Спонсорирана блог статия
Блоговете са полезни за растежа на вашата компания по различни начини.
Тъй като има приблизително 4 милиарда души, свързани с интернет по целия свят, сега е идеалният момент за фирмите да започнат да водят блогове, за да подобрят своите маркетингови успехи.
Блогът е един от най-добрите методи за развитие на връзка с вашите клиенти и се основава на взаимно доверие и уважение.
Защо да създадеш спонсорирана блог статия?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от спонсорирана блог статия.
Искаш професионална реклама или спонсорирана блог статия?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Спонсорирана блог статия
Ще подчертаем важната роля, която блоговете играят за насърчаване на растежа на вашата компания. Важно е да имате предвид, че блоговете са от полза не само за големите корпорации, но и за малките бизнеси и новосъздадените предприятия, които са съвсем в началото.
Предимствата на блоговете често са първото нещо, което може да насърчи една компания да създаде свой собствен.
Нека проучим конкретните начини, по които блоговете могат да бъдат от полза за вашата компания:
Информирате аудиторията си с най-новите разработки във вашата компания
Може би се чудите защо не можете просто да използвате уебсайта си, за да поддържате аудиторията си в крак с информацията за вашата компания. Вашият уебсайт предлага по-честен и открит тон за вашата работа. Блоговете, от друга страна, са много по-полезни, за да демонстрират не само каква работа изпълнявате, но и кой сте, тъй като можете да обсъждате в дълбочина вашите услуги и стоки, да предоставяте информация в подходящия момент и да коментирате тенденциите в индустрията. С помощта на спонсорирана блог статия, е възможно вашата фирма да изглежда по-обещаваща. Блоговете не са непременно синоними на статии, с тях имате възможност да разпространявате новини, както и друга информация, която е от значение за вашата фирма. Блог може да включва разнообразие от различни типове съдържание, като например най-новото интервю, което сте провели с опитен професионалист във вашата област, информация относно най-новия старши мениджър на вашата компания, най-новото проучване на казус, което сте провели, за това как да направите вашата компания да изглежда по-привлекателна.
Изключително важно е да дадете на вашата компания име, което да се отличава от другите в сектора. Вашите шансове да развиете успешна компания ще се увеличат пропорционално на експозицията, която вашата марка получава в интернет. За да се откроите от конкурентите си е изключително важно да се представите като авторитет в избраната от вас област. Не трябва да е изненада, че потребителите биха се почувствали комфортно само като се доверят на опитен бизнес или доставчик на услуги. От съществено значение е да представите бранда си по такъв начин, че да се възприема като пионер в индустрията. Например, ако притежавате фирма, която продава електронни устройства, искате вашите клиенти да повярват, че сте най-осведоменият човек във вашата индустрия. Можете да пишете блогове, като предоставяте задълбочени обяснения на вашите артикули и как работят. Можете също така да публикувате добре проучени статии за вашите услуги, в които илюстрирате как такива услуги могат да бъдат полезни за клиентите и описвате как работят. Това улеснява установяването на връзка на доверие с вашите потребители.
Всички бихме искали повече хора да посещават нашите уебсайтове. Създаването на уебсайт ще има ефект само върху хората, които вече са запознати с вашата марка. Можете да закупите трафик чрез голям брой спонсорирани реклами, но ако бюджетът ви е изчерпан, трафикът ще спре. И нека бъдем честни, това е много скъпо решение. Актуализирането на блогове на последователна основа е най-ефективният метод за осигуряване на фокусиран трафик. Блогът помага да се гарантира, че уебсайтът се актуализира редовно с нови материали и в същото време разширява обхвата на аудиторията си. Колкото повече блог статии се създават, толкова по-голяма е вероятността да бъдете открити от хора, използващи търсачките. Това означава, че по-голямата част от хората, които съставляват вашата аудитория, наистина ще се интересуват от стоките или услугите, които предоставяте. Вашият метод за оптимизация ще стане по-ефективен, когато създавате качествени блог статии с уникално съдържание. Вашите шансове за генериране на повече посетители могат да бъдат значително подобрени, като включите контент като снимки и видеоклипове, задълбочени статии и ключови думи с дълга опашка във вашия блог.
Вътрешното свързване, от друга страна, е нещо, върху което може да имате пълен контрол, за разлика от входящото свързване. Използвайки това, на вашите посетители ще им отнеме по-малко време да намерят най-съществените елементи от вашия уебсайт. Можете да сте сигурни, че включването на вътрешни връзки във вашите блогове към други публикации и страници няма да навреди на вашата SEO оптимизация. По-висок ранг на страницата е възможен, ако имате по-подходящи връзки, което показва, че уебсайтът ви ще привлече по-голям брой посетители и бъдещи клиенти.
Няма съмнение, че имейл маркетингът е ефективен рекламен метод. Да накарате хората да се регистрират обаче не е лесна задача, което прави предизвикателство да общувате с целевата си аудитория по имейл. Блоговете обаче могат да ви помогнат при разрешаването на този проблем. Вашата аудитория ще почувства необходимостта да бъде осведомена, което ще увеличи вероятността да се запише за вашия бюлетин. Ако хората вярват, че материалът на вашия блог е уместен, забавен и най-важното поучителен, тогава те са по-склонни да се доверят на съдържанието на вашите имейл бюлетини.
Полезно е за разпознаването на вашата марка в социалните медии. Споделянето на съдържание от спонсорирана блог статия в мрежи за социални мрежи като LinkedIn, Twitter и Facebook, между другото, е лесно. Когато публикувате спонсорирана блог статия, вие давате разрешение на вашите читатели да споделят материала, който сте създали. В резултат на това споделяне, тези, които не са запознати с вашия бизнес, ще могат да разглеждат информацията, която сте създали. Блоговете са чудесен начин да генерирате материали и за вашите акаунти в социалните медии. Това ще ви помогне да постигнете доминираща позиция в социалните медии и ще намали усилията, които трябва да положите.
Алгоритъмът на Google взема предвид над 200 различни параметъра, като входящите връзки и обратните връзки са два от най-важните. Обратните връзки, според мненията на много професионалисти в индустрията, са третият най-важен аспект в оптимизацията за търсачки. Изграждането на връзки, от друга страна, се разглежда като най-предизвикателният аспект на оптимизацията за търсачки от 41% от професионалистите в индустрията. Можете да увеличите броя на препратките, сочещи към вашия уебсайт, като пишете статии, които са полезни за вашите клиенти, както и за други фирми, които се считат за лидери в своята област от вашата целева аудитория. Вашата организация може да изглежда по-легитимна, като осигурява връзки към уебсайтове, които са признати за авторитетни, или като изисква препоръки от други уебсайтове. Обратните връзки допринасят за растежа на авторитета на вашия домейн, което от своя страна допринася за растежа на общата ви популярност във всички търсачки.
Блоговете имат потенциала да носят дългосрочни позитивни резултати. Често срещано погрешно схващане е, че влиянието, което една публикация в блог има върху читателите, е ограничено до кратък период от време след публикуването й. Това обаче съвсем не е така. Блоговете включват ключови думи, което означава, че когато някой търси информация с която и да е търсачка, свързана с темата, за която сте говорили преди, вашият блог се появява. Това е известно като „оптимизация за търсачки“ или SEO. Читател, търсещ материал, който отговаря на неговите интереси, може да прочете стара ваша публикация в блога, която сте написали преди две години. Трафикът към класирани блогове може да продължи месеци и дори години.
Блогът е инструмент, който може да помогне на вашата компания да си сътрудничи с инфлуенсъри
От 2014 г. насам има 400% увеличение, в количеството спонсориран маркетинг на съдържание в блогове. Само 3% от компаниите са имали неблагоприятни резултати като пряк резултат от избора на тази техника. Тези компании, които все още не са използвали тази стратегия, пропускат значителен шанс да разширят своята клиентска база. Може да има значителен ефект върху вашите продажби да имате инфлуенсър, гост блогър или спонсорирана блог статия, популяризираща вашите стоки и услуги.
Инфлуенсърът, когото сте ангажирали, може да напише блог за предимствата на вашия продукт и да го постави в своя профил или уебсайт в социалните медии. Това ще увеличи броя на хората, които са изложени на вашия продукт или услуга. От съществено значение е да получите услугите на подходящ инфлуенсър за вашия бизнес.
От съществено значение е да участвате в разговор с клиентите си, за да подобрите качеството на връзките и комуникацията си. Полезно е да отговаряте на коментари, направени в социалните медии, но това не винаги е най-ефективният подход. Блогът, когато е направен правилно, е много по-добър инструмент за диалог с вашите клиенти и може също да доведе до по-голямо ангажиране с читателите. Например, ако притежавате хранителен бизнес, можете да накарате клиентите си да се чувстват така, сякаш са чути, като публикувате блогове с рецепти на уебсайта си, които те сами са написали. Това също ще покаже на другите ви клиенти, че хората са доволни от резултатите, които предоставяте. Друг подход, който можете да предприемете, е да поискате обратна връзка от клиентите в края на всеки от вашите блогове, като им предоставите място за това.
Заключение
Въпреки факта, че блоговете са полезни за бизнеса, много компании се колебаят да започнат да ги използват, тъй като им изглежда сложно. Не бива обаче да позволявате на факта, че воденето на блог може да изглежда трудно, да ви възпира да го изпробвате. Винаги имайте предвид, че колкото повече влагате, толкова повече ще получите обратно.
За да изградите репутация на вашата компания е важно да познавате конкуренцията, освен това, нека бъдем честни – блоговете са алтернатива, която трябва да се вземе под внимание.
Сега, преди да започнете да правите първите си блогове, уверете се, че внимателно сте обмислили идентичността на вашия бизнес и че сте наясно как блоговете конкретно ще помогнат на маркетинговия план, който вече използвате. Може да потърсите съдействие от нас, за да стартирате блога си сега! Ние от Digital Plus сме на разположение.
Ценови Листи
Планове за създаване на спонсорирана блог статия
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.