Създаване и Поддържане на акаунти в Световни Онлайн Пазари/Тържища
Защо да създадеш акаунти в Световни Онлайн Пазари или Тържища?
Искаш Професионална Реклама или акаунт в Световни Онлайн Пазари?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Акаунти в Световни Онлайн Пазари
Тези уебсайтове могат да бъдат намерени в Китай и включват Taobao и Alibaba. В Нигерия най-популярният е Konga. Rakuten е мястото, където трябва да бъдете, ако имате интерес да продавате стоките си на японски клиенти. Излагането на Flipcart е умен ход, ако целта ви е да доминирате на индийския пазар.
Etsy е пазар, който е специализиран в занаяти и ретро предмети. Not On The High Street е пазар за единствени по рода си и персонализирани подаръци. Craftsvilla е пазар, който е специализиран в ръчно изработени стоки от Индия. Това са само няколко примера за специализирани пазари, които се предлагат в определени отрасли.

Масивни обществени търговски площи
Alibaba не е пазар, който може да бъде пренебрегнат, тъй като обемите на продажбите му са по-големи от тези на Amazon и eBay, взети заедно. AliExpress, Taobao и Tmall са ориентираните към потребителите сестрински сайтове на мултинационалната B2B мощна компания, която е известна като Alibaba Group. Докато Taobao е peer-to-peer пазар с модел, който е подобен на етиката на непрофесионалните продавачи на eBay, Taobao Mall (Tmall) е бизнес-към-потребител пазар, който е по-аналогичен на подхода на Amazon за професионални продавачи.
Роклите от Marks & Spencer сега се справят доста добре по отношение на продажбите в Tmall. Тъй като има опции за изграждане на брандирана витрина на Tmall, това е отлична алтернатива за големи западни компании като Burberry и Reebok да продават своите продукти чрез платформата.
Нигерия, подобно на Китай, е нация, която е прегърнала удобството на онлайн пазаруването, а пазарът Konga се радва на удивително развитие за толкова кратко време от началото си през 2012 г. Навлизането на африканския пазар може да бъде улеснено чрез използване Konga, която сега разширява дейността си в други африкански държави, една от които е Южна Африка.
Всеки от тези много пазари ви осигурява достъп до голям набор от потенциални клиенти за вашите стоки. Поради степента на познаване на местната аудитория със сайтове като Tmall, международните платформи за електронна търговия са отличен подход за популяризиране на чуждестранна марка. Има и увеличение на доверието в резултат на факта, че Tmall е доста строг относно проверката на продавачите на техния пазар.
Много западни предприемачи не са толкова запознати с онлайн пазарите като Konga или Tmall, колкото със сайтове като Ebay или Amazon, които много хора вече ще използват в качеството си на частни клиенти. Въпреки че много от насоките за ефективна продажба са едни и същи на всички пазари , отнема известно време, за да се запознаете с всяка отделна платформа. Например в Taobao може да намерите за полезно да се запознаете със системата за оценяване на репутацията на продавача.
Жизненоважно е да се използва информация от трети страни, вместо да се разчита само на това, което самите пазари могат да предложат. Също така е добра идея да направите значителни изследвания, преди да започнете. Има редица онлайн форуми, които са посветени на продавачите на големите онлайн пазари. Една такава общност може да бъде намерена в Reddit и е насочена специално към доставчици, чиито поръчки се изпълняват от Amazon.
Дори докато използването на пазари за продажба на вашите стоки ви помага да избегнете изискването да имате специален уебсайт, който е преведен , все още е жизненоважно да адаптирате предлагането си към обстоятелствата на целевия пазар. Това може да наложи корекции на вашите размери, както и на начина, по който описвате стоките, включително формулировката, която използвате.

Когато става въпрос за закупуване на нещо в интернет, първото място, което много хора проверяват, е реномиран пазар като Tmall или Amazon. Тези двама търговци на дребно са добре известни със своите обширни продуктови каталози и се считат за надеждни компании, когато става въпрос за обработка на поръчки. Много потребители се чувстват удобно да правят покупки чрез онлайн портали като този, тъй като смятат, че процесът е ясен и прост.

Погледнато от гледна точка на продавач, участието в международен пазар може да бъде ефективен подход за увеличаване на броя на продажбите. Когато продавачите се присъединят към пазара на Amazon, търговците често изпитват увеличение на продажбите до петдесет процента.
Когато продавачът се регистрира с европейски акаунт на уебсайта Amazon.co.uk, той веднага ще има достъп до още пет пазара, включително Германия и Испания, и ще може да управлява всичките си продажби от един акаунт. Има и възможност за превод на елементи, за да ги направите достъпни за клиенти в други пазари на Amazon. Много продавачи смятат, че Amazon им е най-удобната алтернатива за техните бизнес процедури. Въпреки това някои продавачи твърдят, че значителна част от техния инвентар изчезва, докато се съхранява в складовете на Amazon.
Съществува конкуриращ се натиск и Amazon е известен с това, че подбива собствените си доставчици, като навлиза на пазари за стоки, където възприема възможности да осъществява собствени продажби. Това е нещо, което Amazon прави често. На определени пазари продавачите са принудени да се конкурират с фалшиви копия на собствените си артикули или да открият, че конкурентните продавачи са оставили лоши оценки в своите обяви. Като алтернатива те могат да открият, че конкурентни продавачи са оставили положителни оценки на своите обяви.
Когато продавате в eBay, можете да получите достъп до всеки пазар в света, за разлика от ограничения брой пазари, които са незабавно достъпни чрез Amazon.
Когато има спор между купувач и продавач, обичайният случай е пазарът да застане на страната на купувача. Платформата за онлайн плащане PayPal, която е собственост на eBay, има лоша репутация за блокиране на акаунти на продавачи, ако има някакво несъгласие, и разрешаването на тези проблеми може да отнеме много дълго време.

NOTHS предоставя различни алтернативи за маркетинг, като например възможността за закупуване на достъп до голяма аудитория чрез използването на имейл бюлетин и брошура на организацията. Клиентите са готови да похарчат пари, за да получат приемлив подарък. Въпреки това, нещата, които често се продават на пазара NOTHS, обикновено са доста скъпи.
Etsy от своя страна привлича значителна читателска аудитория в Съединените щати, но има по-нисък профил в Обединеното кралство. Възможно е това местоположение да е от полза за малки предприятия, които продават уникални неща, които имат значителен фокус върху занаятите. Този уебсайт има редица продавачи, а един от най-популярните предлага странни мъниста и талисмани за тези, които произвеждат бижута у дома. Този търговец на дребно рекламира уебсайта си чрез седмичен имейл в допълнение към емисия в Instagram.
Също така имаше много успехи за продавачите на стоки чрез пазара ASOS, особено за независимите компании за облекло. ASOS е английски онлайн магазин за мода и козметика, който предоставя на клиентите опцията да установят последователи за определена специалност, като дигитално отпечатани аксесоари, като отворят собствен магазин и продават стоките си. Обсебената от модата публика, която посещава този пазар, е не само готова да прави покупки, но и нетърпелива да разпространява информация за артикули, които намира за особено привлекателни.
Craftsvilla е специализирана в разпространението на стоки, създадени в Индия, в повече от 20 различни държави. Този пазар е истинска история на успеха и се разширява доста бързо. Поради факта, че Craftsvilla се фокусира само върху индийски дрехи, това е отличен избор за членове на индийската диаспора, които се интересуват от закупуване на рокли за сватби и други тържества. Въпреки факта, че доставката може да отнеме до три седмици за клиенти, които се намират извън Индия, една четвърт от всички покупки произхождат от региона на Северна Америка.
Тези специализирани пазари често са по-малко официални от B2C и B2B магазини като Alibaba и Tmall. Въпреки това те могат да бъдат идеалният избор за по-малки фирми, работещи в специфична пазарна ниша.
Internet Retailing изчислява, че 95 процента от физическите магазини в Обединеното кралство участват в онлайн пазари. Поради огромното разширяване на този бизнес, в резултат на това се появи нова индустрия, която се фокусира върху информацията за продуктите и управлението на обявите на пазара.
Monsoon Commerce предоставя възможността да синхронизирате инвентара си на всички пазари в реално време и да прилагате динамично ценообразуване към артикули и продуктови гами. Налични са интеграции за голям брой онлайн пазари, платформи за плащане и за електронна търговия. Някои допълнителни примери за компании, които се конкурират на този пазар, са Volo Commerce, Fulfil.io и Sellbrite.
Заключение
Очакваме, че пазарът ще се разшири още повече в бъдеще с акцент върху локализацията и персонализацията. Това ще включва прилагането на стратегии като използването на висококачествени описания на продукти и обслужване на клиентите, предоставено на местния език, за да се подхранва търсенето на международните пазари. Не губете време и се свържете с нас, ние от Digital+ сме тук за да ви помогнем!
Ценови Листи
Планове за Създаванe на акаунти в Световни Онлайн Пазари
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за създаване и поддържане на акаунти в световни онлайн пазари/тържища:






Пакет Начало: Уебсайт, Бизнес страници, Лого, Първоначална реклама


Стартовият пакет е идеалното решение за фирми, които искат да установят силно онлайн присъствие от самото начало. Пакетът включва професионален уебсайт, бизнес страници в социалните мрежи, персонализирано лого и брандиране, както и първоначална реклама за достигане до по-широка аудитория. Нашият екип ще работи с вас, за да създаде цялостна онлайн стратегия за изграждане на вашата марка и стимулиране на успеха.
