Услуги за Монетизация
Процесът на монетизация често включва търсене на уникални начини за изкарване на пари от нови източници. Един пример за това е практиката да се включват приходи от реклами във видеоклипове в социалните медии, за да се компенсират създателите на съдържание. Процесът на превръщане на актив или артикул в парични средства е значението на думата “монетизиране”.
Защо да използваш Услуги за Монетизация?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Услуги за Монетизация.
Търговска монетизация онлайн
Понятието монетизация вече е доста познато на типичния потребител в резултат на разпространението на онлайн публикуването и пазаруването. Собствениците на уебсайтове могат да генерират доходи от своите онлайн “имоти”, като отдават под наем място на своите уебсайтове за различни видове реклама и в резултат на това публикуват голямо разнообразие от материали в своите домейни. Създаването на фунии за продажби въз основа на списъци с абонати и производството на електронни книги въз основа на вече публикуван материал са два примера за по-напреднали видове онлайн монетизация. Собствениците на уебсайтове, независимо дали са физически лица или огромни медийни корпорации, получават пари всеки път, когато потребителите навигират в уеб страници и кликват върху връзки към рекламодатели. В зависимост от споразуменията, сключени с рекламодателите, собствениците могат да получат компенсация за броя пъти, когато потребителите на сайта виждат реклами, без да взаимодействат с тях. Ако даден уебсайт успее да привлече достатъчен брой посетители, парите, които се плащат от реклама, могат да достигнат значителни приходи. Ако определен уебсайт има установена статистика за трафика, фирмите може да са готови да платят премия, за да се показват техните реклами на началната страница на уебсайта или в определени секции, които получават значителен брой посещения. Допълнителни методи, чрез които компаниите могат да генерират приходи от тяхното съдържание, включват продажба на софтуерни програми или приложения, абонаменти и мултимедийни материали като филми и подкасти.
Услугата за стрийминг на музика, Spotify, успя да генерира приходи от своята услуга чрез интегриране на аудио и визуални реклами в платформата. Тези клиенти, които предпочитат да премахнат тези реклами, могат да го направят, като заплатят стандартните разходи за членство. Във всеки случай, организацията успешно е превърнала услугата си в поток от приходи сред своите клиенти.
Концепцията за осигуряване на приходи беше изтласкана една крачка напред с появата на социалните медии. Те са разширение на уеб базирани техники за превръщане на показвания на страници и кликвания в доход. Сайтове за социални контакти като Facebook и Instagram събират потребителска информация и данни, за да разработят целеви рекламни.
Мета потребителите се проследяват по различни начини, включително тяхната демографска информация, кликвания и връзки в социалните мрежи. Тази информация се събира от тях. Средният приход на потребител за всички пазари на Meta по целия свят беше $11,57 през 2021 г., докато комбинираният за Съединените щати и Канада беше $60,57. Лесно е да разберете защо Meta има пазарна оценка, която е над 600 милиарда долара, когато умножите тези цифри по средната месечна потребителска база от 2,91 милиарда.
YouTube, заедно с всички останали домейни, притежавани от Google, събира потребителски данни заедно с редица измерения, подобно на Meta. Колкото повече време прекарват клиентите в Googleverse, което включва YouTube, както и други продукти и услуги на Google като Gmail, Google Търсене, Google Maps и Android OS, толкова повече потребителска информация може да събере корпорацията. Достъпът до всички тези данни му позволява да се продава по-ефективно във всички свои канали. Когато гледате видеоклипове в YouTube, Google може да насочва реклами и да продава вашите данни чрез своите платформи Adsense и Adwords. Тези платформи позволяват на фирмите да наддават за правото да ви показват тяхната реклама, а Google печели от офертите
Видеоклиповете на TikTok се монетизират по начин, подобен на този на YouTube чрез използване на реклами, както и целенасочени послания на марки и спонсорирани предизвикателства за хаштагове. Тези реклами са нещо повече от просто позициониране на продукти, те се показват мигновено, съобразени са с индивидуалните потребители и ангажират потребителите да участват чрез предизвикателства. Това насърчава разработването на още повече съдържание, което може да бъде монетизирано, което е печеливша ситуация за всички участници.
Продажбата на рекламни услуги, която представлява по-голямата част от приходите на компанията, и лицензирането на данни, заедно с множество други услуги, са двете области, в които Twitter разделя приходите си. В допълнение към насочените реклами, които се показват като туитове, Twitter също продава абонаменти за достъп до техните данни чрез интерфейс за програмиране на приложения на фирми и разработчици, които се интересуват от „достъп, търсене и анализиране на исторически данни и данни в реално време“. Разходите за услугата, които потребителите на мобилната рекламна борса на Twitter са отговорни за плащането, са един пример за „други източници“.
Заключение
В заключение “услуги за монетизация монетизация” са достъпна за всички – както за платформите, в които публикувате, така и за самите създатели на съдържание, било то в текстов, снимков или видео формат. Всеки може да се възползва от получаването на пасивен доход, ако има уебсайт, блог или социален канал с повече потребители.
За щастие ние от DigitalPlus имаме солиден опит в услугите за монетизация. Знавм как да подберем подходящо съдържание, предназначено за крайният потребител и сме склонни да ти помогнем и да получаваш приход от своята онлайн “собственост”.
Ценови Листи
Планове за Услуги за Монетизация
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за услуги за монетизация:
Пакет: Интернет сигурност
Пакетът за интернет сигурност предоставя на бизнеса цялостна защита за техните онлайн активи и чувствителна информация. Нашият екип от експерти ще внедри най-новите мерки и технологии за сигурност, включително защитни стени, криптиране и редовни одити на сигурността, за да се предпази от кибер заплахи и да осигури сигурна онлайн среда за вашия бизнес.