Нейтив реклама
Потребителите, които пазаруват онлайн, стават все по-информирани. Рекламодателите са принудени да станат креативни, за да изградят реклама, която наподобява външния вид и усещането на уебсайтовете, приложенията и емисиите, където хората консумират цифрова информация, тъй като толерантността на потребителите към реклами, които са крещящи и инвазивни, продължава да намалява. Нативната реклама, от друга страна, има редица различни предимства, които подобряват качеството на дигиталното изживяване на клиента, вместо да го влошават.
Защо да използваш Нейтив Реклама?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Нейтив Реклама.
Нейтив Реклама
Какво точно представляват тези естествени реклами?
„Прикриването“ на реклами в уебсайт или вътре в приложение е пример за native реклама. Потребителите могат да щракнат върху естествена реклама, без дори да знаят, че са го направили, за разлика от по-очевидните форми на реклама като изскачащи реклами, които хората са склонни да игнорират или затварят.
Нативните реклами ще се показват на страницата, която разглеждате в момента, и ще създават впечатлението, че са част от съдържанието на страницата. Същото се случва и на мобилни устройства, като native реклами се показват в потока на съдържанието на потребителя точно като други връзки.
Причините, поради които нативната реклама е ефективна
Аудиторията за native рекламаta е доста специфична. Когато потребителите влязат в уебсайт, използват приложение или дори извършват онлайн търсене, нативните реклами, които им се показват, се определят от критериите (географски, демографски и т.н.), към които е насочена вашата кампания. В допълнение, съдържанието на естествената реклама трябва да бъде идентично с уебсайта, на който се намира клиентът, към който сте се насочили.
Нативните реклами имат значително по-висока честота на кликване (CTR) в сравнение с други видове реклами, тъй като потребителите вярват, че това е естествена част от това, което преглеждат. Потребителите намират нативните реклами за по-малко досадни, което води до увеличаване на кликванията и, ако дестинацията е интересна и подходяща за целите и изискванията на потребителя, до по-добри общи резултати. Ефективността на естествените реклами може да бъде подобрена още повече чрез използване на rich media (като снимки, видео и т.н.).
Нека избройм няколко причини, поради които трябва да вложите парите си в нативни рекламни кампании:
Когато става въпрос за промотирането на продукти, клиентите ценят съдържанието повече от рекламите в 70 процента от времето.
Днешните клиенти биха предпочели да бъдат включени в диалог, отколкото да бъдат поучавани от реклами, следователно не бива да се изненадва, че цифровото съдържание ще резонира по-силно с клиентите, отколкото рекламите. Поради тази причина е от съществено значение да увеличите максимално ефективността на рекламния си бюджет, като поставите повече акцент върху маркетинга на съдържанието и рекламата, която е по-малко явна.
Нативните реклами, имат средна честота на кликване от 0,80% междувременно “Естествените” реклами имат средна честота на кликване, която е повече от осем пъти по-висока от честотата на кликване на дисплейните реклами. За разлика от дисплейната реклама, native рекламата има по-естествен външен вид и усещане, което може да е една от причините за това явление.
Количеството споделяния в социалните мрежи, които даден материал получава, е добър индикатор за това колко му се вярва. Според потребителски отчети е почти два пъти по-вероятно хората да споделят ьnative реклама с приятел или член на семейството в сравнение с вероятността да споделят дисплейна реклама.
Благоприятното мнение на клиентите за вашата компания и тяхната склонност да правят бъдещи покупки от вас са примери за афинитет към марката. Дисплейните реклами понякога не са толкова успешни, колкото естествената реклама, когато става въпрос за увеличаване на лоялността на потребителите към определена марка.
Хората прекарват средно 2 секунди в редакционни материали (като уебсайтове, публикации в блогове и други форми на онлайн писане), но само 1 секунда се изразходват за нативно рекламно съдържание. Това е от решаващо значение, защото демонстрира колко успешна може да бъде този тип реклама в привличането и поддържането на вниманието на потребителя.
Нейтив реклами, които използват rich media, имат проценти на реализация, които са шестдесет процента по-високи.
Видеото съдържа определен брой неподвижни изображения с различни кадри в секунда. Казват, че една снимка струва колкото хиляда думи. Не би трябвало да е изненада да научите, че нативните реклами, които включват богата медия, са склонни да привличат повече конверсии от статичните си колеги, тъй като потребителите са привлечени от информация, която е както визуално, така и слухово интересна.
Рекламните фирми и компании ще вложат парите си там, където е действието. Когато определен маркетингов или рекламен канал се покаже като успешен, се разпределят повече рекламни разходи, за да се конкурира в този пазарен сегмент. Нативната рекламна екосистема се разширява и се очаква стойността да продължи да расте през следващите години.
Осемдесет и четири процента от издателите, които използват нативни реклами, не получават никакви оплаквания от своите читатели.
Журналистиката и рекламата са в напрегнати отношения от началото на двете професии. Клиентите на много форми на медии ненавиждат реклами, които се врязват в разказа. Възможно е да се популяризира на уебсайт, без да се дразнят читателите, като се използват естествени реклами, тъй като те са предназначени да се слеят с цялостното потребителско изживяване на уебсайта.
По-вероятно е клиентите да направят покупка, след като се ангажират с естествена реклама, за разлика от дисплейна реклама, което е може би най-важният фактор, който трябва да се вземе предвид. Следователно хората, които инвестират в нейтив реклама, често получават по-добра стойност за парите си от тези, които не го правят.
Заключение
Нейтив рекламите решават много от проблемите, които имат другите форми на дигитална реклама, което е една от причините, поради която тези други форми на дигитална реклама намаляват възвръщаемостта си. Те са склонни да създават повече реализации от другите алтернативни реклами, тъй като са силно насочени, интегрират се гладко в уебсайта или в поток от информация и привличат повече трафик към страницата.
Имайки предвид това, преди да започнете работа по вашата native рекламна кампания, от съществено значение е да анализирате идеалните си демографски данни и да разработите активи и съдържание, които ще ги убедят да се ангажират с вашата марка. Трябва да сте наясно с търговските обекти, където вашите клиенти купуват, вида статии, които четат, и уебсайтовете, които говорят за техните индивидуални интереси и проблеми.
Нашите digitalplus експерти по нативна реклама отделят време, за да разберат вашата целева демографска група и да изградят успешни рекламни кампании, за да генерират повече потенциални клиенти и продажби за вашата компания. Ние се грижим да извлечете максимума от парите си, като извършваме постоянен анализ на резултатите и оптимизираме всяка реклама, за да получите възможно най-голям брой реализации.
Ценови Листи
Планове за Нейтив Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Faceook + Google Реклама
Нашият Facebook и Google Ads пакет предлага мощно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез насочена реклама. Нашият екип ще създаде и управлява ефективни кампании както във Facebook, така и в Google, за да достигне до вашата идеална аудитория, да увеличи присъствието на марката и да генерира повече потенциални клиенти и реализации.