Изработка на визитки
Най-важната информация за връзка с една фирма най-често се намира в нейната визитка. Търговците в наши дни са превърнали тези съвременни карти в мощен инструмент, който може дори да стимулира потребителите за дадено действие.
Въпреки целия напредък на технологиите, визитните картички продължават да имат уникална и важна роля. Изглежда, че никакви автоматизирани процеси никога няма да могат да заемат мястото им. По-голямата част от представителите на компаниите имат визитни картички в джобовете си и ги раздават на потенциални клиенти, когато се ръкуват с тях, независимо дали са на конгрес, лекция или бизнес среща, наличието на визитни картички под ръка е ефективен начин да рекламирате вашата компания.
Защо да използваш визитки?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от изработка на визитки.
Изработка на визитки
Дейността по брандиране, с която търговците се ангажират, за да получат предимство пред своите конкуренти, включва разпространението на визитни картички. Картите не само включват различна информация за контакт, като имейл адрес, телефонен номер и URL адрес или QR код на уебсайт, но носят и допълнителна информация.
Всеки аспект от дизайна на картичката, като нейния цвят, типография, пространство, картина и лого, всички имат конкретна цел, за да се постигне желаният ефект.
Клиентите, както специфични, така и от общ характер, могат да използват визитната картичка на компанията като прозорец, за да получат представа за бъдещото качество на стоките или услугите, които фирмата предоставя.
Едно проучване установи, че качеството на визитките на фирмата е единственият най-важен фактор, който потребителите вземат предвид, когато формират впечатление за тази компания, ако тя няма уебсайт. Следователно е ясно, че именно тя има потенциала да създаде или да съсипе вашата фирма, ако материалът, поместен на нея не е с правилния размер, твърде тънък е или не удивлява потенциалните клиенти с дизайна си, ще загубите значителен брой потребители.
Ще си позволим да споменем няколко фактора, които правят визитните картички необходими за вашият бизнес:
Лекотата, с която се предоставя информация за контакт
Удобството, с което те разпространяват информацията за контакт, е една от причините визитките да са все още широко използвани. Клиентите намират за много важно да имат достъп до информацията за контакт, а на визитната картичка може да се открие цялата ви информация за контакт, включително телефонен номер и имейл адрес, предагани услуги, корпоративен уебсайт и допълнитена информация. За получателя няма да е трудно да запази визитката в портфейл или чекмедже на бюрото.
Всяка законно управлявана компания има задължението да привлече интереса на хората, на които се опитва да продаде. Продължителността на вниманието на хората става все по-трудно, поради разпространението на много разсейващи фактори, следователно създаването на незабавно и благоприятно първо впечатление на целевата аудитория става все по-важно. Привлекателният и добре обмислен дизайн на визитка не само създава добър имидж на компанията, но и привлича вниманието към нея. Корпоративното лого, фирмените факти, показани по стилен начин, и използването на подходящи цветове и типография на марката придават на картичката безпогрешно професионален външен вид. По-вероятно е клиентите да разпознаят дадена марка в резултат на това.
В различни части на света визитните картички имат видно място. Те гледат на картите като на неразделна част от бизнес ритуалите, в които участват. Например, ако притежавате компания в Хонг Конг, от вас се изисква да предоставяте копие от собствената си визитна картичка всеки път, когато ви бъде връчена такава от друго лице. Ако не споделите картата си, несъмнено ще загубите клиента. По подобен начин японските клиенти оценяват ефикасността на това как управлявате вашата компания и как се държите въз основа на качеството на хартията за визитки, която използвате.
Едновременно актуално и уникално средство за директен маркетинг е визитката. Дори ако оптимизацията за търсачки, имейл маркетингът и други маркетингови стратегии са успешни в привличането на потенциални и бъдещи клиенти, визитните картички все още са най-полезният маркетингов инструмент. Това се дължи на факта, че визитките изискват взаимодействие лице в лице между участниците, при което, получателят има възможност да препоръча както вашата компания, така и вашия набор от умения на трета страна, която е на пазара. Поради тази причина е важно да общувате с хора, които идват от различни среди. Както най-вероятно вече знаете - за изграждането на доверие, поради интензивното ниво на конкуренция на пазара, от съществено значение е потребителите да имат вяра в бизнеса и артикулите, които предлага, те няма да купуват от фирма, ако не вярват в продуктите или услугите, които предлага. Наличието на визитна картичка може да помогне за преодоляване на пропастта в доверието, поне до известна степен.
В днешната силно цифрова среда по-голямата част от търговията се извършва онлайн. Това е от значителна помощ за развитието на мрежата от други фирми. Можете незабавно да установите връзка със стотици хора виртуално чрез средства като имейл и бързи съобщения, това обаче премахва всякаква възможност за взаимодействие с клиенти на човешко ниво. Няма заместител в мрежата на работата лице в лице, която е изпитаната традиционна техника за развиване на връзки и не може да бъде заменена с друг подход. Разпространението на визитни картички е важен компонент в процеса на генериране на нови перспективи. Поради силата на личните мрежи, те допринасят за увеличаване на продажбите, имайки предвид, че развитието на истинска идентичност на марката за вашата компания може да бъде улеснено от ефективна стратегия за работа в мрежа, създаването на мрежа от лични връзки се улеснява значително от размяната на визитни картички. Ето защо това са основните причини, поради които компании от всякакъв размер трябва да използват потенциала, който визитните картички могат да предложат за собствения си успех.
Заключение
Дори в нашия все по-дигитален свят визитните картички продължават да изпълняват важна функция. Визитките допринасят за развитието на приятелски и личен контакт с клиентите, това е техника, използвана в маркетинга, която може да генерира разпознаване на марката, да насърчи доверието сред бъдещите потребители и да предаде послание на тези клиенти.
Ценови Листи
Планове за изработка на визитки
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Професионален и уникален дизайн на визитки
- Опции за персонализиране за уникално брандиране
- Интеграция с лично брандиране и съществуващи лога
- Опция за цифров формат за онлайн употреба (напр. PDF, PNG)
План Премиум
План Премиум
- Професионален и уникален дизайн на визитки
- Опции за персонализиране за уникално брандиране
- Опции за висококачествен печат върху различни материали (напр. хартия, пластмаса, метал)
- Разнообразие от размери и форми за избор
- Интеграция с лично брандиране и съществуващи лога
- Бързо време за изпълнение и ревизии до удовлетворение
- Опция за цифров формат за онлайн употреба (напр. PDF, PNG).
- До 1000 броя
Пакет: Реклама в Интернет
Нашият пакет за интернет реклама предлага цялостно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез онлайн реклама. Нашият екип ще създава и управлява целеви рекламни кампании в множество онлайн платформи, включително търсачки, за да увеличи представянето на марката и да привлече квалифицирани клиенти.