Проучване на конкуренти
Наблюдението на конкуренцията е нещо повече от това просто да следите какво продават различните фирми във вашата индустрия. От изключително значение е за бизнеса ви, да се извършва мониторинг, който сравнява вашата марка с основните движещи сили във вашата ниша, това ще ви помогне да останете конкурентоспособни.
Защо да направиш проучване на конкуренти?
Искаш професионална реклама или проучване на конкуренти ?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Проучване на конкуренти
Всъщност нека ви дадем още куп причини, поради които това е от огромна полза за вашият бизнес:
Решете въз основа на по-пълна информация
Ще имате възможност да оцените успеха на вашата марка с течение на времето, ако често извършвате мониторинг на марката ви, което ще ви предостави данните, необходими за извършване на текущи подобрения и корекции. Можете да продължите да развивате своята марка, като промените своето творчество, съобщения, стратегия и след това оцените резултатите. Вместо да гадаете дали творчеството, съобщенията или стратегията са били по-успешни, можете да следвате този процес и да изграждате марката си по-ефективно. Още по-важното е, че тази степен на информация може да ви помогне да направите ключови избори, вариращи от плана за растеж, който използвате, до начина, по който стратегически изразходвате бюджета си или капитализирате шансовете си на пазара.
Ако сте в състояние да разберете продуктите и услугите, които вашите конкуренти предоставят, и демографските данни, които обслужват, можете по-добре да гарантирате, че вашата собствена компания ще продължи да се възприема благосклонно от клиентите. Желателно е да следите дали цените ви са сравними с тези на конкуренцията на пазара, дали качеството на вашия продукт или услуга е сравнимо с това на други фирми, да знаете за кого са привлекателни вашите конкуренти, как това може да се припокрие с вашите собствени целеви клиенти и как това се отразява на вашата компания е също толкова важно, колкото да знаете на кого се харесват вашите конкуренти. Ще имате възможност да реагирате и да се приспособите към промените на пазара преди вашите конкуренти, ако следите нещата постоянно и го правите последователно.
Едно допълнително предимство на интегрирането на конкуренти в наблюдението на вашата марка е подобряването на способността ви да забелязвате празни пространства на пазара. Ако имате цялостна представа за вашия пазар, неговите клиенти, както и услугите и стоките, които се предлагат от вашите конкуренти и към кого са насочени, може да откриете конкретна ниша, която все още не е разгледана. Тази информация може да се използва за подпомагане на разработването на вашия продукт и може също така да послужи като отправна точка за проучване на бъдещи нови сектори на растеж.
Ще имате по-добро разбиране за това къде вашата марка се вписва на пазара и какви са нейните отличителни точки, ако правите проучване и мониторинг на конкуренцията. Това е аналогично на процеса на намиране на нови възможности за разтеж. С течение на времето можете да изберете да разширите или промените тези области на разграничение и ще можете да наблюдавате всяко въздействие, което това може да има върху вашите конкуренти и пазара като цяло.
Вие сте в състояние да забележите и да се поучите от провалите на вашия съперник, когато участвате в наблюдението на конкуренцията. Тези грешки могат да включват лошо проведена маркетингова кампания, катастрофа на нов продукт или гаф за връзки с обществеността. По същия начин, мониторингът на конкуренцията разкрива не само дали вашите съперници са успешни, но и до известна степен как успяват. Можете да проучите тези триумфи и провали, за да определите защо са били успешни или неуспешни, и след това да приложите наученото в собствената си компания.
Ако сте наясно с цените, които вашите конкуренти изискват за повтарящи се месечни абонаменти, услуги за изграждане на връзки или друг вид продукт, имате възможност или да подбиете техните цени, или да предоставите на клиентите по-голяма стойност в замяна на по-висока цена. От друга страна, показването на бъдещите потребители, че си заслужавате инвестицията чрез предоставяне на допълнителна стойност, би ги насърчило да правят бизнес с вас. Ако използвате подходящия ценови план, ще можете да увеличите както приходите, така и печалбите си до пълния им потенциал.
Заключение
Проучването на конкуренти не изисква да следвате всеки техен ход. В повечето ситуации всичко, което се изисква от вас, е да се съсредоточите върху няколко от най-значимите аспекти, независимо дали става въпрос за техните социални медии, съдържанието, което създават и предлагат за своята аудитория, или плановете, които правят за своите бъдещи действия.
Светът на бизнеса винаги е бил изпълнен с интензивни нива на конкуренция и ако не успеете да държите под око други компании, работещи в същия сектор като вашия, може да е трудно за вашата компания да се разшири. Ние от digitalplus можем да бъдем много полезни, не само в цялостният мониторинг на конкурентите ви, но и в създаването на креативни идей как да останете винаги една крачка пред всички потенциални заплахи, които могат да се изправят по пътя ви.
Ценови Листи
Планове за проучване на конкуренти
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Базово проучване
- Анализ на основните конкуренти и тяхното онлайн присъствие
- Идентифициране на силните и слабите страни на конкурентите
- Препоръки за подобряване на конкурентоспособността
- Възможност за консултация онлайн или по телефона
План Про
План Про
- Задълбочено проучване
- Изготвяне на доклад
- Задълбочен анализ на основните конкуренти и тяхното онлайн присъствие
- Идентифициране на силните, слабите страни и уникалните предимства на конкурентите
- Анализ на пазарните тенденции и промени
- Подробни препоръки за подобряване на конкурентоспособността
- Изготвяне на цялостен доклад, включващ всички констатации и препоръки
- Възможност за консултация онлайн или по телефона
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет Автоматизация и Оптимизация
В нашата агенция за дигитален маркетинг предлагаме експертни услуги за автоматизация и оптимизация, за да ви помогнем да увеличите максимално ефективността на вашите кампании. Ние разбираме важността на автоматизацията и оптимизацията в дигиталния маркетинг, поради което отделяме време, за да анализираме вашите кампании и да разработим стратегии, които са съобразени с вашите специфични нужди.