Таргетиране на физически локации в интернет
Рекламирането в непосредствена близост до физически бизнес е това, което се разбира под „локален маркетинг“. Местният маркетинг или кварталният маркетинг е другото име за този вид маркетинг.
Непосредственото съседство на една компания е основната цел на нейните местни маркетингови усилия. Всяка компания, която има магазин или друг физически сайт, може да спечели от това. Собствениците както на големи, така и на малки предприятия могат да спечелят нещо, като се ангажират с общностите, в които се намират техните бизнеси.
Освен това е полезно за по-малки местни фирми, които извършват по-голямата част от транзакциите си лице в лице.
Защо да Таргетиранш Физически Локации в Интернет?
Физически Локации в Интернет
В епохата на дигитализацията, местният маркетинг все още си струва да опитате…
Повече от 97% от хората научават за местния бизнес в интернет, в сравнвние с всеки друг канал. Това ви осигурява широк обхват на влияние – удивителните 88% от мобилните уеб търсения водят до телефонно обаждане или посещение на местна компания в рамките на един ден след извършване на търсенето, поради това е напълно логично да се ангажирате с локален маркетинг и да използвате дигитални методи.
Общоизвестно е, че за да спечелите потребител, трябва да взаимодействате с него няколко пъти. Трябва да се свържете с потенциален купувач поне шест пъти, преди той да се превърне във ваш клиент, а това без съмнение изисква инвестиция на време и ресурси.
Това е ефективен метод за превръщане на хората, които посещават бизнес лично в нови клиенти. Клиентите обаче вземат предвид местоположението на бизнеса, когато вземат своето решение. Локалният маркетинг е вид маркетинг, който е много фокусиран – възможно е да общувате с хора, които са на пешеходно разстояние от вашата компания. Когато се запознавате с нови хора, може да искате да им раздадете рекламни листовки или визитни картички. Можете също така да помолите наскоро създадени контакти да препоръчат вашата компания на техни познати, трябва да се възползвате максимално от обратната връзка, предоставена от вашите клиенти.
Ето и един пример: Да предположим, че е слънчев ден, а случаен минувач има нужда от нов чифт слънчеви очила в този момент. Именно тогава персонализирана оферта за единствен по рода си чифт слънчеви очила се изпраща на телефона му чрез SMS, базиран на местоположението. Бинго! Днес е вашият щастлив ден. Защото вашата компания може да задоволи импулсивната му нужда да направи покупка.
Можете да предоставите информация за вашата компания, като се възползвате от услуги, базирани на местоположение. Рейтингът ви в търсачката ще се повиши в резултат на това, ако някой въведе търсене, което е свързано с вашата тема. Освен това имате способността да привличате нови клиенти.
Достигането до огромна аудитория сега е по-лесно, отколкото когато и да било преди, поради разпространението на платформи за социални медии и мобилни устройства.
След като сте придобили разбиране за предимствата на маркетинга на местно ниво, имайте предвид следните техники:
Изисква се да имате уебсайт, който е удобен за мобилни устройства
Потребителите на мобилни телефони могат да бъдат намерени навсякъде. Фактът, че повече от половината от целия интернет трафик идва от мобилните си устройства, вече не трябва да бъде изненада. И тъй като непрекъснато се ангажираме с мобилни устройства, няма съмнение, че те влияят на начина, по който търсим. Уебсайтовете, които са оптимизирани за мобилна употреба, улесняват мобилните потребители да се свързват с местни фирми.
Местните компании са подчертани в голям брой независими уебсайтове, директории и сайтове за рецензии. Това е възможност, която не трябва да пропускате. Те предоставят на клиентите информация, както и препоръки за това къде да купуват. Не само вашето намерение за търсене ще спечели от тези уебсайтове, но и вашият SEO подход. От изключително значение е да не променяте името на вашия бизнес, адрес и информация за контакт.
Трябва да локализирате сайта си за електронна търговия, за да направите съдържанието му подходящо за вашата местна аудитория. Като начало използвайте фрази, които се основават на местоположението, като например „магазин за цветя във Пловдив“, а не „магазин за цветя“. Като пускате на пазара стоките си по този начин, можете да се съсредоточите върху определена демографска група. Уверете се, че всичките ви цифрови активи, включително вашия уебсайт, социални медии и реклами, използват един и същ език на писане - направете гласа и тона си постоянен.
Вашият уебсайт може да бъде индексиран по определени ключови думи и локални фрази за търсене чрез използване на местна SEO стратегия. Трябва да създавате материал, специфичен за вашия регион, който да бъде както интересен, така и поучителен. Разпространяването на информация като тази ще помогне за генериране на дискусия за вашата компания което ще увеличи познаваемостта на вашият бизнес в общността.
Рекламирането на местно ниво е ефективен начин за комуникация с публиката, освен това, не се фокусира само върху определена група от аудитории или идентичности, така рекламата използва подходящи термини, което я прави много по-лесна за откриване в търсачките. Ако общувате с местните жители на техния език, те ще бъдат по-възприемчиви към вашите маркетингови усилия. Можете да използвате местен жаргон в допълнение към местните ключови думи.
Един от най-бързите и успешни методи за контакт с местни клиенти (или дори потребители по света) е чрез използването на социални медии. Множество социални мрежи предоставят на потребителите избор от различни алтернативи за локализиране. Задаването на място във вашия профил или маркирането на местоположение като част от вашия профил е доста лесно.
Разработете методи за дигитален маркетинг, които са специфични за вашия район и за вашата компания. Това ще ви помогне да достигнете до клиентите, с които искате да работите. Имате способността да спечелите добра репутация на вашата компания в общността, в допълнение към това ще имате фантастична възможност да увеличите приходите. Ключът към увеличаване на продажбите е да локализирате усилията, които полагате във вашия дигитален маркетинг.
Включете се във вашата общност на местно ниво
Целта на маркетинга е да гарантира, че вашите целеви клиенти продължават да помнят вашата марка. Вие сте в състояние да участвате във всичко, което се случва, независимо дали имате или не физическо присъствие в района, към който се насочвате. Клиентите искат да имат впечатлението, че могат да се свържат с вас на лично, като тук местният маркетинг може да ви помогне в постигането на тази цел. Всички тези усилия ше ви помогнат да станете добре известни в локалната общност като фирма с добра репутация.
Вашите опити да рекламирате бизнеса си на местно ниво и онлайн не е задължително да се конкурират един с друг, те са в състояние да се допълват, освен това, имат способността да ви водят нови клиенти. Ваучер, валиден за намалена покупка в магазина, може да бъде предоставен за всяка транзакция, извършена онлайн. Използвайки тази стратегия, несъмнено ще можете да привлечете повече от вашите идеални клиенти, дори и тези, които са ви намерили онлайн.
Заключение
Инвестирайте в местния маркетинг на вашия бизнес, за да гарантирате бъдещия му успех!
Наистина се надяваме, че сте успели да разберете всички тези методи и как да ги приложите възможно най-скоро във вашият локален бизнес. Въпреки това, още нещо, към което желаем да насочим вашето внимание е, че без оптимизиране на уебсайта ви с помощта на Digital Plus, всички тези усилия, които полагате в местния маркетинг, биха били напразни.
Когато използвате Digital Plus, уебсайтът ви ще изглежда най-добре. Ние можем да помогнем за увеличаване на средната ви стойност на поръчката и следователно печалбата ви!
Ценови Листи
Планове за Таргетиране на Физически Локации в Интернет
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Въвеждане на физически бизнес в интернет листингите
- Таргетиране на бизнес в Google и Apple maps
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Цялостна SEO Оптимизация
Нашият пакет „Цялостна SEO оптимизация“ е решение за фирми, които искат да подобрят своето класиране и видимост в търсачките. Нашият екип от SEO експерти ще извърши задълбочен одит на вашия уебсайт, за да идентифицира всички области за подобрение и след това ще приложи набор от техники за оптимизация, за да повиши неговото класиране и видимост.