Brand Ambassador услуги
Може би се чудите какво точно означава да бъдеш посланик на марка?
Лице, което е наето от организация, корпорация или фирма да осигури надеждно представяне на техния бизнес или марка с изричната цел за увеличаване на продажбите и разпознаването на марката, се нарича посланик на марката. Казано по друг начин, тяхна е отговорността да увеличат разпознаваемостта и популяризирането на вашия бранд.
Те могат да направят това по различни начини, включително чрез своите акаунти в социалните медии, на търговски панаири, в програми за разговори, в телевизионни реклами и т.н.
Защо да използваш Brand Ambassador услуги?
Ето някой от основните причини, поради които твоя бизнес се нуждае Brand Ambassador услуги
Искаш Brand Ambassador услуги или професионална реклама?
Не губи време, свържи се с нас сега!
Brand Ambassador услуги
Нормалните ежедневни бизнес операции не са достатъчни за да може вашата компания да се изкачи над упоритите ви конкуренти. Има безброй причини, поради които вашата компания се нуждае от услугите на посланик.
Те предлагат на вашия продукт личност и глас.
Една местна или конвенционална реклама по телевизията е по-малко вероятно да убеди бъдещ клиент да направи покупка, отколкото лична препоръка от приятел или член на семейството. Дори ако много бизнеси и корпорации са създали свои собствени марки чрез използване на лога и други символи, те никога не забравят да персонализират своя продукт, като помолят посланик да го представлява.
Посланиците на марката са вашият най-голям шанс, когато става въпрос за популяризиране на вашия бизнес чрез социалните мрежи. В резултат на факта, че те са признат авторитет в своята област и имат разумен брой последователи в социалните медии, генерирането на значителен интерес към вашата марка ще бъде лесно. Ако посланик на марката туитне, публикува в Instagram или публикува във Facebook информация за вашата компания, почти сигурно е, че публикацията ще стане “вайръл” поради огромното въздействие, с което разполага посланикът.
Доверието е един от най-ценните елементи, които могат да бъдат използвани за постигане на успех в компанията. Ако вашият бизнес няма този важен компонент, рискувате марката ви да се бори в морето от други подобни продукти. Наемането на известен човек като посланик е чудесен начин да спечелите доверието на потребителите и да ги убедите да закупят вашите стоки. Традиционните реклами или спонсорирани публикации в социалните медии не дават много резултати. Това се дължи на факта, че изключително голям брой фирми и организации вече използват тази концепция. Тези форми на реклама не само не достигат до подходящия брой хора, но и не осигуряват стойност за парите, изразходвани за тях. Потребителите в социалните медии са по-склонни да кликнат върху реклама за продукт, който им е предложен от авторитет, който уважават, за разлика от реклама, платена от чуждестранна фирма, за която те никога не са чували.
Един от многото убедителни аргументи в полза на използването на brand ambassador услуги е възможността, те да привлекат по-голям брой клиенти към вашата съществуваща клиентела. Посланикът на марката на вашата компания трябва да бъде някой, който е уважаван в областта. Например, ако вашата компания продава четки за зъби, най-добрият човек, който да представлява вашата марка като посланик, би било добре бъде известен зъболекар. Предложение, идващо от тях, ще доведе до значителен брой техни клиенти, които бързо ще се превърнат във ваши клиенти поради факта, че те са авторитет.
Brand ambassador услугите гарантират, че голямо количество трафик ще бъде привлечено към вашия уебсайт, което е от съществено значение, ако вашата компания работи онлайн под формата на магазин за електронна търговия. Те имат хиляди последователи във всичките си акаунти в социалните медии и можете да очаквате много шум всеки път, когато направят публикация, рекламираща вашата компания или продукт.
Посланиците на марката са уникални хора и тези, които имат значително онлайн присъствие и голям брой последователи, имат потенциала да повлияят значително на вашата маркетинг кампания. Когато споделят вашата марка в своите социални мрежи, тяхната аудитория е по-вероятно да се ангажира с нея и да я сподели в собствената си мрежа. Поради това вашата марка продължава да се разширява, без да се налага да харчите значителна сума за реклама или маркетинг, които не дават резултати.
Brand ambassador може да действа като проводник между вашата организация и потребителите, до които се опитвате да достигнете. Ако вашата компания продава стоки за тийнейджъри, назначаването на приятелски настроена към тийнейджърите знаменитост като Джъстин Бийбър за посланик може да бъде умен ход за вашата компания. Тъй като има милиони последователи в социалните медии, той е в позиция да действа като посредник между вашата марка и потребителите, до които се опитвате да достигнете. Да имате някой, който представлява вашата марка, може да бъде от полза по много начини и това е един от тях.
В сравнение с по-конвенционалните форми на реклама, по-ниската цена за използване на посланици на марката е един от най-убедителните аргументи за бизнеса да следва тази маркетингова стратегия. За разлика от рекламите, които се движат от стимули, мотивацията на посланика на марката идва отвътре. Въпреки това през по-голямата част от времето вашата компания ще трябва да компенсира с награди, отличия и т.н. Въпреки това, най-грандиозната визия, която един посланик може да има, е да гарантира разрастването и успеха на една компания. Често brand ambassador би предоставил своята помощ на вашата компания безплатно и без да очаква нищо в замяна. Въпреки това е правилно да ги обсипвате с безплатни неща като вид насърчение. Ще трябва да похарчите много пари за традиционните реклами, но няма да получите много възвръщаемост от тях. От друга страна, наличието на brand ambassador е по-изгодно и генерира по-добри резултати. Това се дължи на факта, че хората са по-склонни да се ангажират с посланик, отколкото с местна реклама.
Произвежда това, което е известно като "ефект на вълната на лоялността".
Теорията предполага, че най-лоялните клиенти не само ще осигурят стойност на вашата марка, като правят покупки, но също така ще препоръчат нови клиенти на вашия бизнес чрез използването на комуникация от уста на уста. Ако посланик на марката популяризира продукт пред своята аудитория, тази аудитория е по-вероятно да рекламира същия продукт в своята мрежа, което води до увеличаване на броя на потребителите, които правят покупка.
Заключение
Ако искате да увеличите продажбите, да утроите броя на клиентите, които вече имате, и да повишите осведомеността за вашата марка, първата ви цел трябва да бъде да намерите възможно най-добрия посланик за вашата компания.
В допълнение към нещата, които бяха обсъдени до тук, те работят усилено, за да гарантират, че вашата компания ще достигне висините, които сте предвидили за нея. Има случаи, когато хората правят това, без да им се плаща или да получават друг вид възнаграждение.
Ценови Листи
Месечни планове за Brand Ambassador услуги
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет Social: TikTok + Facebook + Instagram
С Пакет Social ти комбинираш невероятни кампании в трите най-известни платформи в света. Тази комбинация може да ти донесе огромно повишаване на оборота и печалбата, както и разпознаване на твоята марка! Намери лоялни клиенти които ще пазаруват от теб отново и отново. Свържи се с нас за повече информация или кликни на бутона по-долу за допълнителна информация.