Изготвяне на стратегия за нов продукт
Проучване, проведено от водеща световна агенция за маркетингови проучвания, констатира, че 95 процента от 30 000 нови потребителски артикула, които се въвеждат всяка година, са неуспешни. Това е до голяма степен норма за много хора, които управляват малки компании и се стремят да въвеждат продукт след продукт в своите предприятия. Човек трябва да има практически познания за това как да проектира, стартира и популяризира ефективно продукт, за да спечели войната. Да знаете как да изградите успешен план за стартиране на продукт е само половината от битката.
Защо да изготвиш стратегия за нов продукт?
Стратегия за нов продукт на пазара
За да подобрят шансовете си за успех, магазините за електронна търговия трябва внимателно да оценят следните стъпки от процеса на стартиране на продукта, с които междудругото ние от Digitalplus можем да помогнем:
Задоволяване на нуждите на потребителите
Интелигентната стратегия за пускане на продукт винаги трябва да поставя изискванията на клиентите на първо място и да се стреми да изпълни тези изисквания по възможно най-добрия начин. Провеждане на пазарно проучване и предоставяне на решение на въпроса "защо някой би купил вашия продукт?" е ефективна техника за постигане на тази цел. Обмислете начините, по които покупката на вашия продукт може да улесни живота на някого, да изпълни отдавнашно желание или да повиши цялостното качество на съществуването му. Всички тези фактори влияят върху решението на човек да закупи даден артикул. Колко мислите, че вашият продукт струва на вашите клиенти? Не „стойност“ в смисъл на парична стойност, а по-скоро от гледна точка на това как допринася за стойността на техния стандарт на живот като цяло. Първата стъпка в разработването на маркетингов план е да имате разбиране за причините, поради които хората купуват вашите стоки.
Важно е да знаете какво отличава вашата фирма и нейния продукт от други марки или продукти, които са в сравнима категория и да имате отговор на въпроса защо клиентите трябва да изберат вашия продукт вместо нещо подобно от конкурент. Идентифицирайте отличителните предимства на вашата компания. Нужно е да знаете как да привлечете вниманието на вашата целева аудитория, така че тя да има вяра, че ползите, които вашият продукт предлага, ще бъдат посрещнати от вашият бранд, а не от този на конкурентите.
Наемането на бета тестери или раздаване на безплатни мостри, за да изпробват вашия продукт, така че потребителите да могат да дадат информация как може да бъде подобрен, ако е необходимо, може да ви помогне да избегнете опасността от инвестиране в продукт, който е с недостатъци, преди да бъде пуснат за обществеността. Поради това вашата компания ще може да избегне получаването на неблагоприятни оценки от клиенти, което може да навреди на репутацията ви в индустрията.
След като сте започнали да тествате вашия продукт и сте получили информация от тестери, приятели, членове на семейството, колеги или някой друг, който може да помогне за изглаждане на пречупванията, жизненоважно е да промените по подходящ начин. Правенето на някои много малки корекции тук и там може да окаже значително влияние върху цялостното качество на резултата. Има възможност някои от вашите приятели да попитат за функция, която никога не сте мислили да включите, или те могат да посочат, че има нещо, което не функционира съвсем правилно и може да бъде премахнато. В крайна сметка, вашият продукт трябва да бъде нещо, от което купувачите не само се нуждаят, но и желаят.
Усилията, които вашият маркетингов екип полага за разработване на успешна стратегия за стартиране на продукт, са право пропорционални на качеството на плана. Ако се стремите да развиете очакване сред вашата аудитория чрез маркетинг на продукта, преди да бъде пуснат на пазара, осведомеността ще бъде по-широко разпространена, което ще помогне за увеличаване на продажбите на нов продукт.
От съществено значение е собствениците на компании да извършват инвентаризация на продуктите, за да гарантират, че разполагат с достатъчно доставки, за да изпълнят поръчките на клиентите. Най-ефективният метод за това е да се създаде верига за доставки, която е лесна за контрол. Поддържайте тесни работни отношения с вашите доставчици и ги попитайте за максималния брой единици, които те могат да осигурят наведнъж. Следващата стъпка е да работите заедно, за да разберете как да разширите производството в случай, че дебютът на вашия продукт доведе до повече търсене, отколкото предлагане.
Подгответе се за коментари и оценки от купувачи сега, когато продуктът е на пазара. Няма значение колко умело сте пуснали продукта си на света, като използвате всеобхватна стратегия за лансиране на продукта, ако вашият бизнес обещава прекалено много и не изпълнява, общественото мнение за вашата марка може да е опустошително.
Заключение
Цялостното представяне на нов продукт е нож с две остриета, ако не сте достатъчно добре запознати с процеси по подготовката за осъществяване му. За щастие, ние от Digitalplus можем да се похвалим с доказано богат опит в това направление и сме винаги насреща, за да асистираме!
Ценови Листи
Планове за изготвяне на стратегия за нов продукт
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Изготвяне на стратегия за 1 продукт
- Задълбочено пазарно проучване и анализ
- Конкурентен анализ и идентифициране на пазарни възможности
- Идентифициране на целевата аудитория и нейните нужди
- Разработване на продуктово позициониране и предлагане на стойност
- Създаване на продуктова пътна карта и план за стартиране
- Възможност за пазарно тестване и валидиране на продукта
- Възможност за поддръжка на внедряване и изпълнение
План Про
План Про
- Изготвяне на стратегия за 3 продуктa
- Задълбочено пазарно проучване и анализ
- Конкурентен анализ и идентифициране на пазарни възможности
- Идентифициране на целевата аудитория и нейните нужди
- Разработване на продуктово позициониране и предлагане на стойност
- Създаване на продуктова пътна карта и план за стартиране
- Възможност за пазарно тестване и валидиране на продукта
- Възможност за поддръжка на внедряване и изпълнение
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Цялостен Анализ на Вашето Уеб Присъствие
Изчерпателният анализ на вашето уеб присъствие ви помага да се възползвате максимално от него. Нашите опитни професионалисти се грижат да анализират всеки аспект на вашия уебсайт, от съдържанието и дизайна до потребителското изживяване, за да идентифицират областите за подобрение. С нашите услуги за цялостен анализ можете да сте сигурни, че уебсайтът ви е оптимизиран за успех и че се възползвате максимално от вашето онлайн присъствие.