Programmatic реклама








Накратко, програмното рекламиране се отнася до автоматизирано придобиване на уеб рекламно пространство в реално време. Този вид реклама използва данни за насочване към определени лица в определени моменти, елиминира необходимостта от отнемащи време ръчни процедури, освобождавайки повече време на хората да работят върху оптимизирането на програмните си кампании и постигането на по-добри резултати за рекламодателите. Нека ви разкажем повече за предимствата на programmatic, както и за причините, поради които трябва да включите programmatic реклама във вашия микс от канали за реклама:

Защо да създадеш Programmatic Реклама?


Приложим е за брандове от всякакъв тип и размер, включително тези с малки бюджети
Предимството на програмното закупуване в реално време, фокусирано върху аудиторията, е, че в крайна сметка води до много по-малко недостатъци и значително по-голяма стойност за инвестицията. Можете да бъдете сигурни, че има метод, който е подходящ за вас, дори и да не разполагате с голям бюджет, ако искате програматик рекламата да демонстрира своята ефективност, преди да започнете да харчите повече.

Всички сме съгласни, че най-ефективните видове реклама могат да увеличат обхвата си до целевата си демографска група. Това става възможно чрез използването на програмна реклама, която ви дава възможност да идентифицирате и да взаимодействате с вашата целева аудитория, независимо къде да се намира, като предоставя достъп до рекламно пространство в милиони сайтове.

Възможността за фирмите да натискат пауза и да правят корекции на кампаниите, докато са активни, е едно от многото предимства, които програмната реклама предлага. По отношение на производителността, той позволява да се правят промени за ефективността на аудитории, сайтове, часове от деня и т.н., което помага за непрекъснато подобряване на резултатите, в допълнение, се дава възможност на потребителите да сравняват ефективността на различни аудитории, сайтове и часове от деня.

Дните, когато банерните реклами, фокусирани върху кликванията, бяха единственият формат, свързан с програмната реклама, отдавна са в миналото. В днешно време брандовете имат способността да ангажират аудиторията си с изключително интерактивни дигитални творчески единици, да ги накарат да пазаруват с помощта на дигитални карти или просто да ги удивят с красиво проектиран уеб формат, който може да бъде закупен и обслужван на база индивидуален потребител в реално време.

Търсите ли подарък за рожден ден за вашата половинка, само за да имате реклама за същото нещо, което да ви следва до края на света? Всички сме били в тази ситуация. Има много други тактики за насочване, които фирмите могат да използват, за да намерят ключови аудитории и да ги ангажират в разговор в допълнение към пренасочването, което може да играе важна роля в програмната стратегия на една компания. Те могат да бъдат малко съблазнителни, като наслагване на данни за предишни покупки чрез Mastercard или друга карта с онлайн банкиране, данни за географско местоположение в реално време и исторически данни, имейл листинги, хронология за покупки от Amazon или данни за домакинства, могат да бъдат и малко по-малко съблазнителни, но все пак ефективни, със стратегии като контекстно насочване, при което рекламата се появява заедно с подходящо съдържание.

Представете си следното: вие сте навън в обедната ви почивка, разхождате се по улицата, минаватйки покрай билборд, рекламиращ вкусно изглеждащ бургер, който не е подходящ за вегани, който привлеча вниманието ви. Продължавате да се разхождате и изваждате телефона си, за да видите текущите метеорологични условия. Когато отворите приложението, бургерът се показва отново. Най-накрая се поддавате на желанието и се отправяте към компанията, предлагаща вкусният бургер. Току-що сте преминали през програмна синхронизация, която пренасочва аудиториите на техните телефони, когато се доближат до вашата статична реклама и улавя аудитории - директен подход, който се оказва много ефективен за повишаване на честотата на комуникация и максимизиране на нейното влияние върху аудиторията.

Не само сте в състояние да общувате с точния човек в точното време в правилната обстановка, но също така можете да общувате с него при подходящите метеорологични условия. Когато става въпрос за контекстуализиране на посланието на вашия бизнес, метеорологичните сигнали са ефективен метод за това и те незабавно се харесват на вашата аудитория. Чрез задаване на тези критерии в платформата за програмни покупки ще бъде възможно автоматично да се увеличи бюджетът, когато настъпят идеалните метеорологични условия, или съобщението ще може да се адаптира, за да стане по-подходящо.

Вече не живеем в свят, в който програмните кампании се създават и доставят без видимост на местата, където са поставени нашите реклами. Когато работите през отворен обмен или предварително договорен набор от сайтове, поддържането на безопасността и прозрачността на марката е от първостепенно значение, поради строгите процеси, които са били въведени за елиминиране на сайтове и материали, които са били считани за вредни, компаниите са в състояние да бъдат сигурни, че достигат до целевата си аудитория в среда, която е напълно подходяща и безопасна за марката.

Използването на програмна реклама постига множество цели
Противно на това, което някои хора вярват, единствената цел на нашето участие в програмната реклама не е да продаваме. Въпреки че е ефективен за това, все по-голям брой фирми търсят програмната реклама като средство за повишаване на експозицията и разглеждането на техните продукти. Програматичното рекламиране показа, че не е за присмех, когато става въпрос за повишаване на разпознаваемостта на бранда. Това е постигнато чрез умела комбинация от подходящо насочване и, най-важното, добре изпълнено рекламно послание.

Ако другите девет аргумента не са били достатъчни, за да ви убедят, тогава може би този ще свърши работа. Има голяма вероятност вашите целеви клиенти вече да бъдат достигнати от вашите конкуренти чрез програмни реклами, които те самите пускат. Това показва, че те се възползват от предимствата на конкурентното предимство, създадено чрез използването на дигитални методи за закупуване. По-важно от всякога е вашата марка да бъде активна и да се конкурира в програмната арена предвид силно конкурентната среда, която съществува онлайн.
Заключение
Нашият екип от опитни професионалисти ще си сътрудничи с вас, за да създадете и осъществите programmatic кампания, която да се хареса на вашата целева аудитория и да е в съответствие с вашите бизнес цели. Свържете се с вече доказалата се на пазара агенция за дигитален маркетинг Digitalplus, независимо дали става дума за повишаване на информираността за продукт или услуга, привличане на трафик към вашия сайт, привличане на клиенти към вашия онлайн магазин или нещо друго, и ние ще се погрижим за останалото.
Ценови Листи
Планове за Programmatic Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес






Пакет: Faceook + Google Реклама


Нашият Facebook и Google Ads пакет предлага мощно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез насочена реклама. Нашият екип ще създаде и управлява ефективни кампании както във Facebook, така и в Google, за да достигне до вашата идеална аудитория, да увеличи присъствието на марката и да генерира повече потенциални клиенти и реализации.
