Писане на продуктови текстове
Някои хора смятат, че това не е нищо повече от метод за информиране на купувачите за основните части на даден продукт. Не, не съвсем така. Дори ако обяснява даден продукт и убеждава клиентите да го закупят, той има много по-широко влияние върху компаниите от това. Описанията на продуктите се превърнаха в нещо много по-значимо от просто обяснение на стоките, продавани от физическите магазини, които преместиха дейността си онлайн. Сега те са нещо, което може да допринесе значително за цялостния успех на една компания.
Ползи от писането на продуктови текстове.
Писане на продуктови текстове
Тъй като днешните потребители започнаха да изискват висококачествени материали в уебсайтовете, създаването на добро първо впечатление е от съществено значение. Уникалните описания на продуктите се открояват от тълпата поради завладяващия си език и висококачествен контент.
Ако предоставите лошо описание, рискувате веднага да загубите клиенти, тъй като те ще напуснат уебсайта ви в търсене на такъв, който предоставя повече информация. Ако не можете да впечатлите потребителите си с думите си, как можете да очаквате те да разберат колко прекрасен е вашият продукт?
В допълнение, алгоритмите, използвани от търсачките, предпочитат отличителни описания на продуктите, което означава, че използването им може да бъде от полза за количеството органичен трафик и класирането на страниците, които вашият уебсайт получава. Когато комбинирате най-добрите практики за оптимизиране на търсачките с висококачествено съдържание, подобрявате шансовете си да бъдете открити в Google.
Направете така, че да се откроите от останалата част от полето
Освен ако не произвеждате свои собствени артикули или имате договор, който ви дава изключителни права за разпространение, вероятно има няколко други търговци на дребно, които продават същото нещо, което и вие. На своя уебсайт много фирми използват само общото описание, предоставено от производителя. За съжаление, голям брой компании не успяват да отчетат факта, че клиентите са много умели в бързото намиране на информацията, която искат онлайн. Когато клиентите сравняват цените и други характеристики на описанията на продуктите, те често кликват от страница на страница и когато го правят, се отегчават, когато срещат същата стара информация за даден артикул. Те търсят предмети, които привличат вниманието им и предоставят доказателства, че въпросният продукт или услуга може да подобри качеството на живота им по някакъв начин. Представете си силата на влиянието, което едно единствено по рода си описание на продукта, особено такова, което е с висок стандарт, може да окаже в целия този процес. Няма твърде много магазини за електронна търговия, които се възползват от това, но ако е направено правилно, оригиналното съдържание може да бъде врата към увеличен трафик, както и продажби. Създайте уникални характеристики на продукта Писането на ваши собствени описания на продукти не само ви помага да се откроите от конкуренцията, но също така подобрява взаимодействието с клиента на емоционално ниво, което може да бъде фактор при крайния избор на клиента относно това къде да закупи продукта. Приблизително 90% от всички покупки се правят несъзнателно, като емоциите играят важна роля при тях.
Вместо да предоставите традиционно описание, което само информира клиентите за размерите, цвета и характеристиките на продукта, можете да предадете причината, поради която те се нуждаят от вашия продукт. Казано по друг начин, имате възможност да разкажете приказка. Изкуството на разказа е от съществено значение за успешния маркетинг на електронната търговия. Убеждаването на потенциални клиенти, че вашият продукт ще подобри живота им, е от съществено значение за продажбата на вашите стоки. Опишете проблемите, които се решават от продукта, както и начините, по които той подобрява живота на крайния потребител. Информирането на купувачите за предимствата на стоките и предимствата, произтичащи от притежаването на артикула, може да увеличи продажбите. Въпреки това трябва да избягвате да бъдете твърде агресивни в тактиката си за продажби. Вместо това използвайте разговорен тон, за да ги информирате за продукта по същия начин, по който бихте казали на приятел за него. Когато се опитвате да убедите бъдещите купувачи, че вашият продукт е успешен, използването на фрази, които провокират действие, е ефективна стратегия. Вместо да се опитвате да накарате вашите предмети да звучат по-малко впечатляващо, опитайте се да ги представите във възможно най-добрата светлина. Отървете се от излишното. Думите и фразите, които са твърде цветисти, заемат място и повечето хора могат да видят направо през тях. Вместо това трябва да се възползвате от пространството, което имате, за да обясните характеристиките на продукта и да ги убедите в стойността му. След като приключите със създаването на вашите описания, отделете малко време, за да ги прегледате и промените. Уверете се, че всяко описание може да бъде прочетено, че е убедително и разбираемо. Ако установите, че отнема твърде много време, за да създадете оригинален материал за всеки от вашите артикули, може да помислите за наемане фирма като Digital Plus за писане на описание на продукта, която да изпълни задачата от ваше име.
Органичният трафик е много важен за успеха на вашия бизнес, независимо дали провеждате или не спонсорирани рекламни кампании. Когато пишете продуктови описания, имате възможност да включите по-подходящи ключови думи в текста на вашия уебсайт. Търсачките, подобно на всеки друг онлайн материал, който публикувате, използват ключови думи за класиране на съдържание и извеждат отговори на въпроси, зададени от хора, търсещи решения онлайн. Google е в състояние да чете ключовите думи и други данни за SEO от вашия уебсайт, което му позволява да показва подходящи материали за потребителите, когато търсят определени артикули или услуги. Вашето общо класиране в търсачките може да бъде подобрено, в допълнение към органичния трафик, който предоставят, чрез използване на отличителни описания на продуктите. Google даде да се разбере, че цени най-много оригиналното и отличително съдържание. Това, заедно с ключовите думи и оптимизацията, е един от факторите, които се вземат предвид при определяне на ранга на уебсайта ви. Дублиращият се материал може да повлияе на класирането на вашата страница, а описанията, които са копирани и поставени директно от производителя, се считат за дублирана информация.
Обикновено човек прекарва само от десет до двадесет секунди на страница, преди да реши дали да отиде на следващата. Понякога дори по-малко. Тогава въпросът е какво можете да направите, за да ги задържите на уебсайта си за по-дълго? Когато хората попаднат на материал, който е едновременно полезен и забавен, те са склонни да се задържат. Когато описанието на продукта е безинтересно, няма реална причина клиентът да продължи да пазарува при вас, освен ако цената ви не е много по-ниска от тази на вашите конкуренти. Вашата степен на отпадане ще намалее в резултат на по-дългото време, което клиентът прекарва на страница, която има информация интересна за него. Вашите оригинални описания на продукти могат да заинтригуват потребителите. Освен че имате добре написано съдържание, проверете дали вашият онлайн магазин е лесен за разглеждане. Поддържането на красиво и професионално представяне на вашия уебсайт може да помогне на бъдещите купувачи да се чувстват по-спокойни, когато разглеждат вашите предложения.
Нормално е да искате да имате висок процент на реализация, тъй като това е най-важният компонент от целия процес на маркетинга. Ако никой всъщност не прави покупка от вашия уебсайт, няма да има значение дали имате фантастична рекламна кампания, голям брой последователи в социалните медии, високо класиране в търсачките, отлични нива на органичен трафик или дори ниска степен на отпадане. Всички тези неща ще бъдат незначителни. В резултат на това трябва да направите всичко по силите си, за да превърнете потенциалните клиенти в куповачи. Описанията на вашите продукти допринасят за тази цел, като насърчават клиентите да правят покупки от вашия бранд.
Заключение
Започнете да пишете уникални описания на продукти!
Въпреки че описанията на продуктите са доста по-кратки в сравнение с останалата информация на вашия уебсайт, това не означава, че този вид съдържание е по някакъв начин по-маловажно. Направете усилие да създадете единствени по рода си описания на продукти, които е по-вероятно да доведат до продажби, вместо да ги игнорирате напълно или да се опитвате да спестите време, като просто копирате описанията, предоставени от производителя.
Ако не сте правили никакви промени в описанията на продуктите си от известно време, вероятно трябва да ги разгледате отново и да ги актуализирате. Когато описвате услуга или продукт, не забравяйте да използвате правилен език и формулировка, която е убедителна. Включете призив за действие, който насърчава посетителите да предприемат незабавни действия, вместо да продължат да търсят по-добра сделка, за да направите описанието си още по-ефективни.
Вие не просто ще можете да привлечете потенциални клиенти с помощта на уникални описания на продуктите, но и ще видите подобрение в цялостното присъствие на вашия уебсайт. На свой ред това помага за изграждането на вашата репутация, което от своя страна привлича повече клиенти и подобрява крайния резултат. Така че започвайте!
Ценови Листи
Планове за писане на продуктови текстове
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- 5 продуктови текста за соц мрежи
- Висококачествени, описателни и ангажиращи продуктови текстове
- Възможност за специфичен тон на изписване и брандиране
- Интеграция със съществуващо съдържание и стратегия в социалните медии
- Бързо време за изпълнение и ревизии до удовлетворение
- Подходящ за различни социални медийни платформи (напр. Facebook, Instagram, Twitter)
План Про
План Про
- 5 продуктови текста за сайт
- Висококачествени продуктови текстове
- Описателен и убедителен тон на изписване
- Възможност за брандиране
- Интеграция със съществуващо съдържание и дизайн
- Допълнителни изследвания и източници на данни
- Бързо време за изпълнение и ревизии
- Подходящ за различни стилове на уебсайтове
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Пакет SEO Оптимизация + Цялостен Маркетинг
Нашият пакет за SEO оптимизация и цялостен маркетинг предоставя цялостно решение за фирми, които искат да подобрят своята онлайн видимост и да установят силно присъствие на марката. Нашият екип ще приложи доказани SEO стратегии за повишаване на класирането в търсачките и привличане на трафик, като същевременно изпълнява цялостен маркетингов план, който обхваща всички аспекти на онлайн и офлайн маркетинга.