Анализ на входящият трафик и запитвания








Данните, когато се анализират правилно, могат да дадат полезни прозрения, които могат да помогнат на компанията при идентифицирането на нейната целева демографска група, подобряване на клиентското изживяване, увеличаване на приходите и изпълнение на различни други задачи. Уебсайтът на една организация е особено проницателен източник на данни, който обаче често се пренебрегва от бизнес лидерите.
Наблюдението на трафика на уебсайт и броя на страниците, които се виждат, може да предложи набор от статистически данни, като например времето, прекарано на отделни страници, и степента на отпадане. Тези числа могат да ви осигурят много важни данни за вашата потребителска база, както и потенциални стъпки, които вашата компания може да предприеме, за да увеличи успеха си.

Защо да направиш анализ на входящият трафик?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от анализ на входящият трафик.

Анализ на входящият трафик и запитвания
Ето какво може да научите и постигнете, като разгледате данните, които са налични на уебсайта на вашата компания.

За идентифициране на промени в текущите тенденции или други културни сигнали
Голяма част от информацията, съхранявана от много фирми, просто събира прах. Наблюдаването на статистически данни за уеб трафика, импресиите и показванията на страници с цел идентифициране на промени в културните модели или тенденции може да бъде полезно при формулирането на корпоративни планове, които са устойчиви на бъдещето. Ние следим трафика във всички канали и използваме данните, събрани от този мониторинг, по различни начини, включително разработване на продукти, подобряване на потребителското изживяване, целеви маркетингови кампании и оптимизиране на процента на реализация.

Разгледайте местата, откъдето вашият уебсайт получава трафик. Може да управлява планове към кои бизнеси да се насочите, върху кои области да се концентрирате и дори на кои езици да преведете вашите материали. Може също така да се информирате дали трябва да оптимизирате сайта си допълнително за източници на трафик, които не виждате. Най-вероятно ще срещнете някои приятни изненади и ще получите представа как останалият свят възприема вашата компания. Понякога е полезно да погледнете нещата от различен ъгъл.

Пътищата, по които посетителите обикалят вашия уебсайт, дават жизненоважна представа за това къде се намират в процеса на закупуване на продукт или услуга от вашата компания. Значително по-лесно е да откриете аномалии и да предприемете действия срещу тях, ако можете да свържете моделите на уеб трафика с опита на потребителите. Например, ако един клиент е посещавал продукт на вашия уебсайт всеки работен ден в продължение на три последователни седмици и след това внезапно спира да го прави, без да направи покупка, вероятно сте загубили продажба на този клиент.

Когато се разглеждат от различни измерения, данните могат да разкрият интересни модели и тенденции. Същият принцип се прилага за данните, събрани от трафика на уебсайта и изгледите на страници - можете да придобиете представа кой от какво се интересува най-много, като анализирате данните по различни начини. Важно е, защото колкото повече разбирате целевата си аудитория, толкова по-голяма е вероятността да запазите мястото си в конкурентната среда и да постигнете търговски успех.

Процесът на разработване на стратегия за съдържание не е лесно начинание. Въпреки това, ако оцените данните, получени от вашия уебсайт, тази задача ще стане много по-проста. Наблюдението на трафика може да ви помогне да разберете по-добре вида на материала, който е най-популярен сред вашата аудитория, както и областите, в които трябва да концентрирате усилията си в бъдеще. Когато положите повече усилия за анализиране на аудиторията и трафика, ще бъде много по-лесно да създадете стратегия за съдържание, която е едновременно уникална и ефективна.

Наблюдението и разбирането на маршрутите, които бъдещите клиенти предприемат през вашия уебсайт, е невъзможно без анализиране. Ще стане ясно дали те взаимодействат или не с вашите призиви за действие, дали скоро ще напуснат или не и дали не са в състояние да открият важни ресурси. Използвайте данните, събрани на вашия уебсайт, за да подобрите потребителското изживяване и осъзнайте, че в крайна сметка голям брой посещения на вашия сайт е безсмислено, ако те не взаимодействат с вашето съдържание и си тръгват, без да направят покупка.

Данните за трафика на уебсайта и изгледите на страници може да помогнат да осветите областите на вашия уебсайт, които се нуждаят от подобрение от маркетингова гледна точка. На свой ред това хвърля светлина върху възможни решения на проблеми, за които иначе не бихте знаели. Например, забелязвате ли, че значителен брой хора напускат страницата ви за контакти, без да се свържат с вас? Тогава може би страницатга ще има нужда от редакция, понеже потребителите изпитват затруднения да се свържат с вас.

Ако смятате, че пресяването на масиви от данни е трудна дейност, просто изчакайте, докато се опитате да правите преценки, без да имате никакви данни. Без данни е трудно да се определи със сигурност върху коя функция трябва да се работи или къде хората напускат вашия уебсайт, платформа или приложение. Това е пресечна точка за много други възможности за избор на разходи, включително маркетингова ефективност, потребителски интерфейс и потребителско изживяване, създаването на продуктов sitemap и почти всичко останало, за което се сетите.

За да осигурите по-добро изживяване за вашите клиенти
Използвайте тези факти, за да подобрите опита, който вашите потребители имат с вашата компания, като слушате какво имат да кажат. Бизнесът може да използва информацията, събрана от своя уебсайт, за да подобри своите проценти на реализация, да оцени дали определена промяна е довела до увеличаване на времето, което посетителите прекарват на сайта, и да оцени дали маркетинговите усилия са отговорни за привличането на нови потребители.

За да увеличат броя на хората, които посещават уебсайта им, фирмите харчат голяма сума пари в дейности като медийно популяризиране и кампании в пресата. Екипите могат да определят къде ще получат най-голяма възвръщаемост на усилията си, като наблюдават статистическите данни за трафика и изгледите на страниците на своите уебсайтове. Благодарение на правилният анализ, е възможно да се оптимизират бюджетите, за постигне на по-голяма ефективност без излишни разходи.
Ценови Листи
Планове за анализ на входящият трафик и запитвания
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!






Пакет: Пакет Автоматизация и Оптимизация


В нашата агенция за дигитален маркетинг предлагаме експертни услуги за автоматизация и оптимизация, за да ви помогнем да увеличите максимално ефективността на вашите кампании. Ние разбираме важността на автоматизацията и оптимизацията в дигиталния маркетинг, поради което отделяме време, за да анализираме вашите кампании и да разработим стратегии, които са съобразени с вашите специфични нужди.
