Аналитични услуги
Бизнес анализът е процесът на събиране, анализиране и извличане на полезни прозрения от големите количества достъпни данни. Днес организации от всякакъв размер използват инструменти за анализ, за да открият как данните могат да се използват за решаване на проблеми, подобряване на ефективността и увеличаване на приходите.
Защо анализите набират популярност сега?
Терминът “аналитика” се превърна в крилата фраза на това десетилетие. Почти всички видове компании работят върху включването му в своите процеси на вземане на решения.
Защо да използваш Аналитични услуги ?
Аналитични услуги
Тази бърза експанзия е мотивирана от нужда, наличност и цена. Започвайки с първия елемент, фирмите са под постоянен натиск да правят иновации в резултат на засилващата се конкуренция. Освен това клиентите станаха по-взискателни. В отговор на движената от пазара динамика, мениджърите трябва бързо да направят правилния избор, за да оцелеят. Освен това анализът е жизнеспособен начин за придобиване на необходимите прозрения, за да направите по-добър и по-бърз избор.
Организациите натрупват огромни количества данни относно наличността и достъпността. Последните технически постижения и достъпността на софтуера и хардуера са най-вече отговорни за това. Компаниите имат достъп до всички възможни необработени данни, но имат остра нужда от професионалисти, които могат да ги осмислят и да направят полезни заключения.
За да могат фирмите да придобият конкурентно предимство, като същевременно пестят време и пари, бизнес анализите напоследък придобиха голяма популярност.
Ще ви запознаем с основните причини, поради които бизнес анализите са от ключово значение за развитието и разбирането на вашият бизнес модел.
Подобрете изживяването на клиента
Клиентите са разглезени с избор предвид броя на наличните алтернативи. За да осигурят запазването на потребителската си база, фирмите разчитат на анализи. Например, фирмите могат да оценят контакта на клиента с техния уебсайт и предишни модели на покупка, въз основа на тази информация могат да се анализират тенденциите и да подобрят ефективността на сайта си. Това може да е толкова лесно, колкото доставянето на насочено известие на клиенти, които са добавили неща в количката си за пазаруване. Това ще доведе до подобрено изживяване на потребителите и в крайна сметка до лоялност към марката.
Бизнесът често възлага част от дейността си на външни изпълнители, за да повиши ефективността си. Когато избират доставчици за такива задачи, фирмите трябва да определят кой ще осигури най-голяма печалба. Те могат да анализират представянето на доставчика въз основа на оценки на клиенти, скорост на изпълнение на поръчката, качество и т.н. с помощта на анализи. Тази информация ще им помогне да изберат коя опция е оптимална за тяхната компания.
Разходите, свързани с назначаването на служителите и текучеството, са значителни за бизнеса всяка година. Служителите в областта на човешките ресурси могат да спестят време и пари, като използват инструменти за анализ, за да оценят възможността служителят да се приведе в съответствие с културата на компанията, измервайки тяхното представяне и удовлетворение от работата, както и други свързани аспекти. След като получите тези отговори, ще бъде лесно да идентифицирате служители, които ще останат лоялни към вашата организация.
Ефективността не се ограничава само до работниците, освен това фирмите могат да анализират други ресурси, за да разберат повече за тяхното представяне. Например, един от нашите клиенти, които в прочие можете да намерите в портфолиото ни, остана доста впечетлен от анализ на предходните му рекламни кампании, след който установихме, че е харчил изключително сериозни бюджети - за минимален резултат. В крайна сметка, спестихме разходите му за реклама почти трикратно и същевременно увеличихме извършените конверсии с 47%. Тези примери могат да научат собствениците на бизнес как да използват данните, за да оптимизират своите ресурси.
Финансовите институции започнаха да използват анализи за борба с измамите. Един от начините да направят това е като анализират предишни транзакции на потребителите, за да открият евентуални измамни покупки. Тези фирми също използват прогнозни анализи, за да оценят профилите на потребителите и риска. Това дава възможност за оценка на риска на клиента, предотвратяване на загуби и развитие на по-добри връзки с клиентите.
Intel надмина всички други компании по отношение на използването на анализи за по-ниски производствени разходи. Първоначално този технологичен гигант проведе 19 000 теста на всеки създаден чип. С въвеждането на прогнозния анализ Intel успя да реши кои чипове се нуждаят от определени тестове преди стартиране. Използвайки информацията, събрана от всички тези тестове, компанията е спестила около 3 милиона долара.
В исторически план бизнесмените разчитаха на конвенционални маркетингови стратегии, за да придобиват и задържат клиенти. Интернет обаче коренно промени това. Сега маркетингът чрез търсене е най-ефективният и достъпен метод за организациите да получат потенциални клиенти. Използвайки бизнес информация от аналитични услуги, търговците могат да създават безупречни кампании и планове, повишавайки вероятността за постигане на по-голяма възвръщаемост на инвестициите.
Рекламата е скъпа, следователно търговците трябва да разберат как да увеличат максимално възвръщаемостта на инвестициите си. Поради тази причина те използват аналитични методологии като A/B и C сплит тестване. Когато става въпрос за интернет реклама, всички целеви страници, изскачащи прозорци и описания на продукти се проверяват и модифицират, за да се получат възможно най-добрите резултати. Дори позиционирането на артикулите на уебсайта се оценява, за да се определи оптималното разположение за увеличаване на ангажираността и продажбите.
По-добро управление на продуктите
Когато става въпрос за търговия на дребно, фирми предлагат над хиляда артикула. Как тогава избират кои кога да пуснат? Правилният отговор е анализ на данни. Тези фирми анализират кои артикули са най-популярни въз основа на география и сезон. След това тази информация се използва за насочване към подходящия продукт в подходящия момент, което има благоприятен ефект върху продажбите.
Всеки път, когато възникне проблем, фирмите често спират настоящите дейности, което води до значителни загуби. За да предотвратят подобни събития, бизнес анализаторите помагат на организациите да вземат добре информирани решения, като предоставят данни, които могат да помогнат за откриване на възможни рискове и предотвратяване на загуби. Ние от digitalplus можем да използваме необработените данни, за да открием системна повреда и да помогнем на собствениците на компании да я разрешат възможно най-скоро.
Ускорете въпреки несигурността
Помислете за съществуващата бизнес среда. Поради глобалното затваряне, бизнес климатът е възможно най-непредсказуем. Почти не се знае кога нещата ще се нормализират и на света на бизнеса ще бъде разрешено да възобнови дейността си. При тези обстоятелства анализът на данни може да се използва за справяне с предизвикателствата на веригата за доставки, прилагане на решения за управление на кризи, оптимизиране на цените и др.
Днес почти всяка фирма има солидно разбиране за своите конкуренти. Разбирането на техните дейности, тактики, USP и т.н. е отлично средство за придобиване на предимство пред тях. Събирайки тази информация чрез SWOT анализ, можете да получите представа за това как функционира вашата организация в сравнение с нейните конкуренти.
Заключение
Надяваме се, че вече имате по-добра представа как тази тема революционизира компаниите по света. Както вече разбрахте, анализите биха спомогнали в голяма степен благоприятното развитие на вашият бизнес в много насоки – от идеи за подобрения, през намаляне на разходите, та чак до правилният подбор на персонал или дори проучване на конкуренцията. Ние от Digital+ сме на мнение, че всяка една фирма има нужда от периодични аналитични услуги, независимо в коя ниша се развива.
Ценови Листи
Планове за Аналитични услуги
Нашите експерти ще ти помогнат да постигнеш невероятни резултати в твоите рекламни кампании, а твоят бизнес ще покори нови върхове!
Предлагани услуги за Аналитични услуги:
Пакет: Пакет Автоматизация и Оптимизация
В нашата агенция за дигитален маркетинг предлагаме експертни услуги за автоматизация и оптимизация, за да ви помогнем да увеличите максимално ефективността на вашите кампании. Ние разбираме важността на автоматизацията и оптимизацията в дигиталния маркетинг, поради което отделяме време, за да анализираме вашите кампании и да разработим стратегии, които са съобразени с вашите специфични нужди.