO. Conversion Rate Optimization ви помага да оптимизирате дизайна на уебсайта си, за да улесните хората да намират това, от което се нуждаят, на уебсайта ви или най-малкото бързо да разберат как да получат това, от което се нуждаят в момента. Това е от изключително значение, тъй като няколко психологически проучвания показват, че клиентите в днешно време имат по-кратък период на внимание в сравнение с клиентите от предишни поколения. Те ще се връщат на вашия сайт по-често поради положителното потребителско изживяване, ако успеят да намерят желаната от него информация по-бързо. CRO помага в борбата с манталитета на потребителите с кратък период на внимание, като подобрява вероятността за привличане на вниманието им. Потребителите искат уебсайт, който бързо им предоставя това, което искат, независимо от цената, и CRO помага за постигането на тази цел.
Заключение
Фактът, че той задвижва топката, е основната причина, поради която оптимизирането на процента на реализация е толкова важно. Помага ви да получите повече потребители за по-кратък период от време, което е от полза за вашия бизнес. Не е само черешата, която поставяте върху вашите мелби! По-скоро това е самият сладолед, основата, около която са изградени всичките ви други усилия. Може да започнете да генерирате повече пари от трафика, който вече имате, което от своя страна ще повиши популярността ви и ще ви донесе още повече посетители, дори ако имате малко трафик.
След като CRO – Conversion rate optimization бъде внедрен, това ще бъде голямо предимство за вас и за вашата компания. Това е точният момент да започнете да работите по оптимизирането на процента на реализация на вашия уебсайт. Свържете се с нас, сега!
Ценови Листи
Планове за Оптимизиране на Процента на Реализация (CRO)
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Faceook + Google Реклама
Нашият Facebook и Google Ads пакет предлага мощно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез насочена реклама. Нашият екип ще създаде и управлява ефективни кампании както във Facebook, така и в Google, за да достигне до вашата идеална аудитория, да увеличи присъствието на марката и да генерира повече потенциални клиенти и реализации.