App Маркетинг
В днешния свят, за да могат компаниите да се свързват и да ангажират своите клиенти, те трябва не само да прилагат авангардни маркетингови тактики, но и да провеждат кампании, насочени към фрагментирани кохорти чрез силно индивидуализирана комуникация. Необходимостта да продължат да бъдат уместни в очите на потребителите систематично подтиква нас – специалистите по дигитален маркетинг да развиваме своите стратегии за маркетинг на мобилни приложения, за да постигнем целите ви, като същевременно увеличим броя на потребителските взаимодействия и реализации. Фундаменталната концепция за мащабиране на дигиталния бизнес позволява на компанията да възприеме по-холистичен подход към своето разширяване. Това може да бъде постигнато чрез стратегическо внедряване на сложни, управлявани от данни и много ефективни маркетингови кампании в цифрови интерфейси.
Защо да използваш App Маркетинг?
App Маркетинг
Нека разгледаме привлекателността на маркетинга на мобилни приложения и защо е толкова популярен – една от най-важните причини, допринесли за успеха на маркетинга на мобилни приложения, е много високият процент на използване на мобилни устройства, в днешния свят потребителите очакват да имат всичко на една ръка разстояние, независимо дали пазаруват дрехи или хранителни стоки, попълват заявка, учат се, наслаждават се на развлечения, извършват финансови транзакции, търсят работа или насрочват срещи.
Ще разгледаме някои от ключовите фактори, допринесли за нарастването на популярността на мобилните приложения:
Осигуряване на лесен достъп
Възприемането на мобилни приложения се увеличи в резултат на възхода на цифровизацията. Приложенията са лесно достъпни за потребителите чрез предоставяне на лесен избор за изтегляне чрез Play Store или Apple Store. След това потребителите могат да се възползват максимално от тази достъпност по начин, който отговаря на техните изисквания. Освен това, независимо от възрастта, са необходими само няколко щраквания, за да придобиете опит в използването на мобилни приложения.
Друг фактор, допринасящ за нарастването на популярността на мобилните приложения, е огромното разнообразие, което може да се намери в тях. Приложенията могат да правят всичко, от пазаруване до резервиране на транспортни средства до закупуване на лекарства и всичко между тях. В резултат на това потребителите на дигитални платформи могат да се възползват максимално от тях.
Използването на стратегии за подобряване на потребителското изживяване чрез по-ефективни надстройки на мобилни приложения е много добра възможност. Алтернативи за по-добро използване се предоставят на потребителите в приложенията, което в крайна сметка води до по-задоволителни резултати по отношение както на производителността, така и на удовлетворението.
Както знаете, приложенията са намерили своето място в сферата на дигиталния маркетинг и в момента секторът просперира благодарение на значителните предимства, придобити от рекламата. В резултат на това мобилните приложения служат като форма на реклама за широк кръг компании, опериращи в различни бизнес сектори.
Марките разполагат с редица възможности в дигиталния свят и популяризирането на вашето мобилно приложение е едно от най-важните неща, които можете да направите, за да се изкачите до върха на класацията.
Маркетингът на мобилни приложения дава “засилка” на вашият бранд, която е от полза за имиджа на бизнеса и му помага да се разшири в дигиталните платформи. Марките имат по-голям шанс да придобият известност и да привлекат вниманието на публиката почти веднага, ако използват завладяващо разказване на истории и подходящи методи за разпространение.
Разширяването на обхвата на марката е още едно предимство, което може да се спечели чрез маркетинг за мобилни приложения. Успешното набиране на целеви потребители може да бъде значително подпомогнато от използването на приложими тактики и провеждането на ефективни маркетингови кампании.
По-висока ангажираност
След успешни усилия за брандиране и разширяване на аудиторията, следващата стъпка е да се подобри ангажираността на потребителите. Дигиталните търговци са в състояние да ангажират клиенти чрез използването на персонализирана комуникация, ангажиращи изображения и модерни реклами в този контекст. Това е ключов момент във всеобхватната маркетингова кампания за приложения, тъй като е отговорен за определянето на вероятността от бъдещи покупки.
С помощта на подходящите инструменти анализите осигуряват по-цялостно разбиране на ефикасността на усилията за мобилен маркетинг. Събраните данни се използват от дигиталните търговци за наблюдение и оценка на кампании. Тези данни включват неща като път на потребителя, маркетингови бюджети, импресии, резултати, реализации и инсталирания на приложения, наред с други неща.
Увеличете продажбите
Търговците на мобилни приложения разбират по-добре нещата, които не трябва да правят в зависимост от ефективността на кампанията, след като направят анализ на всички необходими данни. Следователно, за да мащабират резултатите и да подобрят продажбите, те използват уникални техники, които са специфични за продукта и категорията.
Продължаващото развитие на дигиталния маркетинг ще отключи досега неизследвани пътища за генериране на приходи за мобилни приложения. Продължителността на сесията на всеки потребител ще бъде основната грижа на собствениците на приложения, което ще изисква допълнителна геймификация в самото приложение. Колкото по-дълго човек остава на уебсайт, толкова повече възможности има за взаимодействие и завършена продажба. Целта на маркетинга за мобилни приложения ще се измести от просто придобиване на инсталатори към култивиране на потребители, които са посветени и подходящи за приложението. Най-успешните бизнес-приложения също ще използват своите големи потребителски бази за разработване на иновативни стратегии за приходи. Използването на данни от първа страна и изкуствен интелект ще направи възможно провеждането на маркетингови кампании, които са както хиперлокални, така и много персонализирани.
Заключение
Маркетингът за приложения е една сравнително нова, но много добре работеща стратегия, понеже както знаете, в днешният дигитален свят, всеки използва мобилно устройство и съответно има инсталирани приложения на него. Е, ние от digitalplus за пореден път се открояваме с вече няколко успешни кампании за промотиране на app-ове. За щастие сме едни от първите на българския пазар, предлагащи тази услуга, така че, ако желаете да промотирате вашето мобилно приложение или желаете да рекламирате в такова – свържете се с нас!
Ценови Листи
Планове за App Маркетинг
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Индивидуален план
Индивидуален план
- за да използваш
- всички плюсове за своят бизнес
Пакет: Faceook + Google Реклама
Нашият Facebook и Google Ads пакет предлага мощно решение за фирми, които искат да достигнат до по-широка аудитория и да стимулират повече продажби чрез насочена реклама. Нашият екип ще създаде и управлява ефективни кампании както във Facebook, така и в Google, за да достигне до вашата идеална аудитория, да увеличи присъствието на марката и да генерира повече потенциални клиенти и реализации.