Google Ads реклама
Ако сте рекламодател, който иска да започне да се възползва от огромния брой търсения, които се извършват в Google всеки ден, и бързо да спечели вниманието, от което се нуждае, за да увеличи печалбата си, няма по-добър начин от това да започнете да използвате услугите на Google Ads.
Какво всъщност е Google Ads?
Google Ads е платформата на Google за онлайн реклама. позволяваща на потребителите да създават онлайн реклами, които могат да бъдат насочени към аудитории, интересуващи се от стоките и услугите, които рекламодателят предоставя. Платформата Google Ads използва рекламиране с плащане на клик (PPC), което означава, че от вас се изисква да извършвате плащане всеки път, когато потребител кликне върху вашата реклама.
Защо да създадеш Google Ads Реклама?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Видео Реклама.
Google Ads Реклама
Съществуват обаче множество различни рекламни медии и тактики. Не винаги е лесно да разберете кои от тях ще работят най-добре за вашият бизнес. Инфлуенсърите и търговците винаги ви насърчават да инвестирате в това или онова, но рядко обясняват истински обосновката зад своите препоръки.
Нека ви информираме за няколко от значителните предимства, които платформата може да ви предостави:
Огромният обхват на присъствието на Google
В днешния свят, когато хората имат въпрос, за който се нуждаят от решение, първото място, което често посещават, е Google. Търсачката обработва невероятните два трилиона или повече подобни заявки всяка година. Това са повече от 5 милиарда търсения, извършвани всеки ден. Хората, които търсят отговори на проблеми, които вашата компания може да им помогне да разрешат, са включени в тази група, а ако можете да им помогнете да намерят решението, дори и чрез реклама, те са по-склонни да ви изберат пред конкуренцията ви.
Всяка компания и всеки потенциален клиент, независимо къде се намира в процеса на закупуване, може да намери нещо полезно и подходящо от Google. Наддаването за широки ключови думи за търсене като „изграждане на уебсайт“ ще покаже вашата реклама на потенциални клиенти в ранните етапи на процеса на проучване на продукта и ще ви позволи да запълните горната част на вашата продажбена фуния. Можете да събирате тяхната информация, като използвате целева страница и след това можете да започнете да им предоставяте материали, които са образователни и показват, че сте експерт в своята област. В случай, че не извършват конверсия, можете да използвате софтуер за пренасочване, за да ги върнете на вашия сайт, докато не го направят. Наддаването за ключови думи за търсене с дълга опашка като „изграждане на онлайн магазин на WordPress“ е една по-ефективна стратегия за разширяване на потребителската ви база. Това често са по-достъпни опции и са стойностни инвестиции, тъй като привличат вниманието на тези, които търсят точно това, което вие предлагате. Хората, които търсят с дълги и специализирани комбинации от ключови думи, често имат по-дефинирана цел, а именнот тя е това, което прави хората, чието внимание привличате с реклами, толкова ценни.
Целта на хората, които виждат вашите реклами в Google, е основният фактор, който ги отличава от тези, виждащи рекламите ви из други платформи. Хората не се интересуват от намирането на отговори на проблемите, които са част от живота им ежедневно. Те търсят опции за семейни излети или ваканции, както и от къде да си намерят части за колата, например. Ако рекламирате в мрежата за търсене, няма да притеснявате хора, които изрично заявяват, че не искат да бъдат притеснявани от реклами. Насочвате се към хора, които активно търсят определен продукт или услуга, и вместо да наруши изживяването им при сърфиране в мрежата, вашата реклама всъщност помага на потребителите да намерят желаната от тях информация.
В миналото, за да изпълните рекламни кампании, които могат да достигнат до такъв обем от хора, колкото Google рекламите могат, трябваше да се заредите с търпение и да минете през множество документи, договори, намиране на персонал и какво ли още не. Започването и спирането на такива инициативи щеше да изисква значително време и пари, като и двете ще бъдат по-добре акумулирани, ако се използват другаде. От друга страна, в днешно време - закупуването на рекламно пространство е прост процес, който може да бъде извършен от един човек с подходящо ниво на обучение. Още по-важното е, че кампаниите могат да се стартират и прекратяват, да достигнат до подходящите лица на подходящата цена и да изпълняват всички тези задачи незабавно. GoogleAds рекламата е създадена с цел да ви спести време и ресурси, за да се съсредоточите върху други ваши дейности.
За определени компании цената на един клик може да достигне няколкостотин долара. Ключовите думи с дълга опашка, за конкретни ниши могат да струват и до хиляда долара на клик, въпреки това по-голямата част от ключовите думи не струват толкова много. Едно от предимствата на използването на реклами е възможността да налагате ограничения върху дневния си бюджет, максималните оферти и други аспекти на вашата рекламна кампания. По този начин ще можете да сте сигурни, че никога няма да похарчите повече пари, отколкото искате. Бюджетите на вашите кампании в Google Ads подлежат на пълното ви администриране по всяко време, като имате пълен контрол върху всичко, от възможно най-високата оферта за рекламата до дневния бюджет за кампанията като цяло. Освен това имате възможност да решите колко пари искате да харчите на месечна база и да промените бюджета според графиката на ефективността. Възможно е да постигнете желаните ефекти чрез увеличаване на сумата пари, изразходвани за реклама, докато тя функционира много добре. Когато една реклама не върви добре, е ефективно да се намали количеството пари, изразходвани за нея или да я прекратите незабавно, за да избегнете загуба на допълнителни средства.
Ако не сте в състояние да идентифицирате грешките си, няма да можете да съставите план как да направите подобрения. За щастие Google опростява всичко и го прави лесно за разбиране. Открийте фундаментална информация като кликвания, импресии, бюджет за ключови думи и т.н, може да интегрирате Google Analytics за още по-подробни данни. Той ви дава възможност да наблюдавате точно как посетителите действат на уебсайта ви, включително конкретните връзки, върху които са кликнали, страниците, от които са преминали към следващата, и времето, което са прекарали на всяка страница.
Повечето уебсайтове, които получават много трафик, все още разчитат в голяма степен на оптимизация за търсачки. Не само, че статиите и страниците, които се появяват на първа страница от резултатите от търсенето с Google, са добре написани и включват ключови думи, които са добре проучени, но също така идват от уебсайтове, които са изградили значителен брой препратки през цялото време на своето съществуване. Възможно е да минат години, преди да видите някой от собствените си сайтове на най-търсеното челно място за широка ключова фраза за търсене. Има определени компании, които никога няма да го видят. Въпреки това, ако започнете да работите с Google Ads, шансовете ви да надскочите всички органични резултати, които се появяват на страница с резултати от търсачката, се увеличават значително. Няма нужда да прекарвате безброй часове в изучаване на плътността на ключовите думи на вашата целева страница след щракване и няма нужда да извършвате безкрайно търсене на връзки, които ще осигурят на вашата страница малко по-високо класиране. На страница като тази, където органичните резултати не се показват дори под видимата на екрана част от страницата, трябва да започнете да пускате реклами, за да увеличите вероятността потребителите да ви забележат първи.
Когато хората чуят термина Google Ads реклама, първото нещо, което често им идва на ум, е практиката за увеличаване на трафика на уебсайта чрез поставяне на реклами с плащане на клик на страниците с резултати от търсачките. Google рекламите обаче са много по-гъвкави от това. Те могат също да бъдат отличен инструмент за увеличаване на разпознаваемостта на марката, което според изследванията е основната грижа на търговците, които постигат най-големи нива на успех. Изграждането на доверието на вашите посетители изисква няколко различни неща, като укрепване на името на марката, личността и репутацията ви, наред с други неща. Колкото по-често участвате в тези поведения, толкова по-силна ще расте вашата марка и толкова повече доверие ще спечелите от потенциални клиенти. Доверието в крайна сметка е това, което ще ви донесе продажби и отдадени потребители, които ще продължат да купуват от вас.
Получете по-голям брой реализации
Когато Google решава кои реклами да се показват на потенциалните клиенти, те вземат под внимание изживяването, което потребителите имат на целевите страници след кликване. Според страница за поддръжка на Google Advertising, изживяването на целевата страница след кликване е измерването, което Ads използва, за да определи колко ефективно вашият уебсайт предоставя на хората, които кликват върху вашите реклами, точно това, което търсят по начин, който е едновременно бърз и лесен . Вашият рекламен ранг и следователно вашата CPC и позиция в рекламния търг се влияят от качеството на изживяването, което предоставяте на вашата целева страница след кликване, което е URL адресът, до който потребителите стигат, след като кликнат върху рекламата ви. Ако вашите реклами имат връзка към уебсайтове, които предоставят ужасно потребителско изживяване, те може изобщо да не се показват или да се показват по-рядко.
Вашата рекламна възвръщаемост на инвестициите може да се увеличи от редица други фактори в допълнение към наличието на привлекателна целева страница след кликване, която е специално проектирана да задоволи Google. Екипът на Ads е разработил различни тактики за наддаване, за да ви помогне да постигнете определени маркетингови цели, като същевременно минимизира сумата пари, която се изчерпва от вашия бюджет. Ако увеличаването на трафика на уебсайта е вашата основна цел, Google ви предлага да използвате офериране за цена на клик (CPC). Google предлага да използвате офериране за CPM, което означава „цена на хиляда видими импресии“, ако се опитвате да развиете разпознаване на марката. Използвайки този подход, вие ще определите колко пари сте готови да похарчите, за да гарантирате, че 1000 души ще видят цялата ви реклама. Когато търговците се фокусират върху реализации като продажби или регистрации, Google им предлага да използват офериране за CPA. CPA означава цена на придобиване. По този начин, ако повишаването на информираността на потребителите за вашата марка е основната ви цел. Ще можете да показвате рекламите си на по-голям брой хора, отколкото бихте могли, ако Google се опита да достави рекламите ви само на онези хора, които имат най-голяма вероятност да кликнат върху тях или да осъществят реализация в резултат на виждането им. Ако искате да стигнете по-надолу във фунията на продажбите и да постигнете действие като кликване или реализация. Имате възможност да направите оферта за това и ако тя е успешна, Google ще намали броя на хората, които виждат вашата реклама, и вместо това ще я покаже на хора, които е по-вероятно да направят покупка.
Заключение
Опциите за рекламиране в Google Ads, могат да ви дадат достъп до кампании с различни размери, рекламни бюджети и цели, насочени към различни аудитории, огромното мнозинство от които са се обърнали към Google в някакъв момент от живота си, за да намерят решение на проблем. Голям плюс е, че можете да наблюдавате цената на посетител и цената на потенциален клиент в реално време.
С помощта на Google Ads, можете да започнете да изпреварвате конкурентите в органичните резултати на търсенето и да печелите повече посещения и реализации.
Ние от Digitalplus препоръчваме Google като един от най-добрите рекламни канали, понеже вашата реклама има потенциален шанс да бъде видяна от всички, търсещи решение на проблема, които вашият бранд предлага.
Ценови Листи
Планове за Създаване на Google Ads Реклама
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
План Старт
План Старт
- Сърч кампания
- До 1000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 1 рекламна група
- До 10 рекламни послания
- Създаване на аудитории
- Месечна оптимизация на послания и ключови думи
- Мониторинг на резултатите и месечен отчет
- Минимално 3-месечно обвързване
- Месечен отчет
План Про
План Про
- Динамична кампания
- До 2000 лв. месечен рекламен бюджет
- До 3 рекламни кампании в мрежата за търсене и в дисплейната мрежа
- До 9 рекламни групи
- До 100 рекламни послания
- Създаване на аудитории
- Ремаркетинг и динамичен ретаргетинг
- Месечна оптимизация на послания и ключови думи
- Мониторинг на резултатите и месечен отчет
- Месечен отчет
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Faceook + Google Реклама
Нашият Facebook и Google Ads пакет предлага мощно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез насочена реклама. Нашият екип ще създаде и управлява ефективни кампании както във Facebook, така и в Google, за да достигне до вашата идеална аудитория, да увеличи присъствието на марката и да генерира повече потенциални клиенти и реализации.