Брандиране и графичен дизайн








Помислете за марка, някоя марка, която харесвате. Какво веднага идва на ум? Може ли да е Apple? Може да е Google или Amazon. Може би дори Starbucks или Disney? Марките играят важна роля в живота на всеки един от нас, независимо от това кои и откъде сме. Силата на марката се простира отвъд способността да влияе върху решенията за покупка на потребителите, да генерира разговори в ежедневието ни и дори да обединява групи от хора, които имат еднакви интереси.

Защо Брандирането е Важно?

Брандиране
Какво имаме предвид, когато говорим за “марка”? Търговската марка е нещо, което отличава един продавач от друг. Това може да бъде под формата на дизайн, име, слоган или всяка друга отличителна черта, която се използва за идентифициране на определен продукт или услуга.
Ако смятате, че изграждането на репутация на марка е безсмислено или загуба на пари, тогава трябва да преразгледате позицията си. Няма ограничение за силата, която може да се извлече от наложената марка. Имайки това предвид, ние съставихме списък от десет причини, поради които смятаме, че брандирането е от съществено значение за всеки бизнес, опериращ на днешния пазар.

Разграничаване на вашата марка от тази на вашите конкуренти
Има милиони фирми по целия свят, поради което е неизбежно да има предприятия, които са едентични с вашата. Те могат да предоставят стоки или услуги, които са сравними с тези, които предоставяте, или може да навлизате на пазар, който вече е претъпкан с конкуренти. Битката срещу конкуренцията в световен или дори национален мащаб може да е трудна, но ако имате мощна марка на ваша страна, ще бъде много по-лесно да се откроите от тълпата. Марката ви осигурява предимство пред другите, както и елемент на уникалност, който те може би никога няма да имат. Представете си, че сте на пазара за нов чифт маратонки. Виждате чифт красиви маратонки Nike, които струват 100лв. последвани от чифт идентични маратонки без марка, които струват 20лв.. Някои купувачи, които са загрижени за финансовото си състояние, може да изберат да закупят по-евтиния чифт, докато други, които отдават по-голяма стойност на качеството или личния си стил, могат да изберат да дадат допълнителни пари за по-скъпия чифт. Всичко това се дължи на факта, че са запознати с Nike и смятат моделите на марката за модерни и качествени. Вашите бъдещи клиенти не са в състояние да създадат никакви връзки между вашата марка и вашия бизнес, докато не чуят за вашия бранд. И поради това клиентите виждат работата с вас като поемане на риск, който не може да се изплати в дългосрочен план.

Процесът, при който клиентът прави покупка, е сложен. Когато стойността на артикулите или услугите, които се търгуват, се увеличава, сложността на ситуацията се умножава. Брандирането може да бъде решаващият фактор при сделка, включваща една стотинка или десет хиляди лева, в зависимост от бюджета на клиента. Помислете например за партньорството между Adidas и Yeezy, което е името на марката на Kanye West за неговата линия облекло и обувки. Ще има опашки от хора, които искат да купят тези колаборации в деня, в който бъдат пуснати, независимо от цената, и те ще се разпродадат веднага след пускането им. Фактът, че компанията си сътрудничи с Yeezy, носи огромна допълнителна стойност. Ако комбинирате това с факта, че само определено количество от всеки артикул ще бъде продавано, това ще генерира още повече търсене, което от своя страна ще направи много по-лесна продажбата.

Представете си, че работите в корпорация като Disney или Google и няма значение дали сте ръководител на високо ниво или човекът, който почиства офиса. Служителите получават чувство на гордост от работата си и вярата, че наистина правят света различен, когато компанията им има силна марка. Бихте могли да присъствате на събирания в гимназията и да кажете на старите си приятели: „Да, работя в Pixar“ и те ще бъдат достатъчно впечатлени. Хората са запознати с марката и разбират какво означава тя. Това е нещо, с което трябва да се гордеете.

Естествено собствениците на по-малко известни фирми полагат много усилия, за да гарантират, че клиентите им държат техните компании в челните редици на мислите си. Не се бъркайте: изграждането на мощен бранд от нулата изисква много упорита работа. Въпреки това, след като тази стъпка е завършена, често се изисква по-малко работа в маркетинга и публичността, за да накарате хората да говорят за вашата марка в сравнение с това да накарате хората да говорят за непознати бизнеси. Постарайте се да си припомните всички разговори от предходната седмица и помислете дали сте споменали някакви конкретни имена на фирми. Възможно е Facebook, Amazon, Apple да са виновниците тук. Средностатистическият клиент обича да участва в дискурс, свързан с марката. Когато разговаряте с приятел, можете небрежно да изведете няколко различни продукта, без дори да осъзнавате, че по невнимание ги рекламирате. Вземете например малък магазин в града. Дори и да сте били там не много отдавна, има по-малък шанс да възникне в дискусия с близките ви приятели в сравнение с добре позната марка като Zara или Levis. Единственият начин този единствен по рода си малък магазин в центъра на града да накара хората да говорят за него е да има огромна разпродажба или да направи нещо наистина оригинално и необичайно. И дори това може просто да доведе до мимолетно споменаване на марката, освен ако въпросният продукт не е с такова изключително качество, че повечето хора гравитират към покупката му. Най-ефективният метод за комуникация е от уста на уста. Хората имат нужда от нещо, за което да говорят, а наличието на добре установена марка предоставя тази възможност.

Отнема време, за да се развие силна идентичност на марката. Отнема много време и дори години труд за изграждане на репутация. Градивните елементи на една успешна марка са от съществено значение, но останалото е само история, след като те вече са положени. Вашият продукт ще бъде считан за най-надеждната опция на пазара от следващите поколения. Лидерът в този сектор и компанията, която надеждно ще отговори на всички ваши изисквания. Ако вашата компания има силна марка, вашите потребители може да изберат да игнорират всички скорошни неблагоприятни новини или рецензии. Всичко това се дължи на факта, че те имат вяра във вас и са наясно, че може да се разчита на вашата марка. Развиването на надеждна връзка с вашата клиентела може да бъде постигнато по различни методи, но наличието на солидна марка определено е от полза в това начинание.

Може да сте запознати с термина "Swifties" или термина "Beliebers". "Swifties" са почитатели на Тейлър Суифт, докато "Beliebers" са поддръжници на Джъстин Бийбър. За тези от вас, които не са запознати с двата термина, ще обясня. Тези фенове не са като другите фенове. Те биха направили всичко, дори да дадат живота си, за да осигурят безопасността на любимия си изпълнител на всички времена. Ако любимата им знаменитост получи нежелана публичност или забележки в социалните медии, тези последователи ще бъдат готови да ги защитят в името на звездата, която обожават. Същото важи и за брандирането на компанията. За да илюстрираме тази точка, помислете за Apple. Те имат отдадена фен база от хора, които изглежда купуват само неща на Apple. Освен това можете да знаете, че когато бъде пуснат най-новият iPhone, те ще стоят на опашка на открито във влажно, ветровито и студено време, за да го придобият веднага щом е наличен. Компаниите могат да получат неизмерима стойностт от фен мрежи и отбори. Те ще осигурят успеха на вашите най-нови артикули, ще ви предпазят от вреда и, най-важното, ще възхвалят вашите добродетели пред всеки член на техния социален кръг и семейство. Поради това фен клубът продължава да се разширява и успехът му отразява този на вашата компания.

Тук не обсъждаме само стойността на вашата марка. Ние също така обсъждаме стойността на вашите индивидуални стоки и услуги. Когато имате безспорно отлична марка, имате възможността да таксувате по-висока цена за вашите стоки или услуги, без да рискувате да загубите клиенти. Разгледайте примера, който следва, за да видите как може да се демонстрира това: Корнфлейксът, продаван под марката Asda, е много по-евтин от продавания под марката Kellogg's. Всъщност можете да получите практически три кутии корнфлейкс от марката Asda на цената на една кутия корнфлейкс от Kellogg's. Сигурни сме обаче, че значителен брой потребители ще продължат да купуват царевичните люспи на Kellogg. За някои потребители, които са посветени на дадена марка, може да е предизвикателство да се откажат от установена рутина. Ако сте лоялен клиент на Kellogg's в продължение на няколко години, цената може да не е достатъчна, за да промени решението ви. Всъщност има много хора, които по-скоро биха напуснали магазина без нищо, отколкото да си купят друга марка зърнена закуска. Може да изглежда смешно, но подобни инциденти са известни. Хората са нетърпеливи да отделят допълнителните пари за добре позната и уважавана марка. защото са наясно какво да очакват и качеството, което ще им бъде предоставено. При избора на продукт с непозната марка, от друга страна, има повече непознати аспекти и може би по-високо ниво на риск.

Когато става въпрос за това хората да разпознаят вашата марка, логото, което вашата фирма използва, играе важна роля. Доброто лого трябва да бъде лесно запомнящо се, оригинално и ясно. След като създадете завладяващо лого и солидна репутация за вашата марка, вие сте в чудесна позиция не само да бъдете разпознати, но и да бъдете запомнени от вашата целева аудитория. Когато една фирма има добре проектирано лого, клиентите трябва да могат да го разпознаят само като погледнат символа, дори и да не виждат името на компанията. Помислете например за логото на Apple, което се състои от малко повече от ябълка с дупка в нея. Но всеки път, когато видите разполовена ябълка, част от съзнанието ви автоматично я свързва с мултинационалната технологична корпорация Apple: Може би успехът на Apple може да се дължи на простотата на името на тяхната марка и тяхната емблема. Или може би името на компанията се свързва с далновидно мислене. Поради това дизайнът на лого е много важен за постигането на успех в изграждането на мощна марка. Ако искате да започнете силно бизнеса си, съветваме ви да поръчате лого, проектирано от обучен експерт като експертите от DigitalPlus.

Марката придава усещане за индивидуалност на вашия бизнес
Всеки има място в сърцето си за марка, която означава нещо за него. Например марка, която насърчава своите потребители да упорстват и да не се отказват, или такава, която ги уверява, че е добре да бъдеш уникален и да се открояваш от тълпата. Тези лични щрихи може наистина да са това, което отличава фирмата от нейните конкуренти и й дава отчетливо предимство на пазара. Може да е нещо толкова основно като фраза, като „Мислете различно“, което беше един от ранните лозунги на Apple, или може дори да е графиката и езикът на вашия уебсайт. Dove е прекрасен пример за компания, която върши отлична работа за популяризиране на сантименталния елемент на своята марка: През годините те са пускали различни реклами, които насърчават жени от различни възрасти и етноси да се чувстват комфортно и уверени в собствените си тела. Всичко от телевизионните реклами и езика на уебсайта до графиките и публикациите в социалните медии в съответствие с това силно и оптимистично послание. Сега по-голямата част от хората автоматично свързват марката Dove с оптимистична представа за тялото си, когато срещнат артикули от тази компания в магазин. Купувайки техните стоки, вие показвате, че сте съгласни с тяхната кауза и подкрепяте кампанията, която правят.

Невероятен брой заведения фалират всяка година. Икономиката може да е трудна и тези, които успяват да издържат всяка година, често са тези, които имат наложен бранд. Би било наивно да се вярва, марката няма да се промени в хода на своето съществуване. Мощна марка е тази, която може да издържи изпитанието на времето, като същевременно продължава да бъде актуална, защото е тази, която се променя. Помислете за случая с Netflix, който започна като бизнес за отдаване под наем на DVD по пощата, но сега се превърна във водеща в индустрията услуга за онлайн стрийминг. Те обновиха своя продукт в отговор на промените както в състоянието на технологията, така и в моделите на покупка на тяхната клиентела. Въпреки това, поради силата на тяхната марка, те продължават да поддържат позицията си на лидер в индустрията.
Защо Графичният Дизайн е Важен?
Ето някой от основните причини поради които твоя бизнес се нуждае от Видео Реклама.
Графичен Дизайн
Ако една картина струва хиляда думи, тогава добрият графичен дизайн трябва да струва хиляди левове за всяка компания.
Графичният дизайн е нещо повече от просто естетика.Това е средство за комуникация между вашата компания и хората, които ще видят вашите продукти или услуги. Графиките се използват от компании на всяко ниво на маркетинговата фуния, за да образоват потенциални клиенти, да събудят техния интерес и в крайна сметка да ги убедят да направят покупка или да извършат друга желана дейност.
Дизайнът на листовка може да се използва за информиране на местната публика за предстоящ клас. Страница за продажби, която е внимателно подготвена, може да бъде отличен инструмент за обявяване на пускането на нов продукт.
Ако притежавате компания, значи сте и в бизнеса с графичен дизайн.
Тук ще обсъдим пет причини, поради които е изключително важно за всеки бизнес да инвестира в графичен дизайн, за да увеличи уборотита си.

Първото впечатление
Графичният дизайн е основен инструмент, който може да помогне на всяка компания да окаже благоприятно и дълготрайно въздействие върху целевата си аудитория. Начинът, по който посетител се ангажира с вашата марка за първи път, ще определи хода на връзката ви с него занапред. През по-голямата част от времето първоначалната точка на контакт се осъществява чрез използването на графични маркетингови материали. Това може да бъде нещо като визитна картичка, нова целева страница на вашия уебсайт, плакат, листовка, публикация в социални медии или дори опаковката на самия ви продукт. Когато потенциален клиент научи за вашата компания за първи път, почти сигурно ще посети уебсайта ви, за да направи някои основни проучвания, преди да направи покупка. Какво впечатление създава вашата компания въз основа на вашия уебсайт и целеви страници? Има ли щастливи, живи цветове и странни шрифтове? Разгледайте уебсайта, целевите страници и акаунтите в социалните медии, които принадлежат на вашата организация. Следващата стъпка е да актуализирате всички визуални елементи, които не изобразяват правилно вашата марка или посланието, което марката ви предава.

Графичният дизайн може да помогне на вашата компания да създаде доверие, независимо в кой сектор на икономиката оперирате. Клиентите са по-склонни да ви възприемат като надежден експерт във вашата професия, ако креативното съдържание, което предоставяте, помага за решаването на проблеми и облекчава болезнени точки. Нека си представим, че публикувате качествен материал за социалните медии, който вашата аудитория наистина оценява, но не се придържате към ръководство за марка, така че всяка публикация изглежда различна от тази преди нея. Настоящата ви аудитория може да е наясно с материалната златна мина, която имате, но всеки, който за първи път попадне на страницата ви, вероятно ще бъде отблъснат от визуалната “каша”, която съдържа. Като разработите последователен визуален език за вашата марка, можете да я направите да изглежда по-достоверна и авторитетна. Доверието се гради на базата на последователност. Същата идея важи и за маркетинга и брандирането: ако произвеждате част от съдържание, което помага на друг човек да намери решение на проблем или да облекчи източник на дискомфорт в собствения си живот, е много вероятно той да се върне при вас за насоки, когато отново се сблъска с подобна ситуация.

Инфографиките са отличен инструмент за обобщаване на информация, която при тяхната липса вашата аудитория вероятно ще види. Според редица проучвания инфографиките, които по същество представляват комбинация от картини и текст, са три пъти по-интересни от информацията, която се състои само от текст. Добавянето на подходящи картини към текста може да подобри разбирането и способността ни да си спомняме сложния материал. Това се дължи на факта, че хората са силно засегнати от визуалните ефекти. Ако някога сте се опитвали да научите нов език, използвайки силно визуална платформа като Rosetta Stone, вече сте имали възможността да изпитате подобрено обучение, станало възможно благодарение на графичния дизайн. На учениците, които използват тази програма за изучаване на чужд език, не се дават директни обяснения на значенията на чуждите думи. По-скоро те извеждат значенията на думите въз основа на визуалния контекст, в който ги поставят. По подобен начин обмислете използването на инфографика, за да изясните всяка информация, която в момента се предава чрез използването на огромно количество текст. Имате страница, която обяснява "как да"? Преобразувайте информацията в инфографика, която е ясна.

В резултат на продължаващото нарастване на конкуренцията е по-необходимо от всякога да работите за разширяване на конкурентното предимство на вашата компания. Тъй като сега има толкова много безплатни инструменти за интернет дизайн, сега е по-лесно от всякога да се произвежда индивидуализирано, висококачествено съдържание. Въпреки това, за да останете действително една крачка пред конкурентите на пазара, трябва да сте иновативни в посоката, в която се движи вашата марка. Разработвайте материали, които въвеждат нови концепции, предоставят отговори на неотложни проблеми или предлагат облекчение на клиентите, като адресират техните притеснения по нови начини.

Вашата компания има история, която е достатъчно интересна, за да я споделите. В света има хора, които се интересуват от продуктите или услугите, които вашата компания предоставя. Няма значение дали сте еднолично предприятие, продаващо ръчно изработени бижута в интернет, или сериен предприемач, стартиращ новото си начинание. Когато става въпрос за графичен дизайн, важно е да предадете този единствен по рода си разказ на марката както на съществуващите, така и на потенциалните потребители. Можете да предадете вашите съобщения с усещане и яснота, като вземете прости дизайнерски решения, като избор на шрифт и цветова схема, които ще ви помогнат да поддържате посланието, което искате да предадете за вашата марка.
Заключение
По време на управлението на вашата собствена компания вие без капка съмнение ще създавате разнообразни маркетингови материали. Въпреки че всеки артикул има уникална функция и в резултат на това трябва да има уникален външен вид, във ваш най-добър интерес е всичките ви творчески материали да се придържат към последователността. Това може да се постигне с помощта на ръководство за брандиране както от вас, така и от вашия екип.
Вашата компания има ли официално одобрено ръководство за марката? Ако случаят е такъв, разгледайте нашите планове за разработване на изчерпателно ръководство за брандиране, за да можете да започнете да установявате последователност във вашия бизнес. Ние ще ви хванем за ръка и ще ви преведем през процеса на разработване на ръководство за вашият бранд стъпка по стъпка, защото е от съществено значение хората да могат да разпознаят вашата марка с един поглед.
Ценови Листи
Планове за Брандиране и графичен дизайн
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за брандиране и графичен дизайн:






Пакет: Реклама в Интернет


Нашият пакет за интернет реклама предлага цялостно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез онлайн реклама. Нашият екип ще създава и управлява целеви рекламни кампании в множество онлайн платформи, включително търсачки и социални медии, за да увеличи представянето на марката и да привлече квалифицирани клиенти.
