OpenCart магазин
През последните години нивото на конкуренция в сектора на електронната търговия последователно и прогресивно нараства. В този сценарий изборът на подходяща платформа за електронна търговия е както важно решение, така и необходим ресурс за постигане на целите на вашата компания. В светлината на това, целта на тази публикация е да разгледа основните причини, поради които от огромното разнообразие от платформи, трябва да изберете точно платформата OpenCart за вашия онлайн магазин.
Защо да създадеш OpenCart магазин?
Създаване на OpenCart магазин
Тази топ платформа за електронна търговия има добра модулна структура, предлага огромно разнообразие от възможни конфигурации, както и потребителски интерфейс, който е едновременно удобен и интуитивен, и навигация, която е ясна и неусложнена. Освен това, той позволява на търговците безпроблемно и независимо да управляват собствените си уеб витрини.
Безплатно е
Тъй като платформата е безплатна за използване, единствените разходи, които ще понесете, са свързани със закупуването на име на домейн и уеб хостинг за вашия уебсайт. Има, разбира се, платени модули или функции, но използването им е напълно доброволно и изцяло по преценка на потребителя. Трябва да го направите само ако искате да проектирате магазина си по определен начин или в съответствие с конкретна нужда. Тъй като OpenCart е безплатна платформа, използването й може да означава, че всеки може да я изтегли и да види нейния изходен код. Тъй като случаят е такъв, използването на OpenCart магазин може да е опция за вас. Софтуерът с отворен код прави системата още по-сигурна, отколкото е била. Например, OpenCart има голям брой специализирани потребители и общности, които работят заедно за по-нататъшно развитие. Когато има проблеми, те се намират много по-бързо, а когато има решения на тези проблеми, те също се намират много по-бързо, по-ефективни са и са безплатни! От друга страна, системите SAAS работят на абонаментен модел, който изисква потребителите да плащат определена сума всеки месец. Тези платформи също поставят големи ограничения върху растежа и операциите на магазина. Няма ограничения във всеки аспект на OpenCart, включително категории, стоки, клиенти, развитие и много други.
Всеки, който има предишен опит в работата с PHP и има солидно разбиране на MVC рамката, може много бързо да се запознае с темата и следователно да започне да създава разширения и да променя теми. Въпреки факта, че не сте много запознати с това, тази платформа е проектирана да бъде невероятно лесна за използване. В резултат на това има невероятно разнообразие от решения, както безплатни, така и платени, които ще ви спестят дни или дори месеци упорити усилия. Това важи и за темите. Много от нас са на мнение, че ако използват платформа, която е сравнима с тяхната (или просто отворена платформа като цяло), оформлението, стилът и функционалността на техния уебсайт могат лесно да бъдат възпроизведени. От друга страна, това не винаги е така. OpenCart има богат избор от теми, което ви позволява да персонализирате вашия онлайн магазин по различни начини и да му придадете невероятен вид.
OpenCart е една от най-удобните за потребителя и може би дори най-ефективните налични оптимизирани системи за електронна търговия. OpenCart предлага всички функции, които искаме за истинска оптимизация на нашия магазин. Всичко – от полета за мета заглавия и описания, alt тагове и вмъкване на метаданни като schema.org до модули като SEO Mega Pack, които ни позволяват автоматично да променяме всички основни страници, категории и продукти в нашия онлайн магазин. Още повече, имаме място за персонализиран URL адрес за всеки продукт, категория и страница с информация, където ще се съхраняват така наречените „Красиви URL адреси“. Скоростта, с която се зареждат страниците на уебсайта, е допълнителен съществен аспект на оптимизацията за търсачки. Това е наистина жизненоважно не само за висока позиция в търсачките, но и за потребителите на вашия уебсайт. Ако зареждането на главната страница отнема повече от няколко секунди, клиентът ще загуби търпение и интерес и вече няма да се интересува от покупка.
Ще можете да генерирате различни данни с помощта на Opencart, които ще ви помогнат да оцените ефективността на вашия онлайн бизнес. Можете например да проверите кои стоки на уебсайта получават най-много разглеждания или кои са най-често купуваните. Можете да видите количеството на поръчките по ден, седмица, месец и година. Вие сте в състояние напълно да оцените поведението на вашите клиенти и посетители и дейността, в която участват (включително поръчки за регистрации, влизане в уеб сайта, дори кои клиенти са поръчвали най-много от вашия уебсайт). OpenCart ни дава възможност да събираме информация за общото поведение на нашите клиенти, както и за нашето присъствие онлайн.
OpenCart ни позволява да управляваме повече от един магазин от един контролен панел, така че да можем да обслужваме по-добре нашите клиенти. Когато нещата вървят добре за нашата компания в определен регион, ние често обмисляме разширяване на дейността ни в съседни страни или региони, които се намират в други части на света. Ние просто ще го „добавим“ към уебсайта, който вече имаме. В тесен смисъл създаваме допълнителен магазин със собствено уникално описание, име и лого. Освен това може да добавим и допълнителна тема.
След инсталирането OpenCart езикът по подразбиране е английски. Въпреки това винаги можете да изтеглите който езкик си пожелаете, да го инсталираме и да го добавим към системата. Това е доста лесно и в резултат на това нашият магазин вече е многоезичен.
Способността на платформата да улеснява организирането потребителите в отделни групи е един от нейните най-удобни за потребителя аспекти. Например, ние можем разделим нашите клиенти на едро в тяхната собствена група и ще им предоставим уникални отстъпки и цени, които се показват само на тях. Ще създадем и отделна група за нашите клиенти на дребно. Ние можем предоставим по-ниска цена за няколко артикула, закупени заедно. Например, стойността на комплект, включващ десет различни елемента, често ще бъде намалена. Ние ще разработим специални промоции за определен брой клиенти.
Партньор
Партньорският маркетинг може да се дефинира като процес, чрез който клиенти на нашата компания или други лица, които не са пряко свързани с нас, стават част от нея. Накратко, те „продават“ нашите артикули и в замяна получават такса за всяка транзакция, която може да бъде пряко приписана на техните усилия. В тази област има невероятно количество материал за изучаване. Горещо препоръчваме да разгледате историята на Amazon, тъй като това не само ще ви осигури свежи и полезни знания, но и ще ви мотивира да преследвате собствените си цели. Тъй като ще използваме OpenCart, стартирането на партньорска програма ще се нуждае само от няколко кликвания на мишката. Поради гъвкавостта на платформата, ние сме в състояние лесно да коригираме процентите на комисионите и да валидираме партньори. Единственото, което остава, е те да започнат да работят за нас още сега.
Бързо ще станем специалисти в нашата специалност, както и такива с компетентен и висококачествен онлайн бизнес, благодарение на голямото разнообразие от функции, които са достъпни чрез тази платформа. Купони: Ние просто ще можем да генерираме код, който клиентите да използват, за да получат определено намаление на цената. Ние ще ограничим неговата валидност до определена продължителност и също така ще го снабдим с минималната стойност, необходима, за да стане активен. Това са само малка част от многото опции, които са налични за персонализиране. Наградни точки: Всеки клиент, който закупи един от нашите продукти, получава определен брой точки, представляващи общата стойност на продукта. След като натрупа определено количество точки, той ще има право да получи безплатен заместващ артикул. Тази функция изглежда следва доста ясна последователност, но изисква логистична система, която е донякъде сложна. Промоции - ще проведем промоция за шепа от нашите артикули и това ще ни позволи без усилие да се търкаляме в сеното. Единственото, което остава да направим, е да изберем допълнителни опции, които ще последват, като например какви артикули ще бъдат използвани и коя клиентска група ще обслужват.
Наличните начини на плащане и опции за доставка
Всеки един момент можем да намерим или закупим метод на доставка и/или плащане, да го инсталираме на уебсайта само с няколко кликвания и няколко минути по-късно уебсайтът ще има модул, който е оперативен. С ЕКОНТ е разработена техника за доставка, която автоматизира работата на контролера с повече от петдесет процента само с два клика на мишката. Това стана възможно благодарение на фантастичната структура на системата. С инсталацията вече имаме достъп до около 40 различни метода на плащане.Въпреки това, тези, които се използват най-често от нашата компания, всъщност са най-популярните в момента: PayPal, пари в брой, банков превод, кредит и кредит с отворен край.
Заключение
Надяваме се, че след като прочетете всичко, което току-що беше казано, сте разбрали по-добре колко изгодно е да изберете платформата OpenCart при разработването на магазин за електронна търговия.
В допълнение, OpenCart магазинът е една от най-добрите опции за тези, които работят с онлайн магазини, поради всички фантастични функции, които бяха обсъдени досега.
Свържете се с нас, защото ние разполагаме с дългогодишни познания в индустрията и ресурсите, необходими за създаване на интересен и безопасен онлайн магазин.
Ценови Листи
Планове за създаване на OpenCart магазин
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Изграждане на Сайт + SEO Оптимизация
Нашият пакет за изграждане на уебсайт плюс SEO оптимизация е предназначен да помогне на бизнеса да установи силно онлайн присъствие и да подобри класирането си в търсачките. Нашият екип ще изгради професионален уебсайт, оптимизиран за търсачки и ще приложи доказани SEO стратегии за увеличаване на видимостта, привличане на трафик и повишаване на класирането в търсачките.