Създаване на рекламни изображения
Маркетолозите признават от известно време, че наличието на изображение, което е подходящо за една кампания, е от съществено значение за нейния успех. Но как точно снимките могат да имат толкова силно въздействие върху нас?
Защо да се възползваш от създаване на рекламни изображения?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от създаване на рекламни изображения.
Създаване на рекламни изображения
Нека разясним защо всъщност рекламните изображения са един от водещите фактори за една реклама в социалните мрежи:
Те са лесни за разпознаване
Фактът е, че ние като човешки същества много обичаме да гледаме снимки. Нашите мозъци са разработени специално да приемат визуална информация и в резултат на това имаме ненаситна нужда от нея. Ние изразходваме повече от обработващия капацитет на мозъка си за зрение, отколкото за което и да е друго сетиво или талант, всъщност зрението използва удивителните петдесет процента от ресурсите на нашия мозък. Това обяснява защо намираме изображенията за толкова привлекателни. Тъй като нашето зрение е толкова естествено за нас, ние предпочитаме да гледаме снимки, вместо да четем думи. Когато разглеждате безкраен брой резултати от търсенето, материал, който е придружен от графики, почти винаги води до повече кликвания. Фактът, че материалът, който предоставяте онлайн, не включва никакви снимки, почти гарантира, че хората ще го пренебрегнат. Всъщност клиентите са шестдесет пъти по-склонни да инициират контакт с компания, ако марката се показва в резултатите от търсенето с изображение, за разлика от марка, която не включва изображение.
Не само обичаме да гледаме снимки, но също така имаме вродена способност да разбираме какво изобразяват. Ние сме в състояние да придобием същността на визуална сцена за невероятна една десета от секундата, което е много по-бързо, отколкото можем да извлечем основната идея от всеки текст, който четем. Скоростта, с която оценяваме една снимка, е забележителна. Когато рекламирате вашата компания онлайн, винаги трябва да комбинирате писмения си материал с подходящи снимки, които ще помогнат на читателите да разберат по-добре какво рекламирате. Според редица проучвания материалът, който се показва заедно с изображение, получава до 94% повече гледания от подобно съдържание, което не включва никакви снимки. Резултатите от търсене, което включва файлове с изображения, се показват първи, защото търсачките предпочитат информация, която съдържа графики. Ако изберете изображението си внимателно, ще бъдете възнаградени за това, тъй като качеството на картината има благоприятен ефект върху зрителите и картина, която е добре приета, може да компенсира нестандартното съдържание и да подобри общата оценка на зрителите за продукта, който се обсъжда.
Изображенията имат силата да раздвижат емоциите ни повече от всеки друг вид онлайн материал. Тези чувства са по-интензивни от тези, които се предизвикват от четенето на роман, и хората трудно се дистанцират от информацията, която ги е накарала да изпитат чувства. Когато избирате снимка, която да върви заедно с материала, който публикувате онлайн, трябва да се уверите, че избраните от вас снимки предизвикват някакво чувство у читателя. Една драматична обстановка може да привлече вниманието на зрителя, но драматична обстановка с любящо семейство в нея може да предизвика силни чувства. От решаващо значение е изображението да съответства на посланието, което се опитвате да предадете, но също така трябва да се интегрира добре с общата естетика на вашия бранд. Публиката ви няма да отговори положително на снимка, която изглежда не е на мястото си. Вашата публика ще може интуитивно да създаде връзка с вашия бизнес, ако придружите онлайн материала, който публикувате, с вдъхващи изображения, които успешно предават емоции.
Изображенията са запомнящи се, защото са лесни за възприемане и имат силата да събудят емоции. Способността на хората да запомнят информация до три дни в случай само на текст е около 10% и достига до 65% в случай на съдържание, което е съчетано с изображение. Вашето съдържание не само ще бъде по-запомнящо се, привличащо вниманието и лесно за разпознаване, когато използвате привлекателна и добре съчетана снимка, но също така ще има друго предимство, което може би е по-изненадващо - тъй като снимките са запомнящи се с времето, потребителите ще да могат да използват паметта си за картината, за да намерят същото съдържание отново в бъдеще, когато навигират в резултатите от търсенето.
Снимките имат способността не само да привличат вниманието ни, но и да предизвикват чувства и да се запечатват в спомените ни. Изображенията, както всеки маркетолог знае, са чудесен начин за засилване на взаимодействието. Хората не искат само да гледат снимки, те също искат да ги споделят и след това искат да видят повече от тях. В интерес на истината материал, който включва изображения, получава до четиридесет процента повече споделяния от съдържание, което не включва изображения.
Заключение
Поради значението на зрението за човека и способността му да разбира заобикалящата ни среда, изборите, които правим, често се определят от това, което възприемаме визуално. Сега знаем, че част от процеса на вземане на решения се извършва във зрителната кора на мозъка. Това означава, че в момента, в който потребителите видят вашето съдържание, те вече мислят каква ще бъде следващата им стъпка, независимо дали ще отговарят на призив за действие или споделят вашето съдържание в социалните медии.
През последните няколко години станахме свидетели на появата на визуални търсачки, които се предоставят от платформи като Google, в допълнение към фирми за социални медии като Pinterest. Въпреки че тази технология представлява, за момента. много малък процент от всички търсения, метеоричното нарастване на броя на визуалните търсения, извършени само в Pinterest – които преминаха от 250 милиона през 2017 г. на 600 милиона през 2018 г. – демонстрира мащаба на промяна, която може да се очаква през идните години.
Ценови Листи
Планове за създаване на рекламни изображения
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- 3 рекламни изображения
- Професионални и привличащи вниманието рекламни изображения
- Опции за персонализиране за уникално брандиране и съобщения
- Висококачествена резолюция на изображението за различни печатни и цифрови формати
- Интегриране със съществуващи брандиращи и маркетингови материали
- Възможност за различни стилове на изображения (напр. илюстрации, снимки, графики)
- Бързо време за изпълнение
- Подходящ за различни рекламни канали (напр. социални медии, билбордове, печатни медии).
План Про
План Про
- 15 рекламни изображения
- Професионални и привличащи вниманието рекламни изображения
- Опции за персонализиране за уникално брандиране и съобщения
- Висококачествена резолюция на изображението за различни печатни и цифрови формати
- Интегриране със съществуващи брандиращи и маркетингови материали
- Възможност за различни стилове на изображения (напр. илюстрации, снимки, графики)
- Бързо време за изпълнение и ревизии до удовлетворение
- Подходящ за различни рекламни канали (напр. социални медии, билбордове, печатни медии).
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Реклама в Интернет
Нашият пакет за интернет реклама предлага цялостно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез онлайн реклама. Нашият екип ще създава и управлява целеви рекламни кампании в множество онлайн платформи, включително търсачки, за да увеличи представянето на марката и да привлече квалифицирани клиенти.