Проучване на ключови думи
Проучването на ключови думи е един от най-важните компоненти на SEO оптимизацията, като се нарежда на второ място след съдържанието на вашят сайт. Много от новите “интернет гурута” и търговци в интернет са склонни да приемат проучването на ключови думи за даденост, тази грешка обикновено води до техния колапс или спад в продажбите.
Само информативно – приблизително 67% от кликванията отиват към първите пет органични резултата. С правилните ключови думи и подходящото съдържание вашият успех е почти сигурен.
Като се класирате по-високо, можете да увеличите трафика към вашата страница и да насърчите ангажираността на вашия сайт. Това също ще ви помогне да подобрите процента на реализация и да увеличите приходите, като по този начин ще подобрите представянето на вашата компания.
Защо трябва да проучиш ключосите думи на твоя сайт?
Ето някои от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от проучване на ключовите думи.
Искаш Проучване на Ключови Думи или Професионална Реклама ?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Проучване на Ключови Думи
Нека ви разясним и допълнителните предимства на изследването на ключови думи и защо трябва да го приемете сериозно!
Какво е изследване на ключови думи?
Проучването на ключови думи включва търсене на фрази, които вашата целева аудитория търси.
Например, ако вашата ниша е здраве и красота и пишете за лосиони за тяло, можете да извършите бързо търсене за „лосион за тяло“ в Google и да отидете най-отдолу, за да видите какви ключови думи използват хората, докато пазаруват за артикула.
Правейки това, можете да видите точно какво търсят хората и да разработите съдържание, което корелира с това, за да увеличите вероятността купувачите да кликнат върху вашия уебсайт.
Това прави изследването на ключови думи вторият най-важен аспект при извършване на SEO. Това е жизненоважно за откриване на теми за съдържание, разписването на meta заглавия и описания, SEO оптимизация на страницата или сайт и писане на продуктови текстове.
В допълнение, уместността на ключовата дума и включването й в тагове за поддомейни или заглавия, тагове за описание или заглавни тагове са основни променливи, които играят роля в алгоритъма за класиране на Google. Същото важи и за наситеността на ключовите думи и забележимостта им.
Има множество методи за извършване на проучване на ключови думи, но благодарение на постоянно променящия се алгоритъм за класиране на Google, методологиите за изследване на ключови думи също са склонни да се променят редовно.
Защо трябва да правите проучване на ключови думи?
Има няколко причини да предприемете проучване на ключови думи.
- Помага ви да откриете какво търсят другите, за да можете да пишете по такива теми.
- Освен това ви осигурява надмощие над опонента ви, тъй като можете да поддържате материала си в крак с най-новите тенденции и търсения.
Нека да разгледаме някои допълнителни причини, поради които трябва да предприемете проучване на ключови думи за вашата марка:
Достигнете до целевата си аудитория
Компаниите използват проучване на ключови думи, за да открият какво търсят хората в тяхната ниша в мрежата. След като включите такива фрази във вашите статии, заглавки и URL адреси, ще можете по-добре да достигнете до целевата си аудитория - тези, които търсят тези конкретни ключови думи. С течение на времето, ако продължите да провеждате проучване на ключови думи, вашата марка може да стане известна с предлагането на правилния отговор на хората, които го търсят.
Данните показват, че URL адресите, съдържащи ключови думи, печелят 47% по-висок CTR от тези, които не съдържат. В допълнение, Google разглежда ключовите думи като променливи за класиране, когато избира къде да покаже уебсайта в резултатите от търсенето. Според Google ключовите думи играят важна функция като компонент за класиране, който влияе върху това къде се показва уебсайтът в SERPs. Например плътността на ключовите думи е основен елемент за класиране. Значимост на термина, което предполага, че ключовата дума се среща в първите 100 думи на страница, също е критерий за класиране, който съответства на класирането на първа страница в Google. Колкото по-високо е класирана страницата, толкова по-вероятно е тя да бъде отворена. Проучване показва, че първият резултат от търсенето с Google има CTR от 31,7% и само 0,78% от хората преминават към втората страница. Следователно, завършването на проучване на ключови думи и интегрирането на такива термини във вашите страници ще ви постави на върха на SERPs, което в крайна сметка може да доведе до увеличаване на бизнеса за вас.
Според проучвания процентите на реализация на дългите ключови думи са приблизително 2,5 пъти по-високи от късите. Това е така, защото ключовите думи с дълга опашка се адаптират към индивидуалните изисквания на потребителя. Например някой, който търси „дамски маратонки nike 37 номер“, е по-нетърпелив да купи, отколкото някой, който пише „дамски маратонки“. Като изберете ключови думи с дълга опашка, ще получите по-голямо количество посещения и реализации. Ключовите думи с дълга опашка също представляват приблизително 70% от всички търсения в Google. Така че, ако не залагате на тях, вие губите шанс да увеличите ранга на страницата си.
Изследването на ключови думи ви помага да откриете теми, от които се интересуват хората във вашата ниша. Например ключовите думи, които виждате в Google, са най-търсените. Така никога няма да ви свършат темите, на които може да създадете статия. И тъй като хората се интересуват най-много от тези заявки, използването на тези ключови думи може да ви спечели по-добра позиция в Google, което може да ви увеличи честотата на кликване. Обратно, ако пренебрегнете ключовите думи и започнете да пишете за теми, от които хората не се интересуват толкова, трафикът на вашия сайт може да намалее и ангажираността да намалее, което също би навредило на резултатите от търсачката ви.
Използването на инструменти за проучване на конкуренцията може да ви даде представа какъв тип статии публикуват вашите конкуренти. Можете също така да наблюдавате и да откриете за какво пишат в блогове, като извършите самостоятелно проучване на ключови думи. Придобивайки този конкурентен анализ, ще знаете по-добре върху какво да се съсредоточите, за да победите конкуренцията. Да правите същото, но по-добре от опонента си, което може да ви спечели още по-широка аудитория. Инструментите за проучване на ключови думи ви помагат да разберете повече за вашата конкуренция чрез: * Предоставяне на идеи за ключови думи за темата, която пишете * Да разберете кои фрази имат добри проценти на реализация и увеличават трафика * Извършване на SEO като наблягате на предлаганите услуги/продукти
Многобройни инструменти за SEO ви позволяват да прецените конкретно колко трафик ще осигурят конкретни ключови думи. Има множество инструменти, които ви предлагат информация за обемите на търсене на ключови думи, за да откриете кои от тях ще ви помогнат да се класирате по-високо. Например ако искате да използвате термин, но след проверка забележите, че тази дума няма много голям трафик при търсене. Това означава, че Google няма да хареса вашия уебсайт. Google не предпочита уебсайтове, които използват ключови думи с 10 месечни търсения, следователно би било най-добре да изберете термин, който се търси по-често.
Докато търсенето по ключови думи може да отнеме известно време, резултатите ще си заслужават. Знаейки за какво да пишете, ще имате посока към какви теми да се стремите в продължение на седмици и няма да губите ценно време в обмисляне на съдържанието. Освен това инвестирането на известно усилие за идентифициране на ключови думи е за предпочитане, отколкото в крайна сметка да си губите времето в писането по несвързани въпроси с вашата ниша.
Когато провеждате проучване на основните ключови думи, ще се насочвате към теми, от които хората се интересуват. Това прави хората по-склонни да разпространяват вашата работа напълно безплатно, понеже го считат за полезно съдържание. Статистиката показва, че социалното споделяне подобрява връзките към уебсайта с 245% годишно, което означава, че вашият сайт ще се разширява органично и няма да имате нужда от backlinking толкова много, което ще ви спести пари.
Информираност за тенденциите
Проучването на вашите ключови думи ще ви държи в крак с популярните теми, а когато сте наясно с текущите тенденции, вие ще спечелите надмощие над вашите конкуренти и ще позволите на потребителите да ви открият първи.
Когато извършвате търсене по ключови думи в други форуми или Google, вие също ще откриете повече за потребителската си база. Ще откриете за демографските данни на аудиторията като възрастта и пола на хората, които търсят по тези ключови думи или посещават тези сайтове, техните образователни нива или статус на връзката им. По този начин ще можете да насочите по-добре аудиторията си и да й предоставите информацията, от която се нуждаят, по начина, по който имат нужда. Например, ако установите, че по-голямата част от аудиторията за конкретни теми се състои от млади юноши, няма да създавате статиите си, насочени към застаряващото население. По същия начин ще можете да наблюдавате дали статиите, които сте създали, достигат до вашата целева аудитория. Ако не са, можете да промените своя стил на писане или тема, за да се срещнете с аудиторията, към която се опитвате да се насочите. Като получавате представа от потребителите за това кои са хората, които четат статии с определени ключови думи, ще можете да пишете по-добре и да се погрижите за изискванията на вашата уникална аудитория.
Заключение
Много организации не се придържат към план за увеличаване на своето уеб съдържание, като проучване на ключови думи или SEO оптимизация, именно това е шанс за вас да получите предимство пред конкурентите, които не вземат предвид тези променливи.
Търсенето по ключови думи е съществена част от SEO оптимизацията, която ви осигурява най-високите позиции в страниците за търсене. По този начин извършването на добро проучване на ключови думи може да помогне за подобряване на ранга ви в търсачката.
Това също така ви помага да сте в крак с тенденциите в ключовите думи, които могат да подобрят нивата на ангажираност и реализации, както и количеството трафик, който получавате на уебсайта си. Надяваме се това да ви убеди да приемете сериозно проучването на ключовите думи.
Ценови Листи
Еднократни Такси за Проучване на Ключови Думи
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Базов анализ на ключовите думи, по които се класира сайта
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Цялостна SEO Оптимизация
Нашият пакет „Цялостна SEO оптимизация“ е решение за фирми, които искат да подобрят своето класиране и видимост в търсачките. Нашият екип от SEO експерти ще извърши задълбочен одит на вашия уебсайт, за да идентифицира всички области за подобрение и след това ще приложи набор от техники за оптимизация, за да повиши неговото класиране и видимост.