Tik Tok реклама
Човек трябва да живее извън земята, ако не знае какво е TikTok. Този софтуер за споделяне на видео за първи път стана известен през 2016 г. като музикално приложение с името musical.ly. През същата година Китай създаде приложение, наречено Douyin, и през 2017 г. нарече световната версия на това приложение TikTok.
Голяма част от феновете на TikTok следваха musical.ly по това време, така че Китай избра да го внедри в TikTok през 2018 г. Така платформата стана изключително популярна за кратък период от време. Сега, с над 2,6 милиарда изтегляния и 1 милиард активни месечни потребители, тя засенчи Facebook, Twitter, Instagram и други социални мрежи.
Защо да рекламираш във TikTok?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Tik Tok реклама.
Tik Tok реклама - Бъдещето на маркетинга
В TikTok хората създават весели и забавни видеоклипове с времетраене между 15 и 60 секунди. Платформата предоставя редактиране в приложението и множество филтри, забавни ефекти, аудио наслагвания и взаимодейства с други социални мрежи.
Някои от популярните стилове на съдържание на TikTok включват комедийни скечове, видеоклипове с инструкции, видео от тип плейбек, в които всеки може да имитира, че пее дадена песен, видеоклипове с танци, филтри и много други. Можете да оптимизирате вашите видеоклипове като използвате хаштагове, за да ги направите откриваеми – нещо, в което ние сме адски добри. Обхватът на това приложение е по-голям от повечето други сайтове за социални медии, което увеличава възможностите видеоклиповете да станат популярни доста бързо. Тази платформа е просто насочена към потребителите, за да предадат своята креативност в маркетингово убежище.
Тъй като популярността на Tik Tok рекламатанараства с всеки изминал ден, все повече компании смятат това приложение за важен инструмент за маркетинг.
Следващите раздели засягат основните предимства на маркетинга с TikTok и как ние може да ви помогнем да създадете привлекателни маркетингови кампании, използващи тази видео платформа.
Ще ти дадем само няколко основателни причини, поради които търговците/ти трябва да са/си в TikTok.
Вече не е тайна, че компаниите, които не са в TikTok, губят много. Ето 10-те основни причини, поради които е необходимо търговците да са в TikTok.
TikTok прави маркетинга лесен
Има безброй предимства от използването на Tik Tok реклама за бизнес цели, но основното е да покажете вашата компания. Тъй като населението на TikTok е предимно младо, можете да общувате и да се ангажирате с много млади членове на аудиторията. TikTok for Business е страхотна платформа за рекламиране. Можете да придобиете всичко необходимо, за да изградите изключителна маркетингова кампания. Независимо дали става въпрос за разработване на реклама или установяване на бюджет, идентифициране на подходящата аудитория или оценка на статистиката, TikTok for Business ви позволява да постигнете всичко, което искате от вашата видео маркетингова кампания. Бизнес платформата позволява на компаниите да демонстрират творческите си умения, докато изграждат маркетингови кампании. И ако имате нужда от помощ при разработването на истински, привличащи окото реклами, или да направите вашата целева аудитория по-информирана - ние сме насреща!
Друго предимство на TikTok for Business е, че ви помага да създавате оригинални реклами, които отговарят на всички маркетингови изисквания и правят бизнеса ви известен сред хората. Използвайки TikTok бизнес акаунт, можете да създадете брандирани предизвикателства за потребителите и да ги насърчите да се присъединят. Ако предизвикателството е нещо нестандартно, то ще има по-високи възможности да придобие бърза популярност в платформата, предизвиквайки повече внимание за вашата фирма.
TikTok се разви като център за инфлуенсър маркетинг. Ново проучване показа, че инфлуенсърите в TikTok имат степен на ангажираност от 17,96%, докато еквивалентните статистики за Instagram и YouTube са съответно 3,86% и 1,63%. Следователно привличането на инфлуенсър да говори благосклонно/позитивно за вашата компания/вашето начинание, може да има някои сериозни предимства. Инфлуенсърите могат да коментират вашите стоки или услуги във видеоклиповете, като могат и да добавят връзка към вашия уебсайт в описанието на видеоклипа и да призоват своите последователи да посетят вашия уебсайт и/или да купят вашите продукти.
В интернет маркетинга идентифицирането на правилната аудитория е ключово, най-вече от финансова гледна точка, понеже харчите по-малък бюджет за една идея по-сигурна конверсия. TikTok Tik Tok рекламата ви дава достъп до аудиторията, която означава най-много за вашия бизнес. Но е важно да се отбележи, че TikTok не е най-доброто средство за привличане на по-възрастна аудитория. Над 60% от потребителите в TikTok са във възрастовата категория между 16 и 24 години, а ако максимизирате възраст до 34 години ще обхванете над 80% от хората в платформата. Следователно TikTok е най-добрата среда за улавяне на млада аудитория.
TikTok Tik Tok рекламата разчита предимно на viral съдържанието. Имате нужда от силна тема или връзка с аудиторията, за да направите марката си невероятно известна за кратък период от време. Всичко това може да не звучи толкова лесно, но именно затова ние от Digital+ сме насреща.
Хаштаговете в TikTok ви позволяват да постигнете органична аудитория. Ето как можете да изградите маркетингов план, включващ хаштагове:
1. Намерете тенденциозни хаштагове – може да откриете тези хаштагове в раздела „Откриване“. Намерете дали някой хаштаг съответства на вашата марка или бизнес или не и публикувайте с популярен хаштаг.
2. Погледнете влиятелните лица – вземете някои улики от хаштаговете, използвани от влиятелните лица, и ги имитирайте, за да оцените въздействието.
3. Използвайте стандартни хаштагове – някои хаштагове, като #viral, #love и др., обикновено са популярни. Можете да използвате тези хаштагове, за да проверите ефекта.
За разлика от Instagram, TikTok до голяма степен се ръководи от съдържание. Съдържанието е жизненоважно за маркетинга в TikTok. Може да увеличи мащаба на вашата маркетингова продукция. Потребителите на TikTok се радват, ако не генерирате реклами и се концентрирате повече върху забавлението на другите. Следователно, за предпочитане е да определите какво вълнува зрителите и да изберете материала, който най-добре отговаря на техните желания. След като съдържанието ви съдържа компонентите на вирусността, то ще се класира по-високо в раздела „За вас“ на потребителите и ще направи бизнеса ви по-видим.
TikTok е фантастична платформа, за да демонстрирате своята креативност и да бъдете признати за това, че сте необичайни. Дизайнерски материал, който вдъхновява дебат и предизвиква диалог. Ако можете да поставите началото на тенденция, ще бъдете запленени от потребителската страст около вашия материал. И колкото повече те се идентифицират с вашата рекламна тема, толкова повече известия ще получите.
Декодирайте готовия анализ, за да прецените ефективността на вашите маркетингови усилия
TikTok, подобно на Facebook, Instagram и YouTube, ви позволява да прегледате статистиката и да оцените ефикасността на вашата видеореклама. Опцията „Анализ“ обаче може да се предлага само на членове на акаунт в TikTok Pro. Ако се чудите колко ще струва акаунтът в TikTok Pro, добрата новина е, че той е напълно безплатен. Просто трябва да активирате функцията и да видите цялата важна информация за съдържанието, последователите и експозицията.
TikTok е фантастичен сайт за намиране на най-горещите тенденции, които тепърва ще са популярни. Технологията на TikTok улеснява всеки да открие текущите тенденции и да генерира подходящо съдържание. Друга добра част от тенденциите в TikTok е, че те никога не са статични, което означава, че ще се забавлявате, генерирайки съдържанието и тествайки го, за да оставите аудиторията си доволна.
Заключение
След като вече знаеш различните предимства на маркетинга в TikTok, избери Digital+, за да разшириш процеса на създаване и таргетиране на видео. Прикови вниманието на твоите клиенти и работи с доказано най-добрите професионлисти.
Ценови Листи
Месечни Планове за TIKTOK Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Създаване на 1 Видео Реклама за TikTok
- +200лв. Създаване на бизнес и рекламен профили
- До 1000 лв. месечен рекламен бюджет
- Месечен отчет
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.