Изработка на чуждоезичен сайт
По-важно от всякога е вашият уебсайт да има способността да привлича потенциални клиенти в тази дигитална ера, в която живеем днес. Тъй като все по-голям брой клиенти извършват първоначалния си контакт с вашата компания чрез уебсайта ви, правилното осъществяване на този аспект от вашата работа е от съществено значение не само за достигането до продажба, но и за култивиране на дългосрочни отношения с вашата клиентела и постигане на високо ниво на клиентска лоялност.
Що се отнася до нашите уебсайтове, дизайнът, който е не само привлекателен за окото, но и лесен за навигация, разбира се, трябва да ви бъде приоритет, независимо от това, не трябва да се фокусирате единствено върху него, тъй като персонализирането играе все по-важна роля в подобряването на цялостното потребителско изживяване, което една компания предоставя на своите клиенти.
Предимствата на един Чуждоезичен Сайт:
Когато говорим за персонализиране, може да мислим за персонализирани препоръки на продукти, насочена реклама и други неща в тази насока, но персонализирането обхваща много повече аспекти.
Езикът, от друга страна, е фактор, който трябва да се вземе предвид, когато мислим за персонализация, въпреки факта, че често се пренебрегва, в съвременния свят е от съществено значение вашият уебсайт и информацията в него да бъдат достъпни на разбираем за посетителите език. Това е особено вярно, като се вземе предвид фактът, че 88 процента от потребителите е малко вероятно да се върнат на вашия сайт след негативно преживяване там.
Вашият сайт трябва да се движи със същата скорост като глобализацията и електронната търговия, която пресича границите, за да се конкурира ефективно. Вашата компания има потенциала да се трансформира чрез уебсайт, който поддържа няколко езика, и наличието на такъв сайт ще стане по-жизнено важно от конкурентна гледна точка.
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Чуждоезичен Сайт.
Изработка на Чуждоезичен Сайт
Нека разгледаме по-задълбочено конкретните начини, по които уебсайт, който поддържа много езици, може да помогне на вашата компания:
Достигане до по-широка демографска група
Като начало, наличието на уебсайт, който е достъпен на много езици, ще ви позволи да разширите аудиторията си и да увеличите броя на хората, с които общувате. Поради факта, че само 25% от хората, които използват интернет, са говорещи английски, крайно време е да започнем да се грижим за останалите 75% от интернет потребителите и да бъдем внимателни към изискванията, които имат. Като предоставите вашето бизнес предложение на няколко езика, вие ще можете да привлечете нови типове потребители, които преди това не са били във вашата сфера на влияние, това от своя страна ще ви помогне да увеличите както продажбите, така и приходите си. Важно е да имате в предвид, че в много държави се говори на по няколко езика, например испанският е вторият най-говорим език в Съединените американски щати, следователно приемането на двуезична стратегия е разумно решение както в национален, така и в международен мащаб.
Международно проучването от 2021-ва година, установи, че 72,1% от клиентите прекарват повечето или цялото си време в уебсайтове, които са написани на техния роден език. Когато клиент от друга държава посети вашия уебсайт, възможността да чете съдържание на собствения си език намалява вероятността той да напусне страницата, вашият процент на реализация ще се увеличи в резултат на това, че потребителите се чувстват по-уверени, че разбират напълно всички стъпки в процеса на покупка.
Докато навлизаме в икономически по-несигурни времена, за компаниите е по-важно от всякога да се отделят от конкурентите си, за да получат предимство пред тях. Тъй като се очаква последиците от настоящата епидемия да доведат до рецесия в световен мащаб и широк спад в разходите, компаниите трябва да бъдат изобретателни, за да гарантират, че ще преминат през трудното време, което им предстои. Като се придвижваме към среда за търговия на дребно, която е по-фокусирана върху електронната търговия, наличието на уебсайт, който поддържа много езици, може да ви помогне да постигнете тази цел и да подобрите своите трансгранични продажби за електронна търговия, което може да бъде от решаващо значение в бъдеще.
За тези, които може да са нови в оптимизацията за търсачки (SEO), способността на фирмата да се класира високо на страниците с резултати на търсачките е много важна за онлайн представянето на компанията (SERP). Колкото по-високо се класират страниците на вашия уебсайт в търсачките, толкова по-голяма е вероятността клиентите да ги забележат, като това от своя страна оказва влияние върху вашите крайни продажби и приходи. Важното е да преведете съдържанието на уебсайта си и също така да го индексирате на страниците с резултати от търсачките, което показва, че всичко е оптимизирано за търсачките на международно ниво - това включва превод на цялото съдържание на вашия уебсайт, включително метаданните, в допълнение към това, той изисква използването на единствени по рода си URL адреси, които включват специфични за езика поддомейни или поддиректории. Когато всичко това приключи, вашият уебсайт ще бъде организиран по начин, който улеснява ботовете на търсачките да го сканират, което ще доведе до по-добра позиция за вашия уебсайт на страниците, които включват резултатите от търсенето.
Уебсайт, който е достъпен на повече от един език, е от съществено значение за стратегията, фокусирана върху клиента, тъй като нивото на персонализиране, което една компания е в състояние да предостави на своите клиенти, става все по-важен аспект за привличане на клиенти и продажби. Ако сте в състояние да предоставите подходящата информация на езика, който говорят посетителите на вашия уебсайт, те естествено ще се почувстват забелязани и благодарни, особено ако това не е стандартът сред фирмите, които са в пряка конкуренция с вас. Повишената лоялност и благодарност, които проявяват в резултат на чувството, че са добре дошли и оценени, в крайна сметка ще доведе до подобрен финансов успех.
В съвременния период, в който живеем, уебсайтът на даден бизнес доста често е основният фокус на маркетинговия план на фирмата. Вашият уебсайт наистина е доста ефективно средство за популяризиране на вашата оферта, както по отношение на цената, така и на обхвата, който предоставя. Според маркетинговия консултантски бизнес, разходите за извършване на маркетинг чрез съдържание на вашия уебсайт са с 62% по-ниски от разходите за провеждане на други конвенционални форми на маркетинг, но броят на генерираните потенциални клиенти е почти три пъти по-висок.
В днешно време компаниите трябва да удивят клиентите си по какъвто и да е начин, това е доказателство, че управлявате глобален бизнес, което предполага известна степен на сложност, изтънченост и детайлност – всички тези неща се отразяват силно в очите на клиента, който ще асоциира вашия бизнес с качество и професионализъм. Ако вашият уебсайт е достъпен на няколко езика, това също е доказателство, че управлявате глобален бизнес.
Заключение
Глобализираният характер на днешната търговска сцена се характеризира с продължаващото влияние на трансграничната електронна търговия, която променя както навиците за харчене на потребителите, така и начините, по които компаниите реагират на произтичащите от това промени в поведението на потребителите.
Да имате уебсайт, който поддържа много езици, е предизвикателство, но вече не е толкова трудно, колкото беше преди, а и с правилният професионален екип, каквито сме ние от Digital Plus, това начинание ще се изпълни безпроблемно. Със сигурност няма да съжалявате, ако решите да изведете компанията си на следващото ниво, като направите нейните предложения достъпни на няколко езика.
Ценови Листи
Планове за Изработка на Чуждоезичен Сайт
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Изграждане на Сайт + Facebook Реклама
Нашият пакет за изграждане на уебсайтове и реклами във Facebook предлага цялостно решение за фирми, които искат да установят силно онлайн присъствие. Нашият екип от експерти ще проектира и изгради професионален уебсайт, като същевременно ще създаде и управлява ефективни рекламни кампании във Facebook за привличане на трафик и увеличаване на реализациите.