Viber маркетинг
Изследване, озаглавено Digital 2022, което току-що беше публикувано, показва някои изумителни нови данни: хората използват изключително много своите телефони и таблети за достъп до интернет през 71,2% от времето, докато само 28,2% от хората използват лаптопи и настолни компютри. Средното време, прекарано на мобилно устройство от човек всеки ден, е четири часа и четиридесет и осем минути. Достигането до клиенти чрез мобилния канал е по-важно от всякога, като се има предвид, че сега всички използват мобилни устройства.
Viber обединява хора от цял свят, като прави гласовата и текстова комуникация напълно безплатна и безрискова. Rakuten Viber вече е достъпен в повече от 190 държави. Всяка минута има 3 милиона активни потребители на Viber, които изпращат 3,91 милиона съобщения, обменят 1,22 милиона снимки и правят 375 хиляди обаждания.
Защо да използваш Viber маркетинг?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Viber маркетинг.
Viber маркетинг
Viber предоставя на компаниите набор от инструменти за съобщения и реклама.
Разберете защо да използвате Viber маркетинг
в своята маркетингова кампания.
Комуникация и в двете посоки
Целта на търговците се сбъдва, когато те говораят с потребител, тъй като това им позволява да установят лоялност, да създадат емоционална връзка и да превърнат еднократните купувачи в клиенти за цял живот. Според редица проучвания, потребителите, които вярват, че имат лична връзка с дадена марка, са много по-склонни да останат лоялни към тази марка, да направят допълнителни покупки и да популяризират бизнеса пред другите. Един от малкото канали, които позволяват развитието на този вид двупосочна комуникация, са текстовите съобщения, изпращани и получавани на мобилни устройства. Клиентите са в състояние незабавно да реагират на вашите съобщения, което означава, че можете бързо да получите обратна връзка и незабавно да им отговорите.
Когато една компания създаде официален акаунт във Viber, тя получава „синя отметка“, което е символ, обозначаващ легитимността на марката. Това дава на потребителите увереността, че разговарят с легитимна компания. За клиентите ще бъде много по-лесно да научат повече за вашата компания, ако вашият бизнес профил във Viber има фирмено лого, описание на фирмата, местоположение, както и допълнителна информация за контакт. Важно е да имате доверие. Поради това ние сме в състояние да изграждаме връзки, да правим избори и да изпитваме чувство за безопасност в средата, която ни заобикаля. Когато става въпрос за изграждане на силни връзки с потребители и клиенти, изграждането на доверие в продуктите и услугите на марката е от решаващо значение.
Не е нужно да ограничавате съдържанието на вашите съобщения само до обикновен текст. До хиляда текстове, изображения, видеоклипове, файлове и дори URL адреси с бутон за директни покупки могат да бъдат използвани от вашия бизнес. Вашите клиенти също имат възможността да ви предоставят файлове, изображения или видеоклипове. Този вид комуникация има потенциала да генерира дискусия, която е по-активна и ангажираща.
Цената за Viber Business Messages се определя въз основа на броя на изпратените съобщения, а не на броя на получателите. Това означава, че изобщо няма да заплащате за изпращане на съобщения, по-скоро ще бъдете таксувани само за съобщения, които са доставени успешно на клиент. Когато се регистрирате за бизнес акаунт във Viber, ще ви бъде предоставена информация за голямо разнообразие от достъпни възможности. TTL, което означава "Time To Live", е една от тези възможности. Той позволява на фирмите да избират времевия диапазон, необходим на съобщенията да бъдат изпратени до избраните от тях получатели. В резултат на това компаниите няма да трябва да плащат за непрочетени съобщения, които не са били изпратени до потребителя в рамките на определен период от време.
Ще можете да видите успеха на вашите бизнес кампании с помощта на данни в реално време. Това ще ви позволи да научите как потребителите се ангажират с предоставения от рекламен материал (напр. да видят колко хора са отворили и прочели вашите съобщения) . Тези данни могат да бъдат използвани от компаниите, за да вземат решения относно стратегии за сегментиране на аудиторията, да създават креативно съдържание и да оценят ефикасността на своите инициативи за мобилен маркетинг.
За да извлечете максимума от взаимодействието си с клиентите, интегрирайте Viber Business Messages с платформа за управление на взаимоотношенията с клиенти. Ще можете да поддържате по-задълбочена връзка с вашата клиентела и да виждате цялата си важна информация на лесно място. Трябва да разделите вашите потребители на няколко групи, да водите запис на техните взаимодействия и предпочитания, да персонализирате материала си според вида на клиентите. Брандовете могат да доставят съобщения с помощта на Viber, които са персонализирани за всеки отделен клиент.
Криптирането от край до край е налично за частни и групови разговори във Viber, докато криптирането при пренос на данни е налично за корпоративни съобщения. Съобщенията не се записват на сървърите на Viber. Връзките са криптирани и могат да се правят само чрез HTTPS протокол. Поради това Viber е отлична възможност за взаимодействие между фирмите и техните потребители.
Заключение
Просто дефинирано, Viber маркетинга
позволява на бизнеса да участва в персонализирана дискусия със своите потребители, като изпраща известия и актуализации директно до тях. Това е отличен метод за поддържане на вашата аудитория информирана за това, което се случва с вашата компания, което от своя страна спомага за развитието на връзката между марката и клиента. Получете подобрено обслужване на клиентите, по-дълбока връзка със съществуващи клиенти и повишени приходи.
Ценови Листи
Планове за Viber маркетинг
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Реклама в Интернет
Нашият пакет за интернет реклама предлага цялостно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез онлайн реклама. Нашият екип ще създава и управлява целеви рекламни кампании в множество онлайн платформи, включително търсачки, за да увеличи представянето на марката и да привлече квалифицирани клиенти.