Изработка на персонален уебсайт
Поведението на потребителите се промени през годините в отговор на бързо развиващите се технологии на цифровата ера. Например, с въвеждането на World Wide Web, обемистите жълти страници, които не толкова отдавна бяха обичайни, бяха изместени от онлайн директории. Хората вече са по-склонни да търсят компания онлайн, вместо да я търсят физически. Уебсайтовете се превърнаха в основния източник на информация за компании и услуги и хората вече са по-склонни да търсят бизнес онлайн. Потребителите вече имат достъп до повече информация, отколкото когато и да било преди, благодарение на изобретяването на World Wide Web и могат да открият точно това, което търсят, само с няколко щраквания на мишката. В резултат на това фирмите трябва да променят своите маркетингови методи, за да отговорят на изискванията на съвременните клиенти.
Защо да създадеш Персонален Уебсайт?
Изработка на Персонален Уебсайт
Използването на интернет безспорно е оказало значително влияние върху поведението на потребителите. Тази промяна в потребителското поведение е само един пример за това как клиентите са променили навиците си през цялото време в отговор на развитието на новите технологии. Много е вероятно поведението на потребителите да продължи да се променя и напредва в тандем с развитието на новите технологии.
Жълтите страници са почти напълно остарели в днешното общество в резултат на стремителното нарастване на използването на интернет като инструмент за намиране на компании и бизнеси. През 2017 г. 97% от потребителите, които са търсили местна компания близо до тях, са търсили такава онлайн. Следователно, ако искате да разширите компанията си, като я поставите пред подходящата аудитория, трябва да бъдете открити онлайн, което предполага, че трябва да имате уебсайт. Това е предпоставка за това.
Уебсайтът е абсолютно задължителен, ако искате да видите увеличение на продажбите си. Може да се обобщи така. Онлайн търсенията на компании, подобни на вашата, се извършват от потенциални клиенти. Ако не могат да ви открият, ще преминат към следващия най-добър вариант. Имате способността да дадете най-доброто от себе си и да демонстрирате на бъдещите клиенти кои сте. Това е инструмент, който не може да бъде пренебрегнат от никоя компания, която се стреми да постигне успех. Ако все още се питате „Защо имам нужда от уебсайт?“ отговорът е очевиден: защото е необходимо за разширяване на обхвата и клиентската база на вашата компания.
Въпреки това въпросът “защо имам нужда от уебсайт?” все още се задава много пъти. Тази страница ще обсъди десетте основни причини, поради които вашата компания през 2023г. абсолютно трябва да има уебсайт, независимо от сектора, в който работите.
Без повече шум, нека поговорим колко важно е да имаш уебсайт!
Вашите клиенти го очакват
Клиентите, които са умели с технологиите, очакват, че вашата компания ще има уебсайт, където могат да получат допълнителна информация за нея. Що се отнася до вас, уебсайтът ви има потенциала да ви помогне да генерирате приходи, да увеличите стойността на вашата марка, да популяризирате добра воля пред клиенти и целеви аудитории и да доставяте мощни маркетингови послания. Да имаш сайт не е същото като просто присъствие в интернет, можете да го превърнете в ценен инструмент за вашата компания, ако отделите време, за да го създадете правилно. Това е като да имаш магазин. Хората просто предполагат, че ще имате такъв. Клиентите ще останат с впечатлението, че или сте твърде малък за тях, или че не сте достатъчно технологично усъвършенстван, за да сте в крак с времето. Те дори могат да се чудят дали казвате истината за това кой сте. Създаването на уебсайт изисква повече от просто нанасяне на някакъв текст на страница и обявяване за готово. По-скоро е съществен компонент от цялостния ви план за брандиране и маркетинг, трябва да има добър дизайн и да е лесен за използване, с ясни призиви за действие. Той трябва да се актуализира редовно с новонаписана информация. В допълнение към това, трябва да бъде оптимизиран за търсачките, за да могат бъдещите купувачи наистина да го намерят. Казано по друг начин, има много труд. Добрата новина е, че има хора, които могат да постигнат всичко това вместо вас, така че не се тревожете за това. Ние от Digital Plus сме точния избор, просто се свържете с нас!
Втората причина е, че осигурява социално доказателство
Хората няма да могат да потвърдят, че управлявате законна компания, ако нямате уебсайт. Как ще разберат, че не сте просто някакъв случаен индивид, работещ от мазето на къщата на майка си? Когато става въпрос за предоставяне на социално доказателство и установяване на вашата легитимност като компания, наличието на сайт е наистина необходимо. Той демонстрира на бъдещите клиенти, че приемате това, което правите сериозно и че имате нещо уникално, което да им предложите в резултат на вашите усилия. Хората започнаха да очакват, че компаниите ще имат уебсайтове, където могат да получат допълнителна информация за вас, да проучат отзиви, оставени от предишни клиенти, и да придобият някои социални доказателства, че въпросната компания е легитимна. Ако нямате сайт, вие казвате на бъдещите клиенти, че не си заслужавате усилията или парите, които биха били необходими за извършване на бизнес с вас. По-голямата част от решението на клиента се определя от това, което чуват от други хора за вашата компания. Хората очакват, че ще могат да получат допълнителна информация за вашия бизнес, като посетят уебсайта ви. Това е вярно, дори ако вашата компания има перфектен рейтинг в платформире за клиентски оценки. Тъй като потенциалните клиенти вече ви търсят онлайн, поставянето на клиентски препоръки на сайта ви е фантастичен начин да удивите бъдещите клиенти и да дадете социално доказателство.
Въпреки че е трудно да контролирате какво казват другите хора за вас, все пак можете да повлияете на начина, по който хората виждат вашата марка, като създадете свой собствен разказ и го публикувате в интернет. Когато става въпрос за подпомагане на компаниите да разпространяват тяхното послание, визия и цел, уебсайтът е метод, който е много по-ефективен от печатната реклама или брошурите, изпратени по пощата. Гарантирането, че информацията в него е правилна и актуална, е най-ефективната техника за упражняване на контрол върху нея. Поддържайте актуалността и приложимостта на вашия материал и се уверете, че цялата ви информация за контакт е възможно най-актуална. Ако потребителите посетят вашия сайт и не могат да намерят това, което търсят, те скоро ще отидат при конкурент. Следователно трябва да се уверите, че информацията, показана на вашия уебсайт, е винаги възможно най-точна и актуална. Всеки ден има около 66 000 търсения в Google всяка секунда, което прави общия брой ежедневни търсения в Google над 5,6 милиарда. Представете си, че при толкова голям брой търсения може да има някой онлайн точно в тази секунда, който търси същата услуга, която предоставяте, именно тогава е нужно да изпъкнете от конкуренцията с добре направен уебсайт, предлагащ чудесно потребителско изживяване и е лесен за навигация. Именно тогава, със сигурност ще се отличите от конкурентите!
Ако управлявате компания, увеличаването на възвръщаемостта на инвестициите (ROI) вероятно е едно от най-важните неща в списъка ви с цели. И ако вече имате уебсайт, имате късмет: има много неща, които можете да направите, за да сте сигурни, че именно той ще работи възможно най-усърдно, за да донесе възможно най-голяма възвръщаемост на инвестицията. Само няколко от тях са както следва: ✓Първо и най-важно, трябва да проверите дали вашият уебсайт е създаден с мисълта за вашия идеален клиент. ✓Инвестирането в оптимизация за търсачки (известно също като SEO) е втората стъпка, за да изведете сайта си на върха на страниците с резултати от търсачките (SERP). Хората ще го посещават по-често, ако видят, че се класира по-високо в резултатите от търсенето. Когато посетителите пристигнат на вашия уебсайт, имате по-голяма възможност да ги превърнете в плащащи потребители или клиенти. ✓Уверете се, че има завладяващи призиви за действие. В най-основната си форма призивът за действие (или CTA) е инструкция, която обяснява на посетителите на уебсайта какво бихте искали да направят след това. Включете призив, като например „Щракнете тук, за да се абонирате“, ако една от целите ви е да накарате хората да се запишат за вашия бюлетин, например. Уверете се, че вашите призиви за действие са лесни за разбиране и че са ясно показани на сайта ви, така че посетителите да не могат да ги пропуснат. ✓Можете да помогнете да се гарантира, че вашият уебсайт дава възможно най-високата възвръщаемост на инвестициите (ROI) на вашата компания, като следвате тези указания. Създаването на уебсайт с CMS като WordPress не струва много пари, но ви дава по-добра възвръщаемост на вашата инвестиция от повечето други опции. Със сайт, който е оптимизиран за търсачки, можете да се изправите пред хиляди потенциални клиенти, без да изхарчите твърде много финанси. Когато искате да популяризирате вашите стоки или услуги пред по-голям брой потенциални клиенти, това може да ви помогне много. Независимо от сектора, в който работите, съдържанието на уебсайта оказва влияние както върху избора за покупка, така и върху бизнес транзакциите, които се извършват.
Навремето една корпорация, която искаше да установи доверието си, или купуваше телевизионна реклама, или издигаше билборд. Въпреки това, в днешния свят потребителите са много по-склонни да направят проучване на организация по интернет, преди да направят покупка. Един сайт функционира като електронна версия на визитна картичка за организация. Когато обмислят да правят бизнес с вас, бъдещите клиенти ще го погледнат веднага, тъй като това е едно от първите неща, които виждат. Поради това е много важно да гарантирате, че съдържанието му е написано по професионален начин и допринася за репутацията на вашата фирма. Въпреки това, самото притежаване на сайт не е достатъчно, той трябва да бъде с високо качество както по дизайн, така и по съдържание. Когато посетителите попаднат на уебсайт, който е с лош дизайн или не е актуализиран от години, те могат да си помислят, че организацията е непрофесионална или не е в крак с модерните времена. От друга страна, ако е оптимизиран и актуален, създава впечатлението, че организацията е в крак с последните тенденции и практики. Корпоративният уебсайт на една фирма трябва да бъде зареден с информация за стоките или услугите, предлагани от нея, както и отзиви и препоръки от предишни клиенти. Това улеснява бъдещите купувачи да имат вяра, че купуват от уважаван източник. Ако искате хората да повярват във вашия бизнес, трябва да се уверите, че сайтът ви предава вашата отдаденост към предоставянето на висококачествени продукти и услуги. Важно е да имате уебсайт, тъй като повече от половината потребители на смартфони научават за нов бизнес или продукт, когато търсят на своите устройства, а ако нямате такъв, репутацията ви може да пострада. Проучване установи, че 75 процента от хората, които използват интернет, са готови да оценят легитимността на дадена фирма въз основа на външния вид на нейния сайт. Хората са по-склонни да правят бизнес с фирма, в която имат известно ниво на доверие, а уебсайтът е първият етап в процеса на установяване на това ниво на доверие.
Аргументите са безплоден страничен продукт от твърде много диалози, които се случват твърде често. Ако обаче имате уебсайт, можете да избягвате тези опасности, като участвате в диалози, които са по-полезни, в крайна сметка той не е нищо повече от средство, чрез което можете да съобщите вашите мисли и идеи на останалия свят. На практика ще бъдете принудени да водите по-продуктивни разговори със себе си, ако отделите време за разработване на добре обмислен сайт. Това отнема време и усилия и се дължи на факта, че сте принудени да обяснявате идеите си по начин, който е едновременно ясен и кратък. Наличието на уебсайт ви дава възможност да имате по-ползотворен обмен с клиенти, потребители и други служители на вашия бизнес. Той обединява цялата ви информация на едно удобно място за вас. Вече не е необходимо да разчитате на файлове и имейли, които са разпределени на много места. В допълнение към това наличието му ви позволява по-лесно да споделяте информация с други. Статии, бели документи и други материали, които могат да бъдат достъпни от всеки с интернет връзка, могат да бъдат публикувани от вас и други потребители. Поради това сега е много по-лесно да се водят ползотворни диалози по трудни теми. Като цяло, поддържането на онлайн присъствие чрез използването на уебсайт е необходимо за ползотворна комуникация. Ще изглеждате по-професионални в резултат на лесен достъп до споделени документи, централизирано хранилище за информация и рационализиран процес на споделяне. Инвестирайте в сайта си сега, за да можете да започнете да водите по-смислени дискусии утре. Той също има предимството да предоставя запис на вашите идеи и мисли, които са достъпен завинаги. Следователно, ако се интересувате от участие в по-смислен обмен, трябва да помислите за стартиране на уебсайт точно сега. Именно той е мястото, където можете да дадете отговори на всички фундаментални запитвания, които бъдещите клиенти биха могли да имат относно вашата компания и марка. Това се отнася за маркетингови организации, които се фокусират върху B2B взаимодействия. Когато хората посетят на вашия сайт, те търсят отговори на основни въпроси като какво правите, какви стоки или решения предоставяте, къде се намирате, как да се свържат с вас и т.н. Когато достигнат тази точка на задоволство, те вземат решение дали да продължат или не по въпроса. Не забравяйте, че в днешно време клиентите искат незабавно удовлетворение от информацията, която предоставяте, така че се опитайте да я направите възможно най-ясна и кратка.
Осъзнахте ли, че наличието на уебсайт ви дава равни възможности да се конкурирате с гигантите в индустрията? Когато той е оптимизиран, има потенциала да се класира по-добре и може да се появи на подходящото място в подходящия момент. Не само ви предоставя място за продажба на стоките или услугите, които предоставяте, но също така ви дава възможност да общувате с повече хора. И вероятно най-важното е, че ви помага да се конкурирате с други гиганти в индустрията, дори ако те имат значително повече ресурси от вас. Това със сигурност е най-важната полза. В днешната силно конкурентна среда наличието на сайт може да помогне на малките компании да оцелеят, като им създаде равни условия. Когато се стигне до това, всичко се върти около рейтинга ви в търсачките. Как се класира в Google? В началото на първата страница ли сте? Ако вашият сайт има висок рейтинг, ще имате предимство пред по-утвърдените конкуренти. Наддаването за подходящите ключови думи може да повиши количеството трафик и да окаже влияние върху пътя, който поемат клиентите ви, който често започва с проучване, препоръки и рецензии. Една от различните стратегии, които можете да използвате, за да се изправите срещу Голиатите във вашия сектор, е да гарантирате, че имате видно място на страницата с резултати от търсенето. Поради това, ако не доминирате в Интернет, вие предлагате на потребителите си причина да купуват от вашите конкуренти вместо от вас.
Помислете отново, ако смятате, че просто наличието на страница в социална медийна платформа е достатъчно, за да привлечете нови клиенти. Просто да имате страница във Facebook не е достатъчно в днешно време, когато всяка друга компания също има страница във Facebook. Според статистиката на Facebook потребителите са прекарали около 50 милиона часа по-малко в платформата през 2018 г. в сравнение с предходната година. Наличието на уебсайт е по-важно от всякога, тъй като обхватът на платформите за социални медии продължава да намалява. Именно сайтът е отличен инструмент за упражняване на контрол върху собствените материали и гарантиране, че целевата аудитория винаги може да ги намери. Освен това е много по-надежден, за разлика от платформите за социални мрежи, които идват и си отиват, но уебсайтът ви винаги ще бъде там, стига да го поддържате. Освен това ви позволява да наблюдавате статистически данни и предоставя представа за посетителите му, както и за хората, които се ангажират с публикувания от вас материал. В допълнение, дизайнът става все по-удобен за потребителя, което прави по-лесно от всякога създаването на зашеметяващ уебсайт, който точно изразява идентичността на вашата компания. Сайтът е най-добрият вариант, ако искате да упражнявате по-голям контрол върху външния си вид в интернет. В резултат на това нарастващ брой фирми изоставят своята изключителна зависимост от мрежите на социалните медии в полза на разработването на свои собствени уебсайтове. Въпреки че мрежите на социалните медии имат способността да разрастват бизнеса, поставянето на всичките ви яйца в една кошница може да бъде огромна грешка, която може да ви струва разходи през идните години.
Удължете времето, което прекарвате в работа
По-голямата част от нас не са сутрешни хора, нека си признаем. Алармата се включва, натискаме дрямката няколко пъти и преди да се усетим, сме проспали и трябва да бързаме, за да се подготвим за работа, защото сме изостанали от графика. Такива сме си и идеята, че трябва да започнем деня си по-рано, отколкото е необходимо, е просто неразбираема за нас. Но какво, ако нямаше нужда да започваме деня си в толкова ранен час? Какво ще стане, ако можем сами да избираме работното си време и да не се изисква да се явяваме на работа в девет часа сутринта? Тази ситуация сега е възможност за голям брой хора благодарение на интернет. Ако имате уебсайт, можете да общувате с хора по целия свят, когато пожелаете, седем дни в седмицата. Независимо дали продавате физически стоки или услуги, той ще продължи да генерира приходи за вас, дори когато не го наблюдавате активно. Най-добрата част е, че трябва да го настроите само веднъж и след това можете да седнете и да го оставите да работи сам. Няма да се притеснявате за допълнителни часове или да стоите будни до късно, за да свършите нещата. Вашите материали ще са достъпни за потребителите по всяко време на деня и нощта, според техните графици и предпочитания. Достъпността по всяко време помага при маркетинга и значително подобрява продажбите, а това е нещо, което е особено важно за бизнеса с електронна търговия. Това също е стъпка към доброто обслужване на клиентите и развитието на взаимоотношенията, особено ако имате чатботове, работещи с изкуствен интелект, активирани на уебсайта ви, които могат да се справят с основните притеснения на вашите потребители, когато имат най-голяма нужда. Това е така, защото това е стъпка към ефективното обслужване на клиентите.
Имате пълен контрол върху позиционирането на вашата компания и начина, по който тя се представя пред обществото. Уеб сайт може да се използва не само за предоставяне на задълбочена информация за продуктите и услугите, които предоставяте, но може да се използва и за създаване на потенциални клиенти и продажби. Бизнесите са в състояние да убедят посетителите да се свържат с тях или да направят покупка, като добавят видими призиви за действие на своите сайтове. Освен това можете да използвате сайта си, за да повишите знанията на хората за вашата марка и да подобрите надеждността си. Бизнесът има способността да демонстрира на бъдещите клиенти, че е надежден, като публикува оценки на клиенти, казуси и препоръки. Един уебсайт има потенциала да се превърне в безценен елемент във всяка маркетингова кампания, ако се използва правилно. Вие сте в състояние да предоставите на посетителите му общ преглед на продуктите и услугите, които предоставяте, без да ги затрупвате с прекомерно количество информация наведнъж. Не е необходимо клиентите да идват физически на вашето местоположение, за да направят директни покупки на вашите стоки или услуги, когато използват уебсайт, тъй като той служи като удобна платформа за такива транзакции. В резултат на това, той може да бъде много полезен инструмент за маркетинг и продажба на продуктите и услугите, които предоставяте. В допълнение към това можете да предоставите продуктите си под формата на списък с функции и кратък видео урок или PDF инструкции за изтегляне, които потребителите да следват. Можете също така да покажете вашите постижения, препоръки и всички функции, които могат да помогнат за облекчаване на болезнените точки, които посетителите ви изпитват. Това води до увеличаване на типичното време, което вашите потребители прекарват на сайта, което може да играе роля при избора им да се свържат с вас.
Заключение
От съществено значение за растежа на вашата компания, растежа на продажбите и крайния резултат е да имате уебсайт, който е проектиран от професионалисти и който отличава вашата марка от тези на вашите конкуренти. Ще имате възможност да споделите разказа на вашият бранд с хората, които е най-вероятно да се интересуват да го чуят. В допълнение, създаването на основен уебсайт не струва много, но има потенциала да генерира огромна възвръщаемост с течение на времето.
Ето защо, вместо да питате защо е необходим сайт за вашата компания, трябва да попитате защо не! Свържете се с нас сега!
Ценови Листи
Планове за Изработка на Персонален Уебсайт
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Дизайн и изработка на уеб сайт от една страница
- Прост и лесен за използване интерфейс
- Респонсив мобилен дизайн
- Базова on-page оптимизация
- Ограничени възможности за персонализиране
- Бързо време за изпълнение
- Правни страници
- GDPR съвместимост
План Про
План Про
- Дизайн и разработка на многостраничен уеб сайт
- Персонализиран дизайн и опции за оформление
- Респонсив мобилен дизайн
- On-page оптимизация и създаване на съдържание
- Базова Off-page оптимизация
- Съобразен с индивидуалните нужди и изисквания
- Статистика на посещенията
- Съобщение за бисквитки
- Правни страници
- GDPR съвместимост
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Изграждане на Сайт + Facebook Реклама
Нашият пакет за изграждане на уебсайтове и реклами във Facebook предлага цялостно решение за фирми, които искат да установят силно онлайн присъствие. Нашият екип от експерти ще проектира и изгради професионален уебсайт, като същевременно ще създаде и управлява ефективни рекламни кампании във Facebook за привличане на трафик и увеличаване на реализациите.