PR публикации
Въпреки че изглежда всеки е запознат с израза „връзки с обществеността“ (PR), не всеки разбира какво всъщност означава този термин. Въпреки че много фирми са наясно, че връзките с обществеността са отличен начин за укрепване на тяхната маркетингова стратегия и подобряване на тяхната онлайн репутация, много малко хора имат солидно разбиране за това какво включва PR или причините, поради които толкова малко фирми инвестират значителна част време и усилия.
Защо да създадеш PR публикации?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от PR публикации.
Създаване на PR публикации
Целта на връзките с обществеността е да се създаде положителна репутация на компанията чрез разпространение на точна информация до подходящата аудитория на подходящите места. Фирмата която се занимава с връзки с обществеността си сътрудничи с много организации и подпомага тези организации в развитието на положителен имидж в определена област. Тя прави това, като популяризира дневния ред на своите клиенти чрез маркетингови тактики, които са едновременно ефективни и ефикасни.
Бъдещето на вашата компания е нещо, което може да бъде повлияно от вашата стратегия за връзки с обществеността. Връзките с обществеността имат потенциала да превърнат бизнеса в мощна индустрия, осигурявайки му способността да преодолява почти всяко предизвикателство. Връзките с обществеността са от съществено значение за всяка марка и има няколко причини за това:
Помага да се грижите за доброто си име
Връзките с обществеността са полезни при управлението на репутацията. Управлението на репутацията изисква контакти с надеждни медии като предварително условие. Например, по време на вашето служебно пътуване ще се сблъскате с ужасни обстоятелства, като реклама, която е имала обратен ефект, или недоволни потребители, които са се обърнали към социалните медии, за да се оплачат колко лош е вашият продукт. В ситуации като тази контактите с медиите могат да ви бъдат от голяма полза за поправяне на вредата, нанесена чрез използването на просто съобщение за пресата. Бизнесът има възможност да създава контакти от този вид благодарение на PR компаниите.
Във всеки сектор доверието е един от най-важните фактори, които могат да предопределят съдбата на една компания, независимо дали ще се издигне до върха или ще се срине и изгори. Загубата на приходи е друга потенциална последица от липсата на доверие. Когато обаче ангажират някого във връзки с обществеността, този човек може да се стреми да подобри доверието чрез повишаване на репутацията на организацията благодарение на идеи за лидерство, връзки с влиятелни лица и методи за работа в мрежа. Това позволява на наетия специалист по връзки с обществеността да работи. Можете да предоставите положителни сигнали на вашата аудитория, които са в съответствие с имиджа на вашата марка с помощта на връзки с обществеността (PR). Можете да направите това, като използвате концепциите, на които вашите целеви потребители реагират по-благоприятно.
Укрепването на обществените отношения чрез връзки с обществеността. Когато развивате нови контакти, това показва, че създавате връзки с местния пазар. Можете да изградите тези връзки, като се присъедините към клубове и отделите време за благотворителни организации или други каузи, които са свързани с вашата компания. Вашата надеждност се показва, когато сте активен участник в общност. Успешната кампания за връзки с обществеността включва установяване и поддържане на връзки с голям брой значими влиятели и осъзнаване на начините, по които вашата компания може да служи като ценен източник на данни за тези лица.
Не е необходимо всичките ви разговори за връзки с обществеността с влиятелни хора да са около вашата компания. Предоставянето на опита на вашите клиенти и лицата с влияние може да им помогне да разберат по-добре как разрешават проблеми с помощта на стоките и услугите на вашата организация. Инфлуенсърът ще има възможност да разговаря с вашия клиент за вашите конкуренти и да разбере какво правят в по-широк аспект, отколкото само по отношение на вашата компания - това се нарича Brand Ambassador.
В днешния свръх свързан свят връзките с обществеността помагат на бизнеса да оптимизира присъствието си в онлайн средите, така че да могат да получат възможно най-положителната обратна връзка. Фирмите за връзки с обществеността не само са в състояние да предложат подкрепата и насока, които съвременните организации изискват, за да се рекламират успешно онлайн, но тези фирми също са в състояние да бъдат готови да помогнат на клиентите си в случай, че възникне криза или нещо се обърка с имиджа, който са работили толкова усилено, за да култивират. PR фирмите са в състояние да помогнат на клиентите си да постигнат целите си и да преодолеят предизвикателствата, като използват инструменти като социални медии, съобщения за пресата и връзки с промоционални уебсайтове, които публикуват съдържание. Тези инструменти помагат на PR фирмите да помогнат на своите клиенти да постигнат желаните резултати и да премахнат пречките, които могат да попречат на клиентите им да постигнат успех. Като се занимава с дейности по връзки с обществеността, фирмата е в състояние да следи интересите на своите клиенти, партньори и работници. Тези връзки могат да помогнат за увеличаване както на вашата онлайн, така и офлайн видимост.
Къде може да се използват PR публикациите:
Въпреки че професията за връзки с обществеността преминава през някои нарастващи проблеми и големи промени в момента, стойността на добрата комуникация никога не е била по-очевидна, отколкото в интегрираната медийна екосистема, в която живеем днес.
1. В сферата на социалните медии съобщението е от изключително значение.
Не е достатъчно да участвате активно в социалните медии или да имате голям брой „харесвания“ и следвания. Времето, прекарано в социалните медии, е пълна загуба, ако една компания не е в състояние ефективно да комуникира основните ценности, които поддържа. Тук се проявява ролята на професионалните комуникатори.
2. Поддържането на положителна репутация е от изключителна важност
Дори на ниво главен изпълнителен директор, и особено в най-големите предприятия, репутацията е в челните редици на мислите на всеки. Дори главните ПР служители получават свои собствени позиции в определени компании. Управлението на репутацията и връзките с обществеността вървят ръка за ръка.
3. Състоянието на криза продължава
Близкото минало ни показа колко е важно да се справим ефективно с криза. И предвид френетичния характер на съвременния медиен свят, наложително е реакцията да бъде изпратена в рекордно кратко време с внимателно изработен език. Събития като петролния разлив на BP в Мексиканския залив през 2010 г., настоящия скандал с банката Wells Fargo и други събития ни показаха колко неефективно е изпълнителното ниво при управлението на кризи без помощта на отличен съветник по връзки с обществеността.
4. Способността да бъдеш видян.
Някои хора остават с впечатлението, че единственото нещо, което има значение за познаваемостта на марката, е статистиката, благодарение на появата на социалните медии и данните за SEO. Имайки предвид това, доброто местоположение също е резултат от квалифицирана работа. Не трябва да изпускаме от поглед факта, че уместността и спецификата на посланието са от първостепенно значение.
5. Специалистите по маркетинг НЕ винаги са гурута на социалните медии.
Често се смята, че администрирането на социалните медии е в сферата на маркетинга, тъй като това мнение е широко разпространено, oт друга страна, социалните медии са свързани с общности и активно участие, а целта е да изградите вашето спечелено влияние. Дори ако връзките с обществеността все още трябва да изминат много, преди да могат да се считат за експерт в социалните медии, те все още са в най-добрата позиция да се възползват от социалното послание. За щастие ние от Digital+ може да се похвалим с това, че сме експерти в рекламата в социалните мрежи.
6. Медиите все още са с огромно влияние.
Дори пейзажът да се е променил, медиите продължават да бъдат най-важният фактор при формирането на общественото мнение. И дори ако професионалистите по връзки с обществеността трябваше да се развият и трансформират, за да бъдат в крак с новата стандартна оперативна процедура, те все още са експерти в тази област.
7. Икономиката
Много фирми, особено по-малките, работят с намалени бюджети и следователно нямат толкова пари, които да харчат за интегриран маркетинг. Връзките с обществеността са най-ефективният и икономичен метод за общуване с голям брой хора. Убеждаването на клиенти и потенциални клиенти е всичко, което остава на този етап.
8. Съдържанието и обстановката
Доброто съдържание може да развие лицето на компанията по различни начини, включително текстове в блогове, авторски редове, уебинари и туитове. Връзките с обществеността трябва да отговарят за управлението на този кораб, тъй като PR професионалистите са добре запознати с това кога, защо и как ефективно да изпращат точното съобщение. Информацията има потенциала наистина да разцъфти, когато се предостави подходящ контекст.
9. Ценностите създават вашата марка
Обществеността отдава най-голямо значение на ценностите на една организация, особено в наши дни и епохата на глобалното развитие, тези ценности представляват по-голям дял от цялостната сила на марката, отколкото когато и да било преди.
10. Има възвръщаемост на инвестицията
Въпреки това, не е достатъчно просто да присвоите стойността на медийните разположения и да го наречете постигната маркетингова цел. Едно от предизвикателствата при съобщаването на ROI е да убедите висшето ръководство, че връзките с обществеността създават резервоар от добра воля и че мярката за тази добра воля е общественото доверие в марката. Това е едно от предизвикателствата, които идват заедно със съобщаването на ROI. Методи като проучвания, анализ на медийния тон, конвенционални рекламни стойности и статистически данни за тиража, навлизане на пазара, шум на марката и т.н. могат да се използват заедно един с друг, за да се достигне до точна мярка за обществено доверие.
Заключение
Но независимо от метода, който се използва за изчисляване на възвръщаемостта на инвестициите, наложително е да бъде изяснено, че предметът обхваща повече от прости парични стойности. Изграждането на запаси от репутация е една стратегия, която може да се използва от бизнеса за смекчаване на ефектите от кризи, които поставят по-голям акцент върху тяхната репутация. Ние от DigitalPlus разполагаме с едни от най-добрите PR методи, благодарение на тясното сътрудничество с водещи знаменитости в инфлуенс средите на българското общество.
Ценови Листи
Планове за PR публикации
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет SEO Оптимизация + Цялостен Маркетинг
Нашият пакет за SEO оптимизация и цялостен маркетинг предоставя цялостно решение за фирми, които искат да подобрят своята онлайн видимост и да установят силно присъствие на марката. Нашият екип ще приложи доказани SEO стратегии за повишаване на класирането в търсачките и привличане на трафик, като същевременно изпълнява цялостен маркетингов план, който обхваща всички аспекти на онлайн и офлайн маркетинга.