Спонсорирани постове в социалните мрежи
Клиентите стават все по-трудни за удовлетворяване, когато става въпрос за запазването им лоялни към вашата марка в този непрекъснато променящ се и постоянно променящ се икономически пазар. Това е така, защото все повече и повече „ по-големи и по-добри“ вариации на маркетинга се появяват на световния пазар.
Ние сме поколение на потребители, но в същото време се превърнахме и в по-трудни за разгадаване купувачи. Трябва да направите вашата марка, открояваща се от другите. Най-важно е да предоставите на бъдещите си клиенти причина да ви се доверят, трябва да сте честни с тях, трябва да им предоставяте информация за вашата марка и трябва да изградите и култивирате връзки с тях! Не винаги е лесно да се справите с всичко сами, особено в такива времена.
Защо да използваш спонсорирани постове
в социалните мрежи за реклама?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от спонсорирани постове социалните мрежи.
Спонсорирани постове в социалните мрежи.
Ние можем да ви помогнем да намерите елементът, от който се нуждаете, който ще си сътрудничи с вас, за да изградите надеждна и трайна връзка с вашите клиенти. Позволете ни да обясним многото причини, поради които имате нужда от инфлуенсър маркетинг и спонсорирани от постове.
Инфлуенсърите са глас, на който може да се има доверие
В живота доверието е основен компонент, когато става въпрос за почти всеки аспект от живота ви, както и всяка една от вашите връзки. Отношенията в света на бизнеса не са по-различни. Не можете просто да предлагате доверието си на всеки, който го поиска, то трябва да бъде спечелено, което отнема време. Способността да спечелите доверието на последователите на инфлуенсърите, както и на вашите последователи, е един от най-големите подаръци, които изключително успешните инфлуенсъри могат да ви осигурят. Идеалният инфлуенсър няма да купува последователи, ще поддържа здравословен баланс между спонсорирано и органично съдържание и няма да представлява много компании, които са в пряка конкуренция една с друга. Инфлуенсърът, който избирате за вашия бранд, трябва да съответства на вашата компания, нейната марка и нейната цел, както и с последователите, които вече има и последователите, които искат да получаи. Много по-вероятно е инфлуенсър да привлече предани последователи, ако те са тези, които оценяват марката ви и я представят на потенциални завръщащи се потребители по начин, който е автентичен и честен. Чрез открито и искрено общуване хората съзряват и изграждат доверие един в друг.
Когато става въпрос за повишаване на разпознаването на дадена марка, тези, които могат да влияят на хората, са истинските авторитети. Има връзка между доверието и познаваемостта на марката. Вашата марка и всички онези хора, които просто искат да научат всичко за нея. Започвате да изграждате доверието на нов клиент едва когато той се запознае с вашата марка за пръв път и има положителен опит с нея, независимо дали са го направили чрез взаимодействие с инфлуенсър или като са направили покупка директно от вас. Степента, до която членовете на вашата целева аудитория разбират вашата марка и информация, която може да да резберат за нея, се нарича "познаваемост на марката". Инфлуенсър е човек, който е запознат с вашия бизнес и всичките му аспекти. Ако си сътрудничите с подходящия инфлуенсър, той ще помогне на бъдещите ви отдадени последователи и потребители да видят вашата марка като нещо невероятно, нещо, което трябва да се желае.
Знаете ли, че повече от 80 процента от клиентите вярват повече на препоръките на колегите си, отколкото на рекламите? Тоест, те обръщат много по-малко внимание на Стефани, която ви показва кучето си в рекламата на панталони за йога, за разлика от Елена, която ви дава кратко описание в Instagram за това колко удобни са те и как поглъщат потта. По-вероятно е продажбите ви да се увеличат, ако влиятелен човек напише честна рецензия за вашия продукт, отколкото ако предоставите голяма сума пари на рекламен бизнес, чиито служители прекарват цял ден, седнали на бюрата си, обсъждайки как да продават панталони за йога. Второто хубаво нещо при инфлуенсърите е, че те са там, могат да приемат директни съобщения (DM) от бъдещи клиенти и могат да ги въвлекат в действителен диалог за продукта и колко фантастичен е той.
Тези дами и господа са добре запознати с дигиталния свят. Те са запознати с „жаргона“ и разбират какво се изисква за взаимодействие с хората от дигиталния пазар. Те също знаят как да се свържат с вашите клиенти, с подходящ тон. Инфлуенсърите могат да създават клипове, снимки и сторита, които комуникират с публиката си по начин, който други, които имат само бегла представа за цифровите медии, не биха могли да пресъздадат. Това е така, защото инфлуенсърите имат достъп до голямо разнообразие от информация в интернет и социалните медии. Те отлично разбират желанията и нуждите на своите потребители и ще се справят отлично с рекламирането на вашия бизнес.
Факт е, че те култивират връзки с последователите си. Те се ангажират с публиката си на ниво, което е истинско, забавно и много по-човешко, като споделят истории, преживявания, мисли и ако са честни, не се страхуват да покажат малко хумор под формата на самоироничност, за да постигнат още по-задълбочена връзка.
Вероятно сте запознати с оптимизацията за търсачки (SEO оптимизация), предполагайки, че сте човек, който е започнал собствен бизнес. Имате концепция за това как работи и осъзнавате, че за да придобиете високи рангове и да качите фирмата си по-високо в Google по благоприятен начин имате нужда от силно SEO. Правилните инфлуенсъри могат наистина да помогнат на вашата цялостна оптимизация. Създаването на органично, уникално съдържание с високо качество, което вашите потенциални клиенти биха искали да прочетат, е един от подходите за постигане на тази цел. Google дава допълнителни точки на инфлуенсър, ако е отличен писател и материалът му е едновременно интересен и ангажиращ потребителя. Ако те използват връзки към вашия уебсайт в работата си, тези обратни връзки (backlinks - част от линкбилдинга) са силни инструменти, които могат да ви помогнат да се индексирате много по-добре по отношение на SEO.
Инфлуенсърите установяват връзки, които са автентични. Вашата аудитория също расте и се променя заедно с връзките, които развивате в резултат на всяка нова статия, мнение, пост в социалните мрежи и споделяне, които създавате. В човешката природа е да разказвате на другите, за отлични продукти, прекрасни бизнеси и завладяващи истории, за които сте чували или чели, поради което работата с influencers, които действително могат да се свържат със своите последователи, може да помогне за увеличаване на растежа на вашата аудитория. Има такова нещо като предаване от уста на уста както във, така и извън цифровото царство. Инфлуенсър може да помогне за разпространението на вашата марка сред по-широка аудитория.
Те са двигателите, които движат вашите социални медии
Най-голямо влияние имат инфлуенсърите работещи в Instagram, Facebook, TikTok и YouTube. Това са само някои от социалниte медии, които са наводнени със съдържание и информация. В случай, че маркетинговата ви стратегия не е на ниво, може да откриете, че сте потопени в океан от публикации, разговори и видеоклипове, които е невъзможно да преброите.
Ако успеете да намерите ангажиращ микровлиятел, вероятно ще се окажете в ситуация, в която сте доста доволни от възвръщаемостта, която сте получили от вашата инвестиция (ROI). Когато става въпрос за съотношението на спечелените средства към разходите - няма сигурност. Харченето на средства за маркетинг със солиден инфлуенсър, който отделя време за директно изпращане на съобщения и увеличаване на доверени последователи, според нас е много по-доходоносна инвестиция, отколкото инвестирането в банери и реклами с кликване.
Заключение
Ако искате вашата марка наистина да се развива, жизненоважно е да имате доверие, комуникация и взаимоотношения с хората, които взаимодействат с нея. Компетентният инфлуенсър ще може да развие връзки, които платените реклами никога не биха могли да направят.
Имате ли нужда от инфлуенсър маркетинг или имате въпроси относно инфлуенсър маркетинга? Свържете се незабавно с нашите опитни маркетолози, за да могат да ви помогнат да придобиете по-задълбочено разбиране на тази светкавично развиваща се част от маркетинга.
Ценови Листи
Планове за спонсорирани постове в социалните мрежи
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.