Разписване на МЕТА заглавия и описания
Мета таговете са фрагменти от текст, които описват съдържанието на дадена страница, самите мета тагове не се появяват на самата страница, а по-скоро само в изходния код на страницата. Може да си представите мета таговете като за малки описания на съдържанието, които помагат при съобщаването на търсачките (Google например) за темата на дадена уеб страница.
Единственото нещо, което отличава таговете, които можете да видите (в уеблог, например) от таговете, които не можете да видите, е тяхното местоположение – мета таговете съществуват само в HTML (това е програмен език за създаване на уебстаници) и често се намират в горната на страницата, в резултат на това търсачките са единствените, които могат да ги видят.
Защо се нуждаеш от разписване на МЕТА заглавия и описания?
Искаш професионална реклама или разписване на МЕТА заглавия?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Разписване на МЕТА заглавия и описания
Мета таговете помагат за SEO, но не всички го правят и не се случва постоянно.
Има четири основни категории мета тагове, които е важно да разберете. Някои вече не предоставят същата стойност, както в миналото. Други методи си струва да се използват редовно и почти сигурно ще увеличат броя на посетителите на уебсайта ви, като информират Google за това кой сте и услугите, които предоставяте.
Нека обясним накратко четирите основни категории мета заглавия и описания:
- Атрибутът Meta Keywords е списък с термини или фрази, които смятате, че са подходящи за въпросната страница.
- Заглавният таг е текстът, който се появява в горната част на страницата с резултати от търсачката и в горната част на вашия браузър. „Заглавието“ на вашата страница е текстът, който търсачките виждат, когато посещават.
- Кратко резюме на страницата може да бъде намерено в атрибута Meta Description.
- Сигнал към роботите или “обхождащите ботове” на търсачките, за това какво трябва да правят със страницата, се намира в атрибута Meta Robots
И по-скоро да бъдем малко по-подробни:
Атрибут за мета ключови думи
Използването на мета ключови думи, е пример за мета таг, който не е толкова подходящ или полезен, колкото беше преди. Навремето използването на маркери за мета ключови думи би било полезно, но тези дни отдавна са отминали. Преди няколко години търговците, които отчаяно се нуждаеха от изгледи на страници, вмъкваха ключови думи в кода си, които нямаха абсолютно нищо общо с темата на техните страници, в опит да откраднат трафик от по-популярни страници. Тази стратегия често се нарича "пълнеж с ключови думи". В крайна сметка Google разбра за това и в резултат на това те взеха решение да обезценят функцията. Тъй като разписването на ключови думи е толкова лесно за манипулиране, Google вече не включва мета ключови думи в нито една част от своята система за класиране.
Тези тагове имат ефект върху резултатите от търсенето, което може да е също толкова важно, колкото фактът, че те са единствените тагове, които са видими за обикновения потребител, което означава, че ще ги намерите на страницата, която показва резултатите от вашето търсене. Това е особено полезно, ако искате да предоставите на страницата едно основно заглавие за потребителя, но също така искате да изясните или опростите тази информация в името на оптимизацията за търсачките и за потребителя, който превключва между множество раздели на своя работен плот в същото време.
Разписването на Мета описанието е полезен мета таг, тъй като в най-основния смисъл описва съдържанието на вашия уебсайт за пред търсачките и, в определени случаи, на хората, които сами търсят. Важно е да имате предвид, че маркерът за мета описание може не винаги да се показва в резултатите от търсене с Google. Това е така, защото Google често избира извадка от текст от самата страница, въпреки това елементът мета описание все още е ценен за класирането. От Google казват, че ключовите думи, използвани в мета описанията, няма да повлияят на резултатите от търсачката на даден уебсайт, но въпреки това, ако маркерът за мета описание е достатъчно убедителен, търсещите може да бъдат убедени да кликнат на страницата с резултати от търсачката и така да достигат до вашия уебсайт. Това ще се случи, ако описанието съдържа ключовите думи, които търсещият е търси. Високата честота на кликване по страницата ви в резултатите от търсачката може също индиректно да повиши класирането ви. HTML елемент, известен като мета описание, дефинира и обобщава съдържанието на вашия уебсайт в полза на потребителите и търсачките. Този елемент често се нарича атрибут на мета описание. Въпреки че мета данните нямат същата тежест в SEO резултатите, както преди, мета описанието все още е изключително важен компонент на SEO оптимизацията за вашият сайт.
Като използвате това свойство, можете да инструктирате търсачките как да обработват конкретно всяка ваша страница или част от нея. Използваме командата index/noindex, която уведомява търсачките дали да включат страница в техния индекс за индексация на страници. А, follow/nofollow е директива, която съветва търсачките как да взаимодействат с връзките на вашите сайтове, по този начин им се казва дали трябва или не да се доверят на вашите връзки и да ги „следват“ до следващата страница.
Ще ви разкрием защо е изключително важно да имате добре разписани мета заглавия и описания както за вашия уебсайт, така и за неговото SEO класиране.
Мета таговете на вашия уебсайт трябва да включват свойство, наречено мета описание, което се използва за подпомагане на обяснението на страницата. Тази извадка от текст може да се покаже в резултатите от търсачката под вашето заглавие, въпреки това, търсачките може понякога да вземат фрагмент от текст от основното съдържание на страницата, а не тази част от текста. Когато потребителите изпълнят заявка за търсене, за която вашата страница се класира, фрагментът от текст, който се появява на страницата с резултати от търсачката, ще се базира на информацията, която предоставяте в нея. В мета описанието трябва да предоставите на посетителите на търсачките кратко резюме на съдържанието, което ще открият на вашия уебсайт, ако решат да го посетят.
Колко знака трябва да бъдат включени в мета описание?
Дължината по подразбиране за мета описанията беше увеличена от Google съвсем наскоро. В миналото беше предложено дължината на мета описанията да бъде ограничена до не повече от 160 знака.
От 2017 г. Google показва максимум 275 знака на страницата с резултати от търсачката . В резултат на това е желателно да оптимизирате дължината на маркерите си за мета описание, за да бъде между 275 и 300 знака.
Защо е важно да имаме мета описания?
Вашите опити да оптимизирате уебсайта си за търсачките може да бъдат значително подпомогнати от правилното използване на маркери за мета описание.
Мета описанието на вашия уебсайт може да се смята за „органичен рекламен текст“.
Това показва, че след като вашата реклама постигне високо класиране за определен термин, Google и други търсачки често ще показват мета описанието като резюме на страницата.
Вашите резултати от органично търсене имат потенциала да видят увеличение на честотата на кликване, ако напишете мета описание, което е интригуващо. Това означава, че по-голям процент от хората, които виждат вашата страница в резултатите от търсенето, действително ще кликнат до вашия уебсайт, което ще доведе до увеличаване на количеството трафик, който получавате, дори ако класирането ви остане същото.
Заключение
Класирането ви в търсачката може да бъде повлияно дори само от етикета за заглавие. В интерес на истината, разписването на подходящите meta заглавия и описание е един от най-ключовите моменти за SEO оптимизацията на вашият сайт. Ние от digitalplus сме с многогодишен доказан опит именно в тези направление и сме работили с едни от най-големите фирми на европейският пазар. Ако желаеш и твоят сайт да се класира органично или те интересува SEO одит (колко и как е възможно да постигнеш класирането) ние сме насреща!
Ценови Листи
Планове за разписване на МЕТА заглавия и описания
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет SEO Оптимизация + Цялостен Маркетинг
Нашият пакет за SEO оптимизация и цялостен маркетинг предоставя цялостно решение за фирми, които искат да подобрят своята онлайн видимост и да установят силно присъствие на марката. Нашият екип ще приложи доказани SEO стратегии за повишаване на класирането в търсачките и привличане на трафик, като същевременно изпълнява цялостен маркетингов план, който обхваща всички аспекти на онлайн и офлайн маркетинга.