Създаване на мейллист
Когато първоначално започват, много блогъри и собственици на компании не разбират колко важно е да съставят имейл списък. Когато потребителите осъзнаят въздействието, което имейл списъците могат да окажат върху трафика и рентабилността на някой друг, те често променят мнението си за това дали искат или не да участват.
Въпреки това не винаги е лесно да убедите другите, като вашия работодател, поради факта, че маркетингът в социалните медии и всички други нови и модерни методи, които сега са налични, стават приоритет.
Защо да създадеш мейллист?
Създаване на мейллист
В крайна сметка всяка компания може да се възползва от имейл списък. Имате нужда от списък с имейли, независимо дали продавате информация, услуги или стоки и няма значение дали сте афилиейт маркетинг, управлявате онлайн магазин, местна компания или предоставяте софтуер като услуга (SaaS).
Списъците с имейли са от съществено значение, тъй като предоставят по-добро средство за свързване с клиенти, отколкото предоставят платформите за социални медии. В действителност честотата на кликване върху имейли е шест пъти по-висока от честотата на кликване върху туитове. Това означава, че имейл маркетингът е безспорният владетел на царството на маркетинга. В допълнение, скоростта, с която имейлът носи нови клиенти, е четиридесет пъти по-висока от тази на Facebook или Twitter.
Защо човек трябва да състави имейл списък?
Лесен достъп до значителен брой потенциални клиенти
Общият брой на хората с имейли в света е 3,9 милиарда, според изследване на Radicati. Това показва, че когато използвате имейл маркетинга като стратегия, имате възможност да достигнете до част от тези хора. Няма много други сайтове, които имат толкова много потребители. Това е една от основните причини, поради които не можете да пренебрегвате важността на създаването на имейл списък.
Дори и да намерите друга платформа, която ви дава достъп до толкова голяма аудитория, ще бъде изключително трудно да персонализирате съобщението си. По-голямата част от тях ще се обръщат към вас с вашето име. Те вероятно ще ви предоставят подходящи отстъпки, кодове на купони и оферти в кореспонденцията си с вас. Това е персонализиране, което може да ви бъде предоставено чрез използването на имейл списъци. Клиентите обичат да получават персонализирани имейли. Според доклад от проучване, съставен от SmarterHQ, клиентите са по-склонни да правят покупки, когато им бъдат предоставени персонализирани комуникационни опции. Като се има предвид, че имейл списъците ви дават възможност да постигнете това, крайно време е да обмислите сериозно създаването на такъв.
Освен вашия уебсайт, единственото нещо, върху което имате пълен контрол, е вашият имейл списък с абонати. От вас се изисква да се придържате към принципите на платформата и всички модификации, направени в алгоритъма по всяко време, независимо от размера на общностите, които сте изградили в социалните мрежи. Когато става въпрос за управление на вашите имейл списъци, имате възможността да превключите към автоматичен отговор или да се погрижите сами за своя имейл маркетинг. В допълнение към това имате неограничена власт над данните. Изграждането на имейл списък трябва да бъде приоритетно преди използването на други форми на маркетинг, тъй като това е едно от основните предимства.
По-голямата част от хората, които притежават бизнес, са наясно с факта, че установяването на доверие с клиентите е необходимо, за да се правят продажби. Необходимо е да има няколко взаимодействия с потенциалния клиент, за да се изгради нивото на доверие. Можете да постигнете тази цел с помощта на имейл списък. Поради това има потенциала драстично да увеличи вероятността за постигане на реализация. Създаването на имейл списък е една от най-добрите стъпки, които можете да предприемете, за да развиете своят онлайн бизнес.
В днешния свят голям брой клиенти, партньорски търговци и собственици на компании използват мобилните си телефони, за да “изследват” Интернет. Това повдига въпроса дали имейл маркетингът може да ви помогне да достигнете до тези потребители. Според данни, събрани от Pew Research Center в Съединените щати, 52 процента от тези, които използват смартфони, имат достъп до имейла си на своите устройства. Може да сте сигурни, че тази подгрупа е доста значителна, като се има предвид, че почти всички клиенти имат смартфон. Когато сте в състояние да комуникирате с тази група клиенти, вероятността вашата имейл маркетинг кампания да бъде ефективна ще се подобри драстично. Това е един от най-важните фактори, които допринасят за успеха на имейл маркетинга.
Купоните се използват от мнозинството собственици на компании като инструмент за конвертиране на абонати в техните имейл списъци. От друга страна, ако преобразуването не стане незабавно, обикновено няма да можете да се възползвате много от своя имейл списък. Проучване, проведено от Deloitte, установи, че 27 процента от клиентите в Съединените щати се абонират за имейл списъци, за да спестят пари. Това показва, че ако им дадете купони, има по-голяма вероятност те да направят покупка от вас. По подобен начин този брой може да достигне до 65 процента в някои подгрупи. Това означава, че ако сте в състояние да доставяте оферти и друга промоционална информация на потребителите чрез имейл, процентът на реализация ще бъде висок. Това е неоспоримо доказателство за доходността от създаването на списъци с имейл абонати.
Има два компонента, които трябва да се имат предвид при определяне на ROI на всяка маркетингова стратегия. Имейл маркетингът е по-рентабилна маркетингова стратегия в сравнение с други средства като радио и телевизионна реклама. Възвръщаемостта на инвестицията, която получавате, е доста висока в резултат точно на тази причина. Когато вземете под внимание всички тези фактори, е лесно да разберете защо съставянето на имейл списък и ангажирането с имейл маркетинг с цел придобиване на нови клиенти е толкова добра стратегия.
Вие сте в състояние бързо и лесно да рекламирате своя продукт или услуга към този имейл списък и можете да позволите на клиентите да правят поръчките си онлайн. Ще можете да пуснете същия продукт, като същевременно спестите няколко хиляди долара благодарение на него. Това е пример за полезността на имейл списъка. Мейллистът се използва за тестване на пазара. В замяна на коментари от абонатите на вашия списък с имейли можете да изберете да им изпратите безплатни или намалени мостри от вашия продукт. Това показва, че можете да получите истински отговори от тях, като дадете само няколко хиляди.
Помага ви да развиете последователно следване на клиенти
Контролирай част от трафика на клиенти към твоя сайт. Можете да се справите с тази задача бързо с помощта му. Когато имате огромен списък, за вас е просто и лесно да създавате посещения, както и читатели, когато изберете за вашия сайт. Това показва, че независимо дали търсите нови клиенти или нови читатели, не е нужно да отивате много далеч, тъй като вече ги имате на ваше разположение. Ефективността на този тип маркетинг може да се види доста ясно в тези области. Те илюстрират многото причини, поради които разработването на му е много по-изгодна маркетингова инвестиция, отколкото инвестирането в която и да е друга маркетингова стратегия или социална медия.
Към публиката
Когато търсите посетители да прочеатът последната статия във вашия блог, просто добавите призив за действие към вашия уебсайт или публикация в блог, стига да имате мейллист, който е специално насочен към вашата аудитория. Това ще ви позволи да увеличите броя на хората, които четат вашия уебсайт или блог. Разработването на база от абонати, които са ангажирани с вашето съдържание, безспорно оправдава усилията, необходими за създаването на списък.
Има много партньорски търговци и собственици на компании, които вярват, че в сега, в ерата на социалните медии е невъзможно да се получи левъридж. От друга страна, това изобщо не е така. Според проучване, публикувано не много отдавна от Optinmonster, дори в днешно време по-голямата част от клиентите, точно 59 процента, проверяват имейлите си първо сутрин, вместо да проверяват социалните медии. Това показва, че използването на имейл не е загубило привлекателността си. Когато имате толкова голяма аудитория, има смисъл да се възползвате от имейл списъка си точно толкова, колкото капитализирате от социалните си мрежи. Изграждането на имейл списък идва с редица предимства, включително това.
Заключение
Използването мейл лист има някои предимства. Честотата на кликване (CTR) на имейл списък е много по-висока от тази на платформите за социални медии като Facebook и Instagram, което е още едно предимство на използването на имейл списъци.
Ако решите да пренебрегнете важността на създаването на имейл списък, рискувате да пропуснете огромните предимства които то носи.
Ценови Листи
Планове за създаване на мейллист
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Създаване на персонализиран имейл списък
- Опция за добавяне, изтриване и променяне на контакти
- Лесно управление, сегментиране и актуализиране на имейл лист
- Анализиране на ефективността на мейл листа
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Имейл Маркетинг
Нашият пакет за имейл маркетинг ви предлага рентабилно и силно насочено решение за достигане до вашата аудитория и стимулиране на реализациите. Екипът ни ще проектира и изпълнява целенасочени имейл кампании, използвайки най-новите най-добри практики и технологии, за да насърчи взаимоотношенията с абонатите, да повиши осведомеността за марката и да генерира повече продажби.